Wat vind jij daarvan?
quote:Ben ik het dus ook mee eens!!
Op maandag 26 november 2001 19:15 schreef AMADEUZ het volgende:
Ik kan mij leukere standjes bedenken.
Creativiteit houd de relatie levendig
quote:
Op maandag 26 november 2001 19:27 schreef dop het volgende:
doe mij maar vrouw boven
Zekerz ook mijn favoriet!
quote:Vrij muffe positie...
Op maandag 26 november 2001 19:06 schreef Little_Plough het volgende:
Vraag me niet waar ik het gelezen heb, maar ik heb dus ergens gelezen dat een meerderheid van de jongeren de voorkeur geeft aan het missonarisstandje. Dus gewoon, meisje onder, jongen boven.
Zowieso, waarom 1 standje? Een beetje rollebollen is veel leuker, toch
quote:Ik sluit me aan!
Op maandag 26 november 2001 19:49 schreef filmfocus het volgende:
het komt meestal wel ff voor, de missionaris, maar ja...
mijn vriendin vind het dan ook wel lekker om dan haar benen in mijn nek te leggen, dan penetreer ik dieper ofzow..
Benen omhoog en gaan! Doggystyle is ook best, maar missionaris!?
Dan moeten we echt een heel laag plafond hebben!!!!!
quote:Waar heb je dat eigenlijk gelezen? De Bijbel?
maar ik heb dus ergens gelezen dat een meerderheid van de jongeren de voorkeur geeft aan het missonarisstandje.
quote:
Op maandag 26 november 2001 19:58 schreef RobzQ het volgende:[..]
Waar heb je dat eigenlijk gelezen? De Bijbel?
quote:Nee, dat dus niet, eigenlijk in n gewoon blad, kweetnie meer wat het precies was. Vond het zelf al errug merkwaardig dat dat erin stond.... Vandaar dit topic!
Op maandag 26 november 2001 19:58 schreef RobzQ het volgende:[..]
Waar heb je dat eigenlijk gelezen? De Bijbel?
quote:Niet alles geloven wat in bladen staat!
Op maandag 26 november 2001 20:04 schreef Little_Plough het volgende:[..]
Nee, dat dus niet, eigenlijk in n gewoon blad, kweetnie meer wat het precies was. Vond het zelf al errug merkwaardig dat dat erin stond.... Vandaar dit topic!
quote:DWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Vraag me niet waar ik het gelezen heb, maar ik heb dus ergens gelezen dat een meerderheid van de jongeren de voorkeur geeft aan het missonarisstandje. Dus gewoon, meisje onder, jongen boven.Wat vind jij daarvan?
sorry hoor maar wie dat heeft geschreven heeft zeker weten de verkeerde sexpartner(s) uitgekozen....
quote:ik vind het ook heerlijk, eigenlijk alle standjes wel.. maar een beetje afwisseling moet gewoon
Op maandag 26 november 2001 20:20 schreef Halinalle het volgende:
Eigenlijk vind ik het missionarisstandje best wel lekker, mits afgewisseld met andere standjes.
quote:Rammen rammen rammen!
Op maandag 26 november 2001 20:03 schreef BobRooney het volgende:
doggystyle...en hard ook!
Tot de vellen erbij hangen.
quote:Begint met missonaris maar na een minuut draait het al om naar doggy of wat anders.....
Vraag me niet waar ik het gelezen heb, maar ik heb dus ergens gelezen dat een meerderheid van de jongeren de voorkeur geeft aan het missonarisstandje. Dus gewoon, meisje onder, jongen boven.Wat vind jij daarvan?
quote:idd, maximaal lijf-lijf contact
Op dinsdag 27 november 2001 12:18 schreef Aernout het volgende:
Is ook mijn favoriete standje. De scheidslijn tussen sex en gewoon knuffelen is dan heel dun, knuffelen gaat bijna ongemerkt over in sexen. Ook ben ik meestal meer geinteresseerd in de voorkant dan de achterkant. Ik vind het fijn als ik haar ondertussen kan zoenen en oogcontact kan hebben. Ik vind het nog steeds een van de meest intieme standjes.
Doggystyle is wel lekker maar dan mis ik toch de voorkant en het verdere gebeuren dan alleen het "rammen rammen rammen" want als je alleen daarvoor gaat kun je netzo goed wendy-95 (made in taiwan) en een opblaaspomp bij de sexshop gaan halen...
quote:yeah, i like it dawgystyle
Op maandag 26 november 2001 20:03 schreef BobRooney het volgende:
doggystyle...en hard ook!
quote:helemaal mee eens
Op dinsdag 27 november 2001 12:18 schreef Aernout het volgende:
Is ook mijn favoriete standje. De scheidslijn tussen sex en gewoon knuffelen is dan heel dun, knuffelen gaat bijna ongemerkt over in sexen. Ook ben ik meestal meer geinteresseerd in de voorkant dan de achterkant. Ik vind het fijn als ik haar ondertussen kan zoenen en oogcontact kan hebben. Ik vind het nog steeds een van de meest intieme standjes.
En de rest is geschiedenis.
quote:Ja.. ook lekker.. kan ik ondertussen lekker voetbal kijken
Op maandag 26 november 2001 19:27 schreef dop het volgende:
doe mij maar vrouw boven
* Frenkie is soms liever lui dan moe..
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 27-11-2001 17:48]
Maar meestal wel iets anders dan "standaard"
Kamasutra inkijken doet af en toe wonderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |