Nee, Sjoem moet 'm aanmaken, maar ik weet niet of ze dat snapt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:00 schreef NJ het volgende:
Is dit 'm trouwens?
neeh mên, dan heb je een eigen naamtopic geopendquote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Dave het volgende:
Of je hernoemt deze, NJ.
Ze heeft 'm al geopend.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Dave het volgende:
Of je hernoemt deze, NJ.
Okay!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:05 schreef iamredleader het volgende:
De FAQ is mee naar achteren genomen, tegen een muur gezet en genadeloos doorboord met honderd slotjes afgevuurd uit het slotjes-kanon van Snakey, NJ en Pool...
Die jongens kunnen goed vurenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:05 schreef iamredleader het volgende:
De FAQ is mee naar achteren genomen, tegen een muur gezet en genadeloos doorboord met honderd slotjes afgevuurd uit het slotjes-kanon van Snakey, NJ en Pool...
Ja, maar als ik nu een topic op slot gooi met de melding "Lees de FAQ nou eens, godvergeten achterlijke teringkneus"quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Aurelianus het volgende:
Die was er toch alleen maar voor de show.
Keivaak gestelde vragen, die nooit iemand gesteld heeft. Maar, FAQ bevat een Q. En woorden met een Q zijn moeilijk. En dus waarheid.quote:
Dan zou ik me beperken tot 'Bagger!' als sluitpost. Alsof argumentatie nodig is.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nu een topic op slot gooi met de melding "Lees de FAQ nou eens, godvergeten achterlijke teringkneus"
Dan opent die TS natuurlijk gelijk een topic op poten in FB dat er helemaal geen FAQ is.
Ik doe eigenlijk niet anders.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dan zou ik me beperken tot 'Bagger!' als sluitpost. Alsof argumentatie nodig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |