abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34788495
Stel persoon A stuurt persoon B een mailtje. Dat mailtje stuurt persoon B door naar mij. Ik zou heel graag willen weten wat het e-mail adres van persoon A is....kan ik hier achterkomen op één of andere manier aan de hand van dat e-mailtje?

Iemand die me hiermee kan helpen?
pi_34788533
Als persoon B die info niet mee heeft gezonden kun je dat niet zien Als hij dat wel gedaan heeft staat dit bovenaan het originele mailtje wat B van A kreeg en wat hij dan aan jou zou hebben meegestuurd.
pi_34788761
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Impry het volgende:
Als persoon B die info niet mee heeft gezonden kun je dat niet zien Als hij dat wel gedaan heeft staat dit bovenaan het originele mailtje wat B van A kreeg en wat hij dan aan jou zou hebben meegestuurd.
Ja zover was ik ook, maar dat heeft persoon B dus handig gedelete. Er moet toch een manier zijn om erachter te komen....
pi_34788802
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ja zover was ik ook, maar dat heeft persoon B dus handig gedelete. Er moet toch een manier zijn om erachter te komen....
Als je bij de internetrecherche werkt ja.....
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34788805
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Misschien kun je het persoon B vragen
  maandag 6 februari 2006 @ 11:29:44 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34788840
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Misschien kun je het persoon B vragen
dat lijkt me het meest voor de hand liggend..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34788863
Kijk anders eens in de message source. Als daar ook niks in is te vinden dan kun je het dus niet zien. Een forwardmailtje is voor de mailserver nl. niks anders dan een gewoon mailtje. Je kunt alleen hopen dat het mailprogramma in de messagesource iets heeft gezet hierover, maar ik denk van niet (ivm. privacy enzo).
pi_34804113
Aan persoon B vragen, meer opties zie ik niet
pi_34804210
Je kunt in de headers van de e-mail kijken. Als het daar niet in staat dan zou je het aan B kunnen vragen.
pi_34835718
Hoe sexy was het vrouwtje van de foto´s dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')