Het is de keiharde waarheid.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stofje het volgende:
Nee, echt humor heb je niet.
Waarom zouden mensen dat doen?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Stofje het volgende:
Maar, natuurlijk mogen ook ánderen een avatar usericon voor me maken.
Zulke mensen zijn erquote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dat doen?
Koester ze. Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ah... zulke mensen.
Nee. De eerste vijf voorbeelden die jij geeft zijn allemaal negatief. Je ziet in de eerste reactie (die van Lod) dat het gelijk doorgetrokken wordt naar de rest van het topic. En dus gaat ie dicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef outcast_within het volgende:
Wouw een bash topic. Maar bashen is ook leuk. Iemand in zijn waarde laten is zo 2005.
Ik weet een deal. Gooi deze dicht Knakworst zonder knak nog steeds knakworst? en gooi die andere open (en nou niet alleen die ook dicht goooien:P)
ah toe
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef ChillyWilly het volgende:
Mijn naam is verkeerd gespeld in TTT![]()
Ik zie het.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef ChillyWilly het volgende:
Mijn naam is verkeerd gespeld in TTT![]()
Bijnaquote:Geregistreerd op: maandag 7 februari 2005 @ 22:43
Dan is er gratis bier en bitterballen.quote:
Dan moet je in BeF zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan is er gratis bier en bitterballen.
Mijn oprechte excusesquote:
Moslim bashen wordt nergens toegestaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:58 schreef Tobbes het volgende:
[PAINT] Maak *hier* jouw spotprent!
Als je dat topic om die reden dichtdoet, kun ja 50% van ONZ sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |