abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 09:46:27 #1
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_34786391
Wat een man vernederend kutprogramma is dat zeg
Ik weet precies hoe het gaat:

-vrouw zuurt bij man dat hij (bv) de badkamer moet verbouwen
-na maandenlang zeuren begint de man
-hij krijgt vervolgens geen tijd om daadwerkelijk iets te doen, omdat dat wijf zo zeurt dat hij weer andere dingen moet doen (ik wil bij mijn ouders op bezoek enz enz)
-na 2 jaar in de troep te zitten steekt dat lamme wijf zelf niet de handen uit de mouwen, nee, wat doet ze? Ze vernedert haar man op tv (hij is kleurenblind hihihihi), en gaat samen met een knuffelneger troep kopen voor de te verbouwen kamer.

De man wordt hierna nog eens vernederd door de knuffelneger en zijn eigen vrouw. Ik zou die vent en dat wijf meteen de deur uit trappen!

opgezegd@fok.nl
  maandag 6 februari 2006 @ 09:48:05 #2
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34786422
Alle vrouwen zijn hoeren !

Mannen verenigd U ! No Ma'am !
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  maandag 6 februari 2006 @ 09:55:40 #3
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_34786583
YEAH!!

Signature
pi_34786598
Ik heb vrouwen nog niet vaak horen zuren.
  maandag 6 februari 2006 @ 09:58:16 #5
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34786633
Dat televisievulsel moet gewoon d'r kop houden en zelf wat gaan doen ipv de hele dag TellSell kijken !
pi_34786670
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb vrouwen nog niet vaak horen zuren.
Dat kom door geluidsisolerende inlegkruisjes...

Maar enfin, die kerel had ook kunnen zeggen 'fok! jouw swa, ga lekker zelf die badkamer maken weet-je!' ofzo.. Ken genoeg mannensen die denken dat ze dat kunnen en het uiteindelijk laten verpulveren.. schijnbaar zijn er genoeg voor een teevee programma met een knuffelneger
  maandag 6 februari 2006 @ 10:01:16 #7
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34786690
Trouwens waarom moeten wij altijd klussen en zulke onzin
Dat ze zelf eens de nek uitsteken om een bout aan te draaien, een lampje te verwisselen of een zekering te vervangen. Ik ben het nu eigenlijk ook wel eens zat.
Ik ga mijn vriendin nu bellen dat het uit is. Zie nu pas in hoe asociaal ze zijn
pi_34786698
Ja, ik vind hier dus ook geen bal aan.
Slecht concept, slechte presentatie. Dit zien we hopelijk volgend seizoen niet meer terug.
(Un)masking for the greater good.
pi_34786956
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Trouwens waarom moeten wij altijd klussen en zulke onzin
Dat ze zelf eens de nek uitsteken om een bout aan te draaien, een lampje te verwisselen of een zekering te vervangen. Ik ben het nu eigenlijk ook wel eens zat.
Ik ga mijn vriendin nu bellen dat het uit is. Zie nu pas in hoe asociaal ze zijn
You go girl!

*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_34787002
Volgens mij heeft TS ook een klusprojectje lopen..... al een tijdje....? Wil niet zo vlotten?

Ik vind het wel terecht dat die vrouwen klagen. Laatst was er een gezin waar ze gewoon al een jaar in een emmer in de keuken moesten schijten omdat ze geen toilet meer hadden. Kom op hee, wat ben je dan voor een sukkel?
  maandag 6 februari 2006 @ 10:19:46 #11
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34787041
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef Wriker het volgende:
Volgens mij heeft TS ook een klusprojectje lopen..... al een tijdje....? Wil niet zo vlotten?

Ik vind het wel terecht dat die vrouwen klagen. Laatst was er een gezin waar ze gewoon al een jaar in een emmer in de keuken moesten schijten omdat ze geen toilet meer hadden. Kom op hee, wat ben je dan voor een sukkel?
Misschien was de reden wel dat mevrouw de huismoeder perse een toilet moest hebben naar haar smaak, maar dat ze het niet eens werden over de kleur etc. ? Het wordt verdomme altijd maar van een kant bekeken.
En ze had toch een loodgieter of een dixi kunnen bestellen ?
pi_34787243
Vrouwen kunnen best eigenwijs zijn maar ik geloof er geen fuk van dat er één bijzit die liever een jaar in een emmer schijt dan dat ze op een toilet zit met de verkeerde kleur.
pi_34787321
Het programma heb ik nog nooit gezien.. zal wel zo'n vies Engels programma zijn, waar menig aftreksels van zijn..
Toch kunnen ze het programma beter;'help, mijn vrouw is een zeikert, waardoor ik geen motivatie heb en het nu moet bekopen met slechte PR op TV. Dat wordt weer een visite aan de relatie therapeut' noemen..
  maandag 6 februari 2006 @ 11:11:33 #14
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_34788325
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Het programma heb ik nog nooit gezien.. zal wel zo'n vies Engels programma zijn, waar menig aftreksels van zijn..
Toch kunnen ze het programma beter;'help, mijn vrouw is een zeikert, waardoor ik geen motivatie heb en het nu moet bekopen met slechte PR op TV. Dat wordt weer een visite aan de relatie therapeut' noemen..
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  maandag 6 februari 2006 @ 11:13:45 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34788389
Ik heb het een keer vijf minuten volgehouden met dat programma. Ik kan zulks echt niet aanzien..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 6 februari 2006 @ 11:43:12 #16
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_34789251
idd een zeikprogramma.. heb 1 aflevering gezien en dat was al erg genoeg.
mensen woonden in kast van een herenhuis waar links en rechts nog wat klusjes lagen. (wat tocht en zo). en die trut maar zeiken over haar man.. dat ie niks afmaakte.

gigantisch huis.. grotendeels gewoon okay.. met mooie superdeluxe hottub op balkon etc. en toch maar janken en haar man voor lul zetten op tv!
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_34789311
moge iedere medewerker aan dit programma verdrinken in een vat cement.
underground forever baby
pi_34789347
Dat lijkt me zo'n kutprogramma Gelukkig kijk ik het nooit.
En John williams moet weer terug naar de belspelletjes of een bijrol in slechte series zoals Costa, dat is zijn niveau.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34789387
De neger zou hulptroepen moeten halen
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')