Bedankt, maar ik krijg die melding nogal vaak.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Tally het volgende:
Ik had al een berichtje neergezet NJ..
Dus je kon weer posten!
Een topic benen is leuk!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef Dave het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, beter een topic openen, dan je benen.
Goedemorgen Dave en Tiemie!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef Tiemie het volgende:
Goedemorgen Dave, en de rest natuurlijk.
Dat ligt er natuurlijk aan..quote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef Dave het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, beter een topic openen, dan je benen.
Hey Tiemie. Waarom stel je jezelf niet even voor?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef Tiemie het volgende:
Goedemorgen Dave, en de rest natuurlijk.
Nee, dan is het logisch. Wenselijk zelfs.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan..
Waar voor je je benen opent..
Kijk als dat voor Bara is is dat toch minder erg lijkt mij?
Tijdgebrek enzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Hey Tiemie. Waarom stel je jezelf niet even voor?.
wat dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef Tally het volgende:
Ik ga even aankleden.. Dan kado kopen voor mn nichtje en dan naar mn moeder..
Ik word gek van de buren..
Ik wil verhuizen
Ik ben nu al zo'n 3 weken ziek..quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo'n 3 weken ziek..
Heb geprobeerd om te werken maar word afgeraden door de huisarts..
Ik die 3 weken dat ik op bed lig heb ik nog geen dag rust gehad..
Ene keer zijn ze aan het klussen.. Andere keer (zoals nu) draaien ze heel hard muziek..
Doen het allemaal niet express maar toch.. Ik ga wel bij mn moeder in Utreg op de bank liggen
Graag gedaan Tally! Hier heb je er nog een:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Tally het volgende:
Thanks Sjoem!
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo'n 3 weken ziek..
Heb geprobeerd om te werken maar word afgeraden door de huisarts..
Ik die 3 weken dat ik op bed lig heb ik nog geen dag rust gehad..
Ene keer zijn ze aan het klussen.. Andere keer (zoals nu) draaien ze heel hard muziek..
Doen het allemaal niet express maar toch.. Ik ga wel bij mn moeder in Utreg op de bank liggen
echwelquote:Op maandag 6 februari 2006 11:35 schreef Aparteling het volgende:
Nee.
ja Sorry! het was maandag ochtend dan leef ik eigenlijk niet eens!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:46 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Barra, wanneer leer je het nou? PI!!!!!!
Vond je dit te eng, Tiemie? Ik doe je niets hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh wel, 20, blauwe ogen, maat 41 klinkt interessant genoeg. Op zich..
Tja, zoiets is nog nooit gebeurd, dus ik kan d'r nog niet over meepraten...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:05 schreef Dave het volgende:
Ook jij zou je PI kunnen vergeten als je het hele weekend geile neuksex had gehad, Twoflower!
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef Dave het volgende:
Vanavond weer trainen, Barra? [afbeelding].
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:05 schreef Dave het volgende:
Ook jij zou je PI kunnen vergeten als je het hele weekend geile neuksex had gehad, Twoflower!
Als in 'het hele weekend'.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:18 schreef Dave het volgende:
Als in neuksex in 't bijzonder, of sex in 't algemeen?.
veel hardlopen en fietsen zodat de vetlaag op je buikspieren minimaal is.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:24 schreef Dave het volgende:
Zeg, ik weet dat zo'n strakke buik als jij voor mij onhaalbaar is, maar wat zijn goede oefeningen voor strakkere buikspieren?
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
buikspieren minimaal is wordt
quote:
Dertig minuten per dag!?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon beginnen met 30 min hardlopen per dag Dave... dan spreek ik je over 2 maanden weer...wedden dat je dan een sixpack hebt?
yo Davequote:Op maandag 6 februari 2006 13:53 schreef Dave het volgende:
[..]
'jo' staat in mijn kringen voor iets anders dan 'yo'..
om te beginnen he... als het vet eraf is moet je alleen zorgen dat het er niet meer bij aan komtquote:
wat is het verschil?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:53 schreef Dave het volgende:
[..]
'jo' staat in mijn kringen voor iets anders dan 'yo'..
iddquote:
voor waT?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Yo staat voor 'hoi' of zo. JO is een afkorting.
een naamquote:
:`)quote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef Dave het volgende:
jack off
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef Dave het volgende:
jack off
t is maar waar je aan denkt hequote:Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef Dave het volgende:
Jaja, zo leer je nog es wat.
Ik? Aan dat geile lijf van jou natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is maar waar je aan denkt he
Allemaal andere geile lijven zeker?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef Dave het volgende:
Maar ook vaak aan andere dingen hoor.
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Allemaal andere geile lijven zeker?
Welnee, ik moest wegquote:Op maandag 6 februari 2006 13:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Vond je dit te eng, Tiemie? Ik doe je niets hoor. [afbeelding].
ik ook (vrouwlijke lijven)quote:Op maandag 6 februari 2006 15:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan denk ik lekker met 'm mee...
wat is daar mis mee??!?!?!quote:
des te meer mooie vrouwenlijven voor mijquote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb net als Dave een voorkeur voor lekkere mannen-lijven...
Als meer hetero's nou maar zo dachten...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
des te meer mooie vrouwenlijven voor mij
U hier!?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef HeLLuM het volgende:
Goedemorgen, Deef.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als meer hetero's nou maar zo dachten...
ik ken het gevoelquote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef NJ het volgende:
Drukke dag. Alleen maar bezig geweest. En toch geen fuck gedaan.
School en auto.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Dave het volgende:
Waar mee bezig geweest dan?
dat ding moet ook gewassen wordenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Dave het volgende:
Toch geen problemen met de wagen hoop ik?
Nee, maar er zit een afstandsbediening bij die het nauwelijks doet. Alleen om dat te repareren vervangen bij de Peugeot dealer, kost me dat bijna 200 euro. Iets te duur.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Dave het volgende:
Toch geen problemen met de wagen hoop ik?
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, maar er zit een afstandsbediening bij die het nauwelijks doet. Alleen om dat te repareren vervangen bij de Peugeot dealer, kost me dat bijna 200 euro. Iets te duur.
Nope. Er zitten drie nieuwe in.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:25 schreef Dave het volgende:
Geen kwestie van een nieuwe batterij?
hehe als die afstandsbedieningen hetzelfde waren ruilde mensen denk ik vaak van autoquote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef Dave het volgende:
Misschien kun je iets op de sloop halen of zo.
Precies.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe als die afstandsbedieningen hetzelfde waren ruilde mensen denk ik vaak van auto
Hopelijk vliegen ze d'r niet in.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef NJ het volgende:
Goedemorgen Dave.
Ik heb morgen tentamens in het WTC..
Ik heb de hele middag Groot Werkoverleg in Urbanaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:04 schreef Dave het volgende:
Waar?
Mjah, ik weet het. Ben er vorig jaar ook een keer geweest...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:32 schreef Dave het volgende:
Ah, ok. 'Leuk' party centrum.
Dan moet ik zeker meteen foto's maken van z'n buik?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:43 schreef Dave het volgende:
Hey Barra.
En veel plezier in Urbana, Twoflower. Misschien kom je Barra nog wel tegen. Die werkt in Zwolle.
denk het nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:43 schreef Dave het volgende:
Hey Barra.
En veel plezier in Urbana, Twoflower. Misschien kom je Barra nog wel tegen. Die werkt in Zwolle.
ik heb er 1 met 2 billenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:51 schreef Dave het volgende:
En van z'n kont natuurlijk. Die heb ik nog niet gezien..
er is geen stilstaand beeldmateriaal van mijn billen beschikbaar ....... sorry davequote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:02 schreef Dave het volgende:
Dan vraag ik je vriendin wel om een foto.
Bewegende beelden zijn nog beter!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
er is geen stilstaand beeldmateriaal van mijn billen beschikbaar ....... sorry dave
die zijn privequote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Bewegende beelden zijn nog beter!![]()
We kunnen heel selectief kijken hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja maar der zit naakt vrouw lichaam in... dat wil ik jullie niet aandoen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
We kunnen heel selectief kijken hoor.
ja dave zeg eens wat!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor. Dave, zeg jij eens wat!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef Tally het volgende:
Mogguh!
Dat noemden ze in mijn tijd 'verprutst'.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:09 schreef NJ het volgende:
Zo. Ik heb vandaag weer een tentamen... ehhh, 'gemaakt' is niet helemaal het juiste woord, zo weinig heb ik ingevuld, maar daar was ik in ieder geval.
bij mij ook hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat noemden ze in mijn tijd 'verprutst'.
Zover kwam ik niet eens. Ik heb m'n naam ingevuld en vervolgens het één en ander opgeschreven om de tijd te doden voordat ik weg mocht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat noemden ze in mijn tijd 'verprutst'.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Zover kwam ik niet eens. Ik heb m'n naam ingevuld en vervolgens het één en ander opgeschreven om de tijd te doden voordat ik weg mocht.
Een jongen uit m'n klas had boven de eerste opgaven z'n excuses aan de leraar aangeboden, omdat die het moest nakijken..
Goedemorgen Dave.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:19 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen.
Ik had het erg druk vandaag. En morgen verwacht ik ook weer..
Het is de tweede keer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:21 schreef Dave het volgende:
Jammer van je tentamen NJ. Misschien hadden we vannacht niet zo lang door moeten gaan.
Niet dat het negatief is Dave, maar je bent geen Vortexx.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Dave het volgende:
Misschien haal je deze ook wel.
Ik ga nu slapen.. Goedemorgen!
.
Seks voor een tentamen/examen is toch juist goed?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:21 schreef Dave het volgende:
Jammer van je tentamen NJ. Misschien hadden we vannacht niet zo lang door moeten gaan.
Mogge pomper.quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:15 schreef eL. het volgende:
Goedemorgen Dave ! Lekkere geile draak van me.
Niet als je tot 5 uur door gaat en om half 9 een tentamen hebt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Seks voor een tentamen/examen is toch juist goed?
Goedemorgen Dave!
Ja, rest en mvdlubbe ook een goedemorgen, hè?quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:39 schreef mvdlubbe het volgende:
En Goedemorgen Dave, natuurlijk.
Daagquote:Op woensdag 8 februari 2006 07:03 schreef DennisMoore het volgende:
En misschien wel les-bies. Je weet het niet.
Is DM hetero?quote:
Het is wel eens heel druk in de tram.quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:20 schreef Dave het volgende:
Heb jij wel es aan de piemel van een ander gezeten, DM?
En dan onder het mom van 'sorry, het is ook zo druk' zit jij wel es aan het kruis van anderen!? Daar word je toch niet stiekem opgewonden van hè?quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is wel eens heel druk in de tram.
Ho! Dit gaat me even iets te rap.quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
[anekdote] 'k Was gister aan het doe-het-zelven, met de kitspuit in de weer.
En nu heb ik een snee. In mijn duim.
Niet handig icm een trackball. [/anekdote]
Je denkt dat DM met een afgezakte spijkerbroek de kitspuit ter hand nam, Karin om de hoek kwam kijken, zijn bouwvakkersdecoleté zag, en toen ook maar haar snee liet volkitten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Vrouwen houden van bouwvakkers.
Denk ik.
Troel! Je hebt je icoon terug!quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:02 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen Dave!
Bouwvakkers zijn vies.
Ja, Bert had hem nog in zijn cache.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Troel! Je hebt je icoon terug!
Kun je er geen met paraplu laten maken? Sneeuw is ver te zoeken op het moment...
Het was een kat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, Bert had hem nog in zijn cache.
Maar wat is er met jouw icoon? Ik mis je hondje.
Ik zal het eens vragen
weet ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het was een kat.( www.muttscomics.com )
Het ziet er niet slecht uit, maar ik herken je niet meer zoquote:Maar ik ben 'm kwijt, en ach, dit vind ik ook niet onaardig...
Dat is vanmiddag pas!quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:23 schreef Dave het volgende:
Hoe was 't in Urbana? Barra nog tegengekomen?
Je went er maar aan. En zodra je er aan gewend bent neem ik een andere.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ziet er niet slecht uit, maar ik herken je niet meer zo
Oew, gaan we dreigen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je went er maar aan. En zodra je er aan gewend bent neem ik een andere.
Ik ben aan je icoontje gewendquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, da's geen dreigement. Da's een belofte.
Hahaha. Tja, dan moet ik er wel bij kunnen, en ze staan allemaal op mijn thuis-pc. Dus dat wordt wachten...quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben aan je icoontje gewend
Tijd voor een nieuwe![]()
Beloftes moet je nakomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hahaha. Tja, dan moet ik er wel bij kunnen, en ze staan allemaal op mijn thuis-pc. Dus dat wordt wachten...
Dat klopt. Ik heb er alleen geen tijdslimiet bij genoemd, dus het kan zelfs volgend jaar nog...quote:
Ik zet bij deze de tijdlimiet op 24 uurquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:46 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb er alleen geen tijdslimiet bij genoemd, dus het kan zelfs volgend jaar nog...
Maar het gaat om MIJN belofte, dus jij hebt niets te zeggen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zet bij deze de tijdlimiet op 24 uur
Ik heb altijd wat te zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar het gaat om MIJN belofte, dus jij hebt niets te zeggen...
Ben ik de enige die dat denkt dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Je denkt dat DM met een afgezakte spijkerbroek de kitspuit ter hand nam, Karin om de hoek kwam kijken, zijn bouwvakkersdecoleté zag, en toen ook maar haar snee liet volkitten?
Neequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat denkt dan?
* Troel nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra heeft honger
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:27 schreef Tally het volgende:
Ik heb net gegeten..
Dus heb ik geen honger..
Wel trek in het lekkere eten van vanavond
shoarma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef Tally het volgende:
Mn lief stukjes kip met oven patat..
En ik shoarma met oven patat..
knoflook saus?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:44 schreef Tally het volgende:
Ja daar had ik gewoon ff zin in..
Mn lief lust dat niet.. Dus eten we het niet zo vaak..
Bah!quote:
zondequote:
Dat stinktquote:
Ik heb hier nog een kraskaart liggen van de Kruidvat voor een potje gratis vaseline..quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
Ik hoorde dat mvdlubbe bosjes rozen en potjes vaseline aan 't uitdelen was?
Ik dacht, ik ga [daar] even snel bijlezen. Blijken er gewoon tig pagina's over foto's, [dingen] en neuken te zijn volgeluld.quote:
Tja.. Maar echt veel boeiende dingen zijn het nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga [daar] even snel bijlezen. Blijken er gewoon tig pagina's over foto's, [dingen] en neuken te zijn volgeluld.
Die foto's heb ik maar even doorgescrolled uiteindelijk, maar die [dingen] zijn natuurlijk gewoon superleuk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Tja.. Maar echt veel boeiende dingen zijn het niet
Er waren mensen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Was het een fijne ervaring?.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Die foto's heb ik maar even doorgescrolled uiteindelijk, maar die [dingen] zijn natuurlijk gewoon superleuk!.
Mijn fiets kan wel wat smering gebruiken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:47 schreef Tally het volgende:
Ik heb hier nog een kraskaart liggen van de Kruidvat voor een potje gratis vaseline..
Wil je die soms hebben?
Piepende wielen zijn niets he..quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn fiets kan wel wat smering gebruiken..
Mijn auto kraakt niet. Over.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Krakende wagens daarentegen...
Tja maar op een oude fiets moet je het leren he..quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Krakende wagens daarentegen...
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je nog aan de piem0l van een ander gevoeld dan?
Posten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef QyRoZ het volgende:
Wat doe ik hier?
wat doe ik hier dan... ik heb werk....en een leven.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
Proberen te vergeten dat je geen leven hebt buiten je werk!.
Gelukkig ben ik de enige.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
Proberen te vergeten dat je geen leven hebt buiten je werk!.
Kut.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DAVE! als je er binnen 3 min krijg je een nieuwe foto
Escape-identity. Of entiteit, zo u wilt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef Dave het volgende:
Kloon?
Nog leuke passwords?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Escape-identity. Of entiteit, zo u wilt..
Nou, de bron is een beetje uitgedund. Nieuwsgroepjes hier en daar bieden ook genoeg soelaas, op zijn tijd. Die weet je vast wel te vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef Dave het volgende:
Nog leuke passwords?
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Dave is sneller dan 3 minuten.
Zegt men.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:20 schreef Twoflower het volgende:
Ook goedemorgen Dave (en anderen).
Nou, Zwolle heb ik ook weer overleefd...
Voor een 'Groot werkoverleg' was het best gezellig ja. Maar dat lag vooral aan het feit dat je met collega's bent, niet omdat het Zwolle was...quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Voor een 'Groot werkoverleg' was het best gezellig ja. Maar dat lag vooral aan het feit dat je met collega's bent, niet omdat het Zwolle was...
Ja, ik had dat dan ook al gisteravond willen zeggen, maar toen zat ik in het ziekenhuis en daar hadden ze geen internet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dave is er niet
Goedemorgen Dave!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef Dave het volgende:
Ik was er inderdaad niet.
Goedemorgen..
Wat grappig, ik ben er dan juist wel veelquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:05 schreef Dave het volgende:
Ben vrij vandaag, dus waarschijnlijk niet veel hier.
Waar ben jij vannacht geweest dat je niet thuis bent geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |