abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 11:12:31 #1
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_34788354
Op Preview TV ofzoiets komen om de maand verschillende zenders aan de beurt om zo mensen over te halen die zender erbij te nemen. Sinds kort is Family 7 bezig met uitzenden. Family 7 is een zender van streng gelovige mensen.

Nu probeerden ze de kijker ervan te overtuigen dat de evolutie niet bestaat. De vergelijking werd getrokken met een horloge. Je weet dat hij door iemand is ontworpen, maar je kent de ontwerper niet. Zo zouden we er ook vanuit moeten gaan met de wereld.

Gast, ga eens gauw research doen, het is dan wel een theorie, maar niemand kan zoiets in 1 keer maken.

Stelletje brainwashers

Edit: Hier het filmpje Dr. Hovind.

[ Bericht 5% gewijzigd door Chanandler op 06-02-2006 16:57:22 ]
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:13:26 #2
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34788383
Dat is wel een zeer debiele vergelijking.
Google is het antwoord
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:15:17 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34788440
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Poncho het volgende:
Dat is wel een zeer debiele vergelijking.
Google is het antwoord
haleluja !

oftewel: waar slaat dat nou weer op
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 6 februari 2006 @ 11:16:04 #4
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34788461
Moeten ze ff naar de fabriek bellen als ze willen weten wie hun horloge heeft ontworpen.
[KNE]-Mod
  maandag 6 februari 2006 @ 11:16:39 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34788476
ik heb dat ook laatst met verbijstering zitten bekijken, de tekeningen zouden trouwens alleen al een [onz] topic waard zijn
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 6 februari 2006 @ 11:18:40 #6
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_34788540
Recht op vrije meningsuiting sucks!
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 februari 2006 @ 11:19:08 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_34788554
Via welke kabelaar is dat te zien??
Wil ook wel eens wat te lachen hebben op tv...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_34788624

Ik had het er nog vanochtend nog over met de collega's. Wat heb ik gelachen. Alle kromme voorbeelden werden genoemd om de evolutietheorie onderuit te schoppen. Het kwam er op neer dat God ons heeft gemaakt (te zien op DVD5, dat zei hij de hele tijd).

Of deze:
"Nee, de natuur kent geen menselijke foetussen. Dat heet een baby. Indien de vrucht zich aan het ontwikkelen is in de baarmoeder, dan is het al geboren. God heeft dan het leven gegeven".

Of Bob Ross, die schilder. Die uitspraken van hem. En dan het 'schilderij'

Zender met humor
pi_34788646
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
Preview Kanaal van Essent Telecom.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:22:44 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34788649
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
als je essent hebt kun je het op dit moment via het preview kanaal zien, en voor de rest is ie beschikbaar in het digitale pakket van de meeste kabelboeren.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 6 februari 2006 @ 11:24:45 #11
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_34788697
Wat is Bob Ross weer te zien? Ik wil ook die zender! Niets zo vermakelijk en flauw als Bob Ross die een watervalletje schildert. Heb wel eens gezien dat er sukkels zijn die een cursus volgen om ook van die bagger schilderijen te leren maken.

Bob
helaas RIP
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  maandag 6 februari 2006 @ 11:29:17 #12
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_34788831
HIer ga ik vanavond ook maar eens even naar kijken. Beetje humor is nooit weg!
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 6 februari 2006 @ 11:44:56 #13
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_34789290
Heb jij die zender op te TV geprogrammeerd?

Wat op zich ook altijd leuk is discussieprogramma's waarin eveolutie wetenschappers zitten tegenover aanhangers van bv ID. Laatste ook weer bij zo'n VARA programma, een van die wetenschappers ging helemaal over de rooie omdat er iemand durfde te twijfelen aan de evolutietheorie
Koele berekenende wetenschap op z'n toppunt
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_34789402
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Heb jij die zender op te TV geprogrammeerd?
Heb je Essent als kabelleverancier? Op het Preview kanaal is het zichtbaar. Ff opzoeken dus.

Ook op schotel te verkrijgen of in kabelpakketten.
pi_34789515
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Laatste ook weer bij zo'n VARA programma, een van die wetenschappers ging helemaal over de rooie omdat er iemand durfde te twijfelen aan de evolutietheorie
Volgens mij was dat andersom.

Cees Dekker (aanhanger van de ID-theorie) vrat zichzelf juist op.
  maandag 6 februari 2006 @ 12:47:19 #16
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34791202
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef buzzer het volgende:

[..]

haleluja !

oftewel: waar slaat dat nou weer op
Gelukkig, ik vroeg me al af wanneer jouw onzinnige post in het topic zou verschijnen.

Ik heb het kanaal nog niet weten te vinden. Welk kanaal op tvhome zit het?
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34791570
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef ChopperMick het volgende:
Wat is Bob Ross weer te zien? Ik wil ook die zender! Niets zo vermakelijk en flauw als Bob Ross die een watervalletje schildert. Heb wel eens gezien dat er sukkels zijn die een cursus volgen om ook van die bagger schilderijen te leren maken.

Bob
helaas RIP
Ja Bob Ross is cool. Echt serieus ze zouden dat proggie s'nachts moeten herhalen ofzo.
pi_34791674
Op welk tijdstip zenden ze BOB eigenlijk uit?

En OT: ja heel belachelijk die zender.
Lurf is the message and the message is Lurf
  maandag 6 februari 2006 @ 13:06:21 #19
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34791725
Bob Ross!!!!

En zijn kitcherige tekeningen!!!!

Lollercopterrrr!!!! 111 einszwei unodue!!!!!!!! 111
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  maandag 6 februari 2006 @ 13:15:04 #20
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_34791948
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Devlinsect het volgende:

Ik had het er nog vanochtend nog over met de collega's. Wat heb ik gelachen. Alle kromme voorbeelden werden genoemd om de evolutietheorie onderuit te schoppen. Het kwam er op neer dat God ons heeft gemaakt (te zien op DVD5, dat zei hij de hele tijd).

Of deze:
"Nee, de natuur kent geen menselijke foetussen. Dat heet een baby. Indien de vrucht zich aan het ontwikkelen is in de baarmoeder, dan is het al geboren. God heeft dan het leven gegeven".

Of Bob Ross, die schilder. Die uitspraken van hem. En dan het 'schilderij'

Zender met humor
Hij sprak zichzelf ook nog tegen trouwens Hij zei eerst dus dat het oog was ontworpen door god. Maar vervolgens zegt hij dat het oog uit 50 triljoen electrische nogwat cellen bestaan, en dat dat nooit uit de evolutie zou kunnen ontstaan, DUS God heeft het oog zo pats boem even ontworpen.

En dat als je van de evolutie theorie uitgaat, dat iedereen afstamt van een steen
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_34792133
Die dooddoener van het horloge is letterlijk 100 jaar oud; dat werd al in de tijd van Darwin naar voren gebracht.

Het punt is natuurlijk dat je niet zomaar van biologische structuren kunt zeggen dat ze ontworpen zijn, omdat jij vindt dat ze er uitzien alsof ze ontworpen zijn.

Ik las laatst een mooie vergelijking. Kijk eens naar dit land; de wegen, winkels, de auto's die de winkels bevoorraden, winkeliers die eten verzorgen voor mensen die naar hun werk gaan om dingen te regelen voor andere mensen die dingen maken voor andere mensen die dijken op peil houden .... alles is een enorm complex geheel, en alle radertjes grijpen precies in elkaar.
Nou, dan moet het wel zo zijn dat iemand dat zo ontworpen heeft. Iemand heeft op een heel groot vel papier precies opgeschreven welke winkel waar kwam, wie waar werkt, welke auto je rijdt en door wie die auto in elkaar is gezet, enzovoorst, enzovoorts.
Dat is dus niet zo; het werkt, niet omdat het van tevoren zo ontworpen is, maar omdat het a) goed genoeg is en b) we alles wat NIET werkt er weer uitgooien.

Nou ja, dat is een nuance die aan de bijbelbashers verloren is...
  maandag 6 februari 2006 @ 13:22:19 #22
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34792136
Inderdaad, TS! Hij beweerde zelfs dat Hitler de Joden (e.a.) vermoorde omdat Hitler in de evolutietheorie geloofde (ivm dat hij vond dat Arischen hoger waren dan de Üntermenschen enzo, en dat had dan weer te maken met de evolutietheorie -> survival of the fittest enz.).
Ik zat er met verbijstering naar te kijken.

En dan word Al-Jazeera verboden omdat het hatelijke dingen uitzend maar dan worden dit soort dingen wél uitgezonden, terwijl het net zo hatelijk is. Er word namelijk zo ongeveer beweerd dat als je de evolutietheorie steunt, je een nazi bent.

Kun je hiertegen geen klacht indienen?
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34792238
Gisteren voor de reclame zij hij iets over de satan. Dat de evolutietheorie is bedacht door de satan. Of woorden van gelijke strekking.
  maandag 6 februari 2006 @ 13:28:09 #24
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34792291
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34792335
altijd leuk zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')