Nee..solo's heersenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:00 schreef Zanderrr het volgende:
Solo's? Bah, wat ouderwets.
VET... er bestaan meer mensen dan ik die de Böhse Onkelz kennenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Böhse Onkelz - Wieder Mal ´Nen Tag Verschenk vind ik erg mooi gitaarstuk.
Jazekers, ben een grote fan van ze!! Zijn super! (zijn helaas niet veel mensen die ervan houden)quote:Op maandag 6 februari 2006 10:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
VET... er bestaan meer mensen dan ik die de Böhse Onkelz kennen![]()
En indd..dat nummer is vet... de akkoestische versie
Ik ben ook een grote fan...jammer dat ze gestopt zijn...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:08 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
[..]
Jazekers, ben een grote fan van ze!! Zijn super! (zijn helaas niet veel mensen die ervan houden)
Welke ook gaaf is is Prinz Valium (akkoetisch)
Helaas wel ja, erg jammerquote:Op maandag 6 februari 2006 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben ook een grote fan...jammer dat ze gestopt zijn...
Heb je de DVD Live in Hamburg?.. daar speelt Gonzo 'm toch erg netjes![]()
Wie kent ze niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
VET... er bestaan meer mensen dan ik die de Böhse Onkelz kennen![]()
En indd..dat nummer is vet... de akkoestische versie
ik heb 'm besteld via de Large... dacht 25 euro ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 10:14 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
[..]
Helaas wel ja, erg jammer
van mij mochten ze nog wel doorgaan.
Nee die helaas niet, toch ff zoeken of ik em kan vinden.
Zeker weten!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:08 schreef L3IPO het volgende:
Alles van de Dire Straits!
Ik ken ze nietquote:Op maandag 6 februari 2006 10:15 schreef crackhead het volgende:
[..]
Wie kent ze niet.Ik vind het gitaarwerk in Baja wel aardig. Echt hoogstaand is het niet geloof ik maar klinkt wel leuk. Net als gitaarstukjes in Heilige Lieder...
Kijk toppie, dank voor de tip!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik heb 'm besteld via de Large... dacht 25 euro ofzo
DubbelDVD.. 't concert.. Making of, Interviews e.d.. leuk dingetje wel![]()
Kijk. Jij hebt er verstand van. Precies de nummers die ik wilde noemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef Robar het volgende:
Eric Clapton - Layla (originele versie)
Dire straits - Diverse nummers waaronder live versie van walk of live, brothers in arms (kippenvel), private investigations, money for nothing.
Vet..woon je ook in 't oosten dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
[..]
Kijk toppie, dank voor de tip!![]()
![]()
Anders ff keer richting Duitsland rijden, is dichtbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |