quote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Eb het volgende:
Wat bij Ajax moet blijven:
Johan
Ruud Krol
Godenzonen
F-side
Engelen zingen
Het Gulden Schot
Wat bij Ajax moet oprotten:
ArenA
Adidas
AEX
Relatiemanagement
Hostessen
SMS-en
Ajax-koffie
4-3-3-
Ik zou zeggen: vul aan
Hehe. Ik hoop erop.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:20 schreef Eb het volgende:
Het gekke is, nou hebben de havenarbeiders 2x van Ajax gewonnen dit seizoen, maar ze zitten hem nu alweer te knijpen voor de play-offs.
Zou trouwens het seizoen inderdaad legendarisch maken: 2x ten onder in de competitie, maar als het er straks echt om gaat pakken we ze gewoon in de laatste minuut met een penalty binnenkant paal.
Ik kom nu al niet meer bij
Dat zijn de consequenties van de play-offs inderdaad.quote:
En daar gaan dan de puntjes voor Nederland die de laatste jaren bij elkaar zijn gesprokkeld waardoor we bijna een extra plek zouden krijgen. Mooi systeem die plee offs!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zijn de consequenties van de play-offs inderdaad.
Zo zou het ook kunnen zijn dat Groningen PSV vergezeld in de CL...
Belachelijk natuurlijk, ook al komt het ons dit seizoen heel goed uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zijn de consequenties van de play-offs inderdaad.
Zo zou het ook kunnen zijn dat Groningen PSV vergezeld in de CL...
Ze zijn ook zo slim daar bij de KNKB.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En daar gaan dan de puntjes voor Nederland die de laatste jaren bij elkaar zijn gesprokkeld waardoor we bijna een extra plek zouden krijgen. Mooi systeem die plee offs!
Dat PSV als enige tegen de Play-offs stemde vond ik dan ook zeer merkwaardig, ik had ook Ajax en Feyenoord aan die kant verwacht en in mindere mate AZ.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk, ook al komt het ons dit seizoen heel goed uit.
Waarom fnoord en AZ? Die kwalificeren zich normaal gesproken nooit voor CL dus dit zou hun ideale kans zijn. Dat het seizoen nu toevallig heel anders loopt dan verwacht, tja...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat PSV als enige tegen de Play-offs stemde vond ik dan ook zeer merkwaardig, ik had ook Ajax en Feyenoord aan die kant verwacht en in mindere mate AZ.
Waarschijnlijk wisten ze bij Ajax aan het begin van het seizoen intern al dat dit een rampseizoen zou gaan worden en wilden ze de play-offs als laatste strohalm grijpen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat PSV als enige tegen de Play-offs stemde vond ik dan ook zeer merkwaardig, ik had ook Ajax en Feyenoord aan die kant verwacht en in mindere mate AZ.
Ze tekenden voor 3 jaar.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wisten ze bij Ajax aan het begin van het seizoen intern al dat dit een rampseizoen zou gaan worden en wilden ze de play-offs als laatste strohalm grijpen.![]()
Dat is een utopie, want in beide situaties zal PSV een onneembare vesting blijken te zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef bier_hier het volgende:
ALs we niet van feyenoord winnen , dan maar de champions league![]()
en de gatorade cup![]()
Als we door een wonder doorgaan tegen inter hoop ik toch echt dat we psv treffenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een utopie, want in beide situaties zal PSV een onneembare vesting blijken te zijn![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef Erwtensoep het volgende:
John Jaakke zal er wel gezeten hebben met zijn voetbalverstand...
zzzzzzzzzzzzzz....... he wat?! Extra geld? Ja natuurlijk doen we mee!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
, maar die gaat ook over de financien natuurlijk en op korte termijn bekeken levert een pay-off seizoen meer op dan een 'normaal' (en eerlijk) seizoen.
Niet als we daardoor de CL mislopen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
, maar die gaat ook over de financien natuurlijk en op korte termijn bekeken levert een pay-off seizoen meer op dan een 'normaal' (en eerlijk) seizoen.
Precies, normaal weet je gewoon als je 2de wordt ben je zeker. Nu is het bereiken van de 2de plek niets beter dan de 5e en kan je zelfs al speel je het hele seizoen prima alles nog vergokken.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet als we daardoor de CL mislopen.
Dat is langetermijn politiek he, iets te lastig voor de pluchebekleders in de ArenA.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet als we daardoor de CL mislopen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Eb het volgende:
Wat bij Ajax moet blijven:
Johan
4-3-3
Ruud Krol
Godenzonen
F-side
Engelen zingen
Het Gulden Schot
Blind![]()