Het hele bed onder bloed. Allemaal van die zogende kleintjes om je heen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef deedeetee het volgende:
Och als 't ff meezit krijgt Pluimpje ze gezellig bij ElisaB in bed en dan zal die toch écht wel wakker worden hoor !![]()
Ik zou het geweldig vindenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef ymme het volgende:
Het hele bed onder bloed. Allemaal van die zogende kleintjes om je heen.![]()
Toppiequote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef Rewimo het volgende:
Enne, envelop is aangekomenBen er erg blij mee!
Ja hoor, weer een OUD-modje dat met perssmileys aan komt zettenquote:
Pers dan toch mee!quote:
Ow ja, die kan ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:42 schreef Rewimo het volgende:
De juiste tekst is: deze wee komt nooit meer terug
Ik ga slapen. Jij niet. Ik verwacht poesjes als ik morgenochtend rond kwart voor 7 online kom![]()
Ik vinnut knapquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Met een tabel in word of Excel gaat het vrij snel sbientje.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Alles voor Pluim en haar kindjes natuurlijk!
Toch nesteldrang denk ikquote:
Grappig dat je dat zegt, want als je daar aan de linkerkant voelt, hangt er inderdaad eentje over het randje; die wurmt zich soms een beetje naar het randje toequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:43 schreef Ieneminie het volgende:
ze moet maar oppassen dat de poezekinders er niet afvallen, zo als ze over dat randje puilen!
M'n beeb is vannacht nog even gaan kijken en toen lag ze in haar (kartonnen) kraamhotelletje, maar inderdaad: nog nix dusquote:Maareh, nog steeds niks?
De mini-Pluimen stellen teleur.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nog steeds nix dus
Ik denk dat ik gewoon verkeerd geteld heb. Of misschien heeft Pluim wel een heel klein nestje en draagt ze daarom langer. Of vindt ze het gewoon leuk om jullie en ons een beetje aan het lijntje te houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |