Dat kom door geluidsisolerende inlegkruisjes...quote:Op maandag 6 februari 2006 09:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb vrouwen nog niet vaak horen zuren.
You go girl!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Trouwens waarom moeten wij altijd klussen en zulke onzin
Dat ze zelf eens de nek uitsteken om een bout aan te draaien, een lampje te verwisselen of een zekering te vervangen. Ik ben het nu eigenlijk ook wel eens zat.
Ik ga mijn vriendin nu bellen dat het uit is. Zie nu pas in hoe asociaal ze zijn![]()
Misschien was de reden wel dat mevrouw de huismoeder perse een toilet moest hebben naar haar smaak, maar dat ze het niet eens werden over de kleur etc. ? Het wordt verdomme altijd maar van een kant bekeken.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef Wriker het volgende:
Volgens mij heeft TS ook een klusprojectje lopen..... al een tijdje....? Wil niet zo vlotten?
Ik vind het wel terecht dat die vrouwen klagen. Laatst was er een gezin waar ze gewoon al een jaar in een emmer in de keuken moesten schijten omdat ze geen toilet meer hadden. Kom op hee, wat ben je dan voor een sukkel?
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Het programma heb ik nog nooit gezien.. zal wel zo'n vies Engels programma zijn, waar menig aftreksels van zijn..
Toch kunnen ze het programma beter;'help, mijn vrouw is een zeikert, waardoor ik geen motivatie heb en het nu moet bekopen met slechte PR op TV. Dat wordt weer een visite aan de relatie therapeut' noemen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |