haleluja !quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Poncho het volgende:
Dat is wel een zeer debiele vergelijking.
Google is het antwoord![]()
Preview Kanaal van Essent Telecom.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
Via welke kabelaar is dat te zien??
Wil ook wel eens wat te lachen hebben op tv...
als je essent hebt kun je het op dit moment via het preview kanaal zien, en voor de rest is ie beschikbaar in het digitale pakket van de meeste kabelboeren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
Via welke kabelaar is dat te zien??
Wil ook wel eens wat te lachen hebben op tv...
Heb je Essent als kabelleverancier? Op het Preview kanaal is het zichtbaar. Ff opzoeken dus.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Heb jij die zender op te TV geprogrammeerd?
Volgens mij was dat andersom.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Laatste ook weer bij zo'n VARA programma, een van die wetenschappers ging helemaal over de rooie omdat er iemand durfde te twijfelen aan de evolutietheorie
Gelukkig, ik vroeg me al af wanneer jouw onzinnige post in het topic zou verschijnen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
haleluja !
oftewel: waar slaat dat nou weer op
Ja Bob Ross is cool. Echt serieus ze zouden dat proggie s'nachts moeten herhalen ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef ChopperMick het volgende:
Wat is Bob Ross weer te zien? Ik wil ook die zender! Niets zo vermakelijk en flauw als Bob Ross die een watervalletje schildert. Heb wel eens gezien dat er sukkels zijn die een cursus volgen om ook van die bagger schilderijen te leren maken.
Bob![]()
helaas RIP
Hij sprak zichzelf ook nog tegen trouwensquote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
Ik had het er nog vanochtend nog over met de collega's. Wat heb ik gelachen. Alle kromme voorbeelden werden genoemd om de evolutietheorie onderuit te schoppen. Het kwam er op neer dat God ons heeft gemaakt (te zien op DVD5, dat zei hij de hele tijd).
Of deze:
"Nee, de natuur kent geen menselijke foetussen. Dat heet een baby. Indien de vrucht zich aan het ontwikkelen is in de baarmoeder, dan is het al geboren. God heeft dan het leven gegeven".![]()
Of Bob Ross, die schilder. Die uitspraken van hem. En dan het 'schilderij'![]()
Zender met humor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |