Een componist waarvan Pyl de vertaling van de naam direct zou kunnen gevenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef pos het volgende:
Ik heb geen idee Scrut.
Zullen we daar dan maar Claudio Monteverdi van maken?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Was meneer in Nederland ter wereld gekomen had hij Klaas Groeneberg geheten
Zoiets ?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik mis een foto van "Klinger" uit Mash!!
Middag Diaanquote:
Ja. Bespottelijk, hè?quote:
Nee, dat was Claudio Monteverdi:quote:Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef Malchevia het volgende:
Was die allereerste de Hertog van Alva?
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zullen we daar dan maar Claudio Monteverdi van maken?
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:34 schreef fotoloog het volgende:
Beckham
Is goed, doe ik daarna Robin Williams als Mrs. Doubtfire.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Gellius het volgende:
Zal ik Jack Lemon en Tony Curtis dan maar vast opzoeken?
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:54 schreef Z het volgende:
Patrick Swayze?
Tuurlijk is dat Dustinquote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Z het volgende:
Dustin.
Goed planquote:Op maandag 6 februari 2006 12:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zullen we daar dan maar Claudio Monteverdi van maken?
Gelukkig, daar is dan het verlossende antwoord!quote:
50% goed!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Tony Curtis en Roger Moore?
Inderdaad, Tony Curtis en Jack Lemmon in Some Like It Hot.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Jack Lemmon?
Wordt heden ten dage overdag weer uitgezondenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:14 schreef Tokay het volgende:
Scrut, ik begrijp wel waarom jij Roger Moore opperde; met hem vormde Tony Curtis een duo als 'The Persuaders'.
Youssou N'Dour it isquote:Op maandag 6 februari 2006 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Youssouf N'Dour?
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:34 schreef dartfanaat het volgende:
Mel Gibson?
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram v.d. Vlugt
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Pos is Dame Edna.
Die van jou lijkt me een fotosoepquote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Pos is Dame Edna.
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef Treinhomo het volgende:
Osama W. Bin Hussein.
Dubbel. Ook nog in de URL.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Tong80 modus aan TH?
Zijn echte naam weet ik overigens niet.quote:
quote:
Harris Glenn Milstead.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn echte naam weet ik overigens niet.
Klinkt als een singlemalt scotch.quote:
Dat weet ik niet; ik houd me verre van sterke drank...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Klinkt als een singlemalt scotch.
quote:
Ben je tegenwoordig ook al aan de Fristi?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet; ik houd me verre van sterke drank...
Ik heb me nooit echt aan die voodoo-booze gewaagd.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben je tegenwoordig ook al aan de Fristi?
Oh ja. Ik dacht dat Modus die al geraden had. Mijn excuses.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeg Margreet, mijn plaatje is nog niet geraden![]()
No worries. Ik denk dat alleen Berkery de meneer op mijn plaatje kent.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja. Ik dacht dat Modus die al geraden had. Mijn excuses.
Dan ga ik in die tussentijd wel even een verhaaltje verzinnen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No worries. Ik denk dat alleen Berkery de meneer op mijn plaatje kent.
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ga ik in die tussentijd wel even een verhaaltje verzinnen.
Ik ken z'n smoel zeer zeker wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddie Izzard bedoel je?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
In het laatste verhaaltje was juffrouw Diaan van de boot gered en Scrutinizer met de helicopter gevlucht geloof ik toch?
komt ze...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Maarten 't Hart in vrouwenkleren is niet te vinden. Misschien maar goed ook
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef Berkery het volgende:
Maarten 't Hart in vrouwenkleren is niet te vinden. Misschien maar goed ook
quote:Het was al een tijdje rustig geweest sinds Scrutinizer met de helicopter weg was gevlucht.
Rechercheur DH en rechercheur Peaceman waren hem zelfs achterna gereisd maar in Spanje waren ze zijn spoor kwijt geraakt. Speciaal Agent Codenaam: Z was nog wel naar hem op zoek. De kinderen waren Scrutinizer al een beetje vergeten. Iedereen hield zich weer bezig met zijn bezigheden. Juffrouw Diaan gaf gewoon les. Berk was op zoek naar nieuws. Tokay en Wyccie waren met hun huisdieren bezig. Andy en TH bezorgde bovenmeester Dartfanaat grijs haar. Conciërge Bullpit hield de school netjes. Alleen de rechercheurs vonden het niet zo leuk dat Scrut er niet was. Het was iets te rustig naar hun zin. Burgermeester BwennieBren zei dat ze niet zo moesten zeuren. Want wat haar betreft hoefde die gemene Scrutinizer nooit meer terug te komen maar daar zou snel verandering in komen. Scrutinizer had zich een tijdje in Benidorm verscholen. Maar nu was hij die bejaarde Nederlandse toeristen zat en besloot dus weer terug te keren. Hij had tenslotte nog een rekening met de pestkindertjes en die twee vervelende rechercheurs open staan. Hij stapte in zijn watervliegtuigje. Binnen enkele uren zou hij terug zijn en dan kon zijn wraak weer beginnen. Hij lachte weer hard en vals. Dat had hij al een tijdje niet gedaan. De rechercheurs zaten in hun auto. Ineens ging rechercheur Peaceman’s telefoon. Het was Brother, hun informant. Ze moesten weer naar de McDrive komen. Eindelijk actie dacht rechercheur DH en hij reed direct weg. Bij de Mcdrive stond Brother al op zijn Vespaatje te wachten. Hij zei maar 1 zin. Hij komt weer terug. Vervolgens startte hij zijn Vespa en reed hard weg. De rechercheurs glimlachte even maar toen trokken ze toch weer een bedenkelijk gezicht. Wat zou Scrut van plan zijn?
Nu heb ik ook al een watervliegtuig! Misdaad loont!quote:
En had je mij afgelopen week niet gemist?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heb ik ook al een watervliegtuig! Misdaad loont!![]()
Ik heb burgemeester BwennieBren al weer een hele tijd niet meer gezien![]()
Tuurlijk wel! Maar de burgemeester is al heel wat langer dan een week MIAquote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En had je mij afgelopen week niet gemist?
Ja jij bent nog rijker dan Willem Endstra en gevreesder dan Holleeder.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heb ik ook al een watervliegtuig! Misdaad loont!![]()
Ik heb burgemeester BwennieBren al weer een hele tijd niet meer gezien![]()
Maar je kunt wel lachen met mij. Hard en vals welliswaar, maar tochquote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja jij bent nog rijker dan Willem Endstra en gevreesder dan Holleeder.
En je zorgt iedere keer wel weer voor sensatie in het kleine stadje.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar je kunt wel lachen met mij. Hard en vals welliswaar, maar toch![]()
Vast wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
Bwennie!!!!! BWENNIE!!!!! Waar ben je?!?!?!
Zou ze me horen?
Cor van Hout schijnt ook zo'n olijkerd te zijn geweest...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je kunt wel lachen met mij. Hard en vals welliswaar, maar toch![]()
M. Palin, G. Chapman, T. Jones & Herr Cleesequote:Op maandag 6 februari 2006 21:55 schreef Treinhomo het volgende:
4 MP's.
quote:
Vooral Terry Jones vond ik echt heel goed als vrouwquote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
M. Palin, G. Chapman, T. Jones & Herr Cleese![]()
Ik zal straks even via mijn active topics de ontbrekende verhaaltjes terug proberen te vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ik heb de avonturen al een tijdje niet meer bijgewerkt bedenk ik me nu![]()
Dat is toch die Engelsman die altijd mee deed aan de verkiezingen?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral Terry Jones vond ik echt heel goed als vrouw
[afbeelding]
Nee, dat is Terry Jonesquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is toch die Engelsman die altijd mee deed aan de verkiezingen?
quote:De kinderen keken naar het schip. Scrutinizer stond op het dek en rookte een sigaret. Andy wou er op af rennen maar Tokay hield hem tegen. We moeten de politie bellen. Het is nu echt veels te gevaarlijk. Was weer teleurgesteld. Hij wou de held uit hangen. Tokay belde rechercheur Peaceman op. We weten waar Scrutinizer zit. Hij zit op een groot schip bij loods 13. Rechercheur Peaceman belde direct versterking. Ze waren al op weg naar de haven maar nu wisten ze zeker waar die gemene Scrutinizer juffrouw Diaan verborgen had. Ze scheurde richting de haven. Toen ze daar aan waren gekomen wachtte er een enorm arrestatieteam op ze. Burgermeester BwennieBren was ook ter plaatse gekomen. Het arrestatieteam gaat als eerste het schip op. Daarna jullie pas. Zorg dat die kinderen bij die loods weghaalt worden voor jullie het schip op gaan. De gemaskerde agenten haalde eerst de kinderen weg. Rechercheur Peaceman was eigenwijs en rende als eerste het schip op. Rechercheur DH en speciaal agent Z volgde hem. Juffrouw Diaan zat beneden in het ruim. Ze werd door een lid van het arrestatieteam losgeknipt. Ze viel rechercheur Peaceman in zijn armen. Rechercheur DH en speciaal agent Z waren op zoek naar Scrutinizer. Ineens hoorde ze een motor starten en het geluid van draaiende wieken. Er steeg een helikopter op. Tot ziens sukkeltjes! Tot heel snel ziens riep die gemene Scrutinizer. Het arrestatieteam loste nog enkele schoten op de helikopter maar ze waren mis. Langzaam verdween de helikopter uit het zicht. Juffrouw Diaan en rechercheur Peaceman gingen van de boot af. De kinderen rende op juffrouw Diaan af. Gelukkig heeft u niks juf riepen ze blij. Burgermeester BwennieBren was ook blij. Iedereen krijgt een ijsje riep ze hard. Iedereen juichte hard.
De rechercheurs en speciaal agent Z waren nog druk op zoek naar die gemene Scrutinizer. Ze hadden alleen geen idee waar hij zat. Zelfs Brother wist niks dit keer. De kinderen waren met iets anders bezig vandaag. Het was vandaag was het rommelmarkt op school. Zo probeerde de school geld op te halen voor het wereld natuurfonds. Je kon ook op andere manieren geld op halen natuurlijk. Berk en Andy hielden bijvoorbeeld een goochelshow. Ook de leraren hadden attracties. Juffrouw Diaan deed het ringwerpen. Conciërge Bullpit en bovenmeester Dartfanaat hadden de leukste attractie. Bovenmeester Dartfanaat zat boven een tank met water en wie met een bal de roos raakt liet hem in het water vallen. Andy, Berk en TH hadden al een paar keer gegooid maar het lukte ze niet om bovenmeester Dartfanaat in het water te krijgen. Bovenmeester Dartfanaat zat ze allemaal uit te lachen. Wat een watjes zijn jullie zeg! Jullie kunnen niet eens 1 keer raak gooien riep hij lachend. Tokay gooide ineens een bal keihard op de roos. Daar lag bovenmeester Dartfanaat in het water. Wyccie had samen met Tokay heel veel cakes gebakken maar iedereen nam die van Tokay omdat zij de bakwedstrijd had gewonnen. Wyccie werd er verdrietig van maar TH besloot al haar cakes op te eten. Andy en Berk gingen hun goochelshow houden. Ze konden er geen snars van. Andy had het magische koord verknipt en Berk kon hem niet meer aan elkaar goochelen het publiek gierde het uit. Vervolgens ontsnapte het konijn uit de hoed van Berk. En weer lag het publiek dubbel. De goochelshow was een groot fiasco maar het publiek had wel veel lol gehad. De kinderen liepen naar huis. Wie heeft er nog geld over vroeg Andy. Iedereen had nog wel geld. Bij elkaar was het net genoeg voor twee bakjes patat. Andy ging het halen maar toen TH de patat zag werd hij een beetje misselijk hij had net 4 cakes opgegeten. TH holde hard naar huis. Wyccie rende achter hem aan. Andy, Tokay en Berk deelde de patat.
Juffrouw Diaan was weer helemaal terug op school. Vandaag was haar eerste lesdag sinds de ontvoering. Bovenmeester Dartfanaat had haar klas tijdelijk overgenomen. Gelukkig ben je er weer juffrouw Diaan. Ik heb grijze haren van die Andy gekregen. De hele klas moest lachen. Conciërge Bullpit had de klas versierd. Juffrouw Diaan was erg blij dat ze weer terug was. De les begon en iedereen moest zijn huiswerk laten zien. TH had zijn huiswerk niet gemaakt dus hij moest het schoolplein aanvegen. Hij miste de gymnastiekles dat vond hij heel vervelend. Ze deden vandaag ook nog trefbal. Dat was TH’s favoriete onderdeel. Die middag liepen ze naar huis. Er was een grote menigte verzameld in de Fok!straat. Er stond een rollenbank. De kinderen keken nieuwsgierig toe hoe oudere jongens en meisje hun scooter er op moesten zetten. Rechercheur Peaceman en Rechercheur DH stonden er ook bij omdat zij moesten na trekken of er gestolen scooters bij zaten. Ineens kwam Brother aangescheurd. Hij reed zo de fuik in. De agenten dwongen hem tot stoppen. Zijn scooter ging direct op de rollenbank. 120 km per uur was de uitslag. De scooter werd direct in beslag genomen. De rechercheurs konden hem dit keer niet helpen. Brother kreeg een enorme boete. De kinderen keken gespannen toe. Brother was heel boos nu. Hij liep woedend weg. Ik ga voortaan Scrutinizer wel helpen die betaald beter dan jullie riep hij boos.
Het was al een tijdje rustig geweest sinds Scrutinizer met de helicopter weg was gevlucht.
Rechercheur DH en rechercheur Peaceman waren hem zelfs achterna gereisd maar in Spanje waren ze zijn spoor kwijt geraakt. Speciaal Agent Codenaam: Z was nog wel naar hem op zoek. De kinderen waren Scrutinizer al een beetje vergeten. Iedereen hield zich weer bezig met zijn eigen bezigheden. Juffrouw Diaan gaf gewoon les. Berk was op zoek naar nieuws. Tokay en Wyccie waren met hun huisdieren bezig. Andy en TH bezorgde bovenmeester Dartfanaat grijs haar. Conciërge Bullpit hield de school netjes. Alleen de rechercheurs vonden het niet zo leuk dat Scrut er niet was. Het was iets te rustig naar hun zin. Burgermeester BwennieBren zei dat ze niet zo moesten zeuren. Want wat haar betreft hoefde die gemene Scrutinizer nooit meer terug te komen maar daar zou snel verandering in komen. Scrutinizer had zich een tijdje in Benidorm verscholen. Maar nu was hij die bejaarde Nederlandse toeristen zat en besloot dus weer terug te keren. Hij had tenslotte nog een rekening met de pestkindertjes en die twee vervelende rechercheurs open staan. Hij stapte in zijn watervliegtuigje. Binnen enkele uren zou hij terug zijn en dan kon zijn wraak weer beginnen. Hij lachte weer hard en vals. Dat had hij al een tijdje niet gedaan. De rechercheurs zaten in hun auto. Ineens ging rechercheur Peaceman’s telefoon. Het was Brother, hun informant. Ze moesten weer naar de McDrive komen. Eindelijk actie dacht rechercheur DH en hij reed direct weg. Bij de Mcdrive stond Brother al op zijn Vespaatje te wachten. Hij zei maar 1 zin. Hij komt weer terug. Vervolgens startte hij zijn Vespa en reed hard weg. De rechercheurs glimlachte even maar toen trokken ze toch weer een bedenkelijk gezicht. Wat zou Scrut van plan zijn?
Ha, ik zal er morgen naar kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor zover ik het kon zien waren dit de ontbrekende verhaaltjes.
[..]
Hey, hey!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:29 schreef pyl het volgende:
Is het meneer Braille dan?
Wabedoellu, Gellius?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef Gellius het volgende:
Was dat jouw tekst, Tokay?
Echt!?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef fotoloog het volgende:
Daar wil ik wel een beschuitje mee delen !
Ja, Dana International.quote:
Ze is toch hartstikke mooi, foto?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef fotoloog het volgende:
Val ik daar ff door de mand![]()
* Bed opzoekt*![]()
Zeer zeker....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ze is toch hartstikke mooi, foto?![]()
En het gaat uiteindelijk om het karakter.![]()
handjes boven de dekenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef fotoloog het volgende:
Val ik daar ff door de mand![]()
* Bed opzoekt*![]()
Dat zeggen doorgaans alleen lelijke mensen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef Tokay het volgende:
En het gaat uiteindelijk om het karakter.![]()
Is goed. En weet je ook de naam van het personage dat hij hier uitbeeldt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:58 schreef Treinhomo het volgende:
Jörgen Raymann.
Zijn tanden, zeg je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef brother52 het volgende:middag
Heb je een een plaatje waarop zijn tanden zichtbaar zijn?
ben je tandarts?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef brother52 het volgende:middag
Heb je een een plaatje waarop zijn tanden zichtbaar zijn?
Ja, zijn tanden, ik vind hem wel op Freddie Mercury lijken. En om het zeker te weten is een plaatje van zijn tanden altijd wel gemakkelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Zijn tanden, zeg je?![]()
Geeft niets hoor, ik ga op zoek.![]()
Bonuspunt voor Berkery!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:19 schreef Tokay het volgende:
Een muzikant zeker?
Tis een Amerikaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:21 schreef peaceman het volgende:
hij lijkt wel op een jonge Ozzy op deze foto...
Nope.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef Tokay het volgende:
Of is het Colin Blunstone?
Hmmmmm.......het gaat om meneer - en dat is niet Bill Clinton.quote:Zij lijkt wel een beetje op een jeugdige Hillary Clinton.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef sooty het volgende:
Da's Tommy Lee.
quote:Don Pardo: In today's rapidly changing world, musical groups appear almost every day with some new promotional device . . . Some of these devices have been known to leave irreparable scars on the minds of foolish young consumers . . . One such case is seated before you . . . live on stage . . . yes, Terry Bozzio . . .
Terry: That's meeee!
Don Pardo: That cute little drummer . . . Terry recently felt in love with a publicity photo of a boy named, lead guitar player from a group called
. . . In the photo,
was seen with a beautiful shiny hairdo in a semi-profile which emphasized the pooched out succulence of his insolent pouting rictus . . .
Terry: Ooh,. . .
Don Pardo: The sight of which drove the helpless drummer mad with desire!
I can't stand the way he pouts
('Cause he might not be pouting for me!)
Hah! Pouting for you?
Hah!? Pouting for you?
His hair's so shiny and it's done real nice
(Til I squirm with ecstasy!)
,
, give me your lips
To die on . . . Oh,, isn't it romantic?
,
, give me your lips
To die on . . . I promise not to come in your mouth
,
, your album's the shits
It's all wrong . . . but listen, this is no laughing matter
I ain't really queer
But if he ever got near
Steven Tyler would PAY to see!
Pay to see
's whips,
's whips
His hair's so shiny, I love his hips
I love his teeth, 'n his gums 'n such . . .![]()
(What's up, baby?)
You're an. . .
(Oh, you know that's the kind of stuff that I like to hear)
You're too much
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:31 schreef pos het volgende:
Het is in ieder geval een text van Zappa lijkt me.
Nee, da's juist. Het is Punky Meadows, gitarist van Angel.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:47 schreef dartfanaat het volgende:
Gerd Leers
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
Deze lag in elke aflevring in bed na te praten.
IKOOKIKOOKIKOOKIKOOKIKOOKIKOOKIKOOKquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:41 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen.
[afbeelding]
Ik verlang naar de lente...![]()
Heerlijk weer voor een wandeling langs de Weesperzijdequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:05 schreef Gellius het volgende:
Koud?! Het is toch niet koud buiten, mensen?!
Ik wandel eerst even naar mijn werk, Scrut!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heerlijk weer voor een wandeling langs de Weesperzijde![]()
En niet zo'n beetje ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Gellius het volgende:
Ja hoor, gaat het regenen. grmbl.
Het is zeker die man die bij SBS die hijgerige Amerikaanse documentaires aan elkaar praat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:32 schreef Berkery het volgende:
Nederlander, vooral bekend van TV, maar journalist is te veel eer..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is zeker die man die bij SBS die hijgerige Amerikaanse documentaires aan elkaar praat?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Bierenbroodspot, toch?
Dat is wel een goede baan. Dat soort gasten werken een paar uur per dag en worden daarvoor riant betaald.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Pepijn Bierenbroodspot - vooral bekend vanwege z'n stem dus.
Jawel. Ik heb overigens geen idee wie Goo is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef Z het volgende:
Goo en gle.
Grappig bedrijf ook, bijna iedereen die er werkt in millionair geworden na de beursgang.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb overigens geen idee wie Goo is.
Geweldige foto trouwens.
Wel een meneer maar geen Fudd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef Gellius het volgende:
Da's meneer Fudd, toch?
Geweldige naamquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef Berkery het volgende:
Pepijn Bierenbroodspot
Kijk eens aan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is ook een Bierenbroodspot
Nee joh, nou ja, hij is het wél natuurlijk, maar hier is-ie te zien in Hamelen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Rob Radijs?
Whehehe.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:07 schreef wyccie het volgende:
Rob Rattenvanger?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hamelen is net voor mijn tijd. However; Bertram Bierenbroodspot.
En ik wilde het volgende topic nog wel Raad je Plaatje voor Bierenbroodspotjes noemen. Raad je Plaatje voor Vrouwen zonder Broek dan maar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef Tokay het volgende:
Zo, en nu zijn de Bierenbroodspotjes op.
Doet dat, Scrut!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik wilde het volgende topic nog wel Raad je Plaatje voor Bierenbroodspotjes noemen. Raad je Plaatje voor Vrouwen zonder Broek dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |