Toch knap van je dat je dat allemaal erin geschoven kreeg!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Post hier privefoto's van Dribbel!
NJ ik heb toetstemming gegeven dat hij mijn foto mocht posten )
Dan mag het![]()
Echt? Dus als ik hier een topic open "Post hier GEEN tubgirl", krijg ik dan een ban?quote:Op maandag 13 februari 2006 06:54 schreef Stofje het volgende:
*topicnote: TT's met 'tubgirl' erin, zijn ook voldoende voor een ban.
Bwehheeh.e.e. Bwhe.
Wegens baggeren.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Echt? Dus als ik hier een topic open "Post hier GEEN tubgirl", krijg ik dan een ban?
En niet voor het woordje tubgirl? En als ik nou eens een leuk topic heb? Met mooie plaatjes en leuke reacties?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:00 schreef NJ het volgende:
Wegens baggeren.
Je weet dat Stofje een grap maakte?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En niet voor het woordje tubgirl? En als ik nou eens een leuk topic heb? Met mooie plaatjes en leuke reacties?
Nee... schaam schaamquote:Op maandag 13 februari 2006 13:04 schreef NJ het volgende:
Je weet dat Stofje een grap maakte?
Jij bent niet waardeloos. Jij hebt naamtopics! Ik niet, dus ben ik waardelozer of zoquote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef Stofje het volgende:
Mijn grapjes worden niet begrepen.
Ik voel me waardeloos.
je bent ook niet echt bijzonder grappig!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef Stofje het volgende:
Mijn grapjes worden niet begrepen.
Ik voel me waardeloos.
Ach, die heeft niet eens een Avatar!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Stofje het volgende:
Oei, die EL_Rey maakt hier wel bijzonder gemene opmerkingen. Potverdikkeme, ik zou me bijna echt beledigd voelen. Poeh hee.
Kut, hangt het van naamtopics afquote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij bent niet waardeloos. Jij hebt naamtopics! Ik niet, dus ben ik waardelozer of zo
ze zijn niet gemeen bedoeld... de waarheid is nooit gemeen lief stofje..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Stofje het volgende:
Oei, die EL_Rey maakt hier wel bijzonder gemene opmerkingen. Potverdikkeme, ik zou me bijna echt beledigd voelen. Poeh hee.
jawel, een mooi kruisje..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, die heeft niet eens een Avatar!
Wat denk je dan wel niet van Yvonne?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kut, hangt het van naamtopics af
Die Buzzer is wel popie-jopie dan..
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat denk je dan wel niet van Yvonne?
quote:
Ja, jij en nog 40,000 anderen. Heel origineel.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:23 schreef EL_REY het volgende:
jawel, een mooi kruisje..
there there..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Stofje het volgende:
Tja, sorry! Maar bedankt!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:25 schreef Stofje het volgende:
Slotje op verzoek. Die ik met pijn in m'n hart honoreer.
Ik haaaat bagger.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
verdomme NJ ál me baggertopics op slot![]()
wat is het toch met je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |