Bij deze.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij zegt dat ik moet stoppen he hier baggeren in ONZ, dan stop ik gewoon![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar PUB met die kutkneus van een renesite als mod![]()
Hoezo vind ik dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Neemt niet weg dat het een kutkneus blijft, en dat vind jij ook![]()
Ik mag Renesite wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
omdat het er 1 is![]()
ga het nou maar niet ontkennen![]()
![]()
Aan wie is die vraag gericht?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:24 schreef outcast_within het volgende:
heeft NJ eigenlijk nog iets te maken met je avatar?
Okee, ik ben hier weg, een fijne avond nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Aan wie is die vraag gericht?
Aan mij: De persoon op mijn avatar heeft hetzelfde gevoel voor humor als ik.
Aan Dribbel: Mail 'm.
Kicken is niet verbode, tenzij het onnodig is. Dat was het niet want ik las het topic voor het eerst en het is wél waar dat boomlaars geen 'Boomlaars' topic meer heeft geopend sinds zijn topic naar onzin is gekickt. Nu is dat misschien niet de enige rede maar dat maakt de sluitpost wel onterecht.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef Stofje het volgende:
Het kicken van topics verraadt een soort gebrek aan creativiteit.
in Biogarde Mild..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef Stofje het volgende:
Nee.
Wat is er aan het handje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef NJ het volgende:
Ik wacht wel even op Bupa voor de sluitpost Kurk.
Je mag alleen posten in dit topic als de enige klinker in...quote:
Vraag Puul anders?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Je mag alleen posten in dit topic als de enige klinker in...
Maar ik had het woordje 'enige' niet gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |