abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34789033
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:59 schreef 2Drix het volgende:
Feyenoord wordt 2de, Ajax 5de...

En via de play- offs wordt alles weer rechtgezet
Dat is dan ook de enoge manier waarop dit seizoen nog een klein beetje glans kan krijgen...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:38:37 #102
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34789104
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat is dan ook de enoge manier waarop dit seizoen nog een klein beetje glans kan krijgen...
En dan gewoon zeggen dat het allemaal zo gepland was
Jawel, je keek.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:39:13 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34789122
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef jna het volgende:

[..]

Dat zou echt het toppunt van arrogantie zijn .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 6 februari 2006 @ 11:57:58 #104
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34789676
AJAX!
pi_34789843
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef jna het volgende:

[..]

Moet je er wel met 5-0 overheen gaan, anders is de vooraf al geplande wraak niet zoet genoeg.
pi_34789884
Gelukkig zijn jullie je gevoel voor humor na gisteren niet verloren
  maandag 6 februari 2006 @ 12:05:49 #107
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34789938
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zou echt het toppunt van arrogantie zijn .
Tipisch Amsterdams dus
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 6 februari 2006 @ 12:10:38 #108
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34790082
quote:
Huntelaar heeft nog geen spijt
--------------------------------------------------------------------------------
6 februari 2006
Klaas-Jan Huntelaar heeft nog geen spijt van zijn tussentijdse overstap naar Ajax. De aanvaller zegt nog niet het gevoel te hebben gekregen dat hij beter nog een half jaar in Heerenveen had kunnen blijven. "Nee, ik heb die keuze bewust gemaakt en daar sta ik nog steeds achter", zegt de 22-jarige spits in de Volkskrant. "Ik ga keihard werken om te slagen bij Ajax. Het is niet gemakkelijk, maar het maakt de uitdaging ook groter."

In de met 3-2 verloren Klassieker tegen Feyenoord was Huntelaar trefzeker, maar leidde hij ook met een foute pass de derde Rotterdamse treffer in. "Een knullige fout, dat mag natuurlijk niet. Het loopt nog moeizaam."
pi_34790488
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Hij kan heel makkelijk gefrustreerd raken van het publiek. Misschien doen ze het wel daarom...
Onzin, hij gaat er juist heel volwassen en professioneel mee om, het is totaal geen Vreve.n type gelukkig.

Er werd gister gezegd dat het komt doordat veel supporters van andere clubs het niet zo op Ajax hebben en dat Sneijder als het boegbeeld van Ajax en als een echte Ajacied gezien wordt door buitenstaanders. Vandaar dat ze het een beetje op hem projecteren.

Maar ik denk niet dat Wesley er zelf last van heeft hoor, het zal hem eerder prikkelen.
  maandag 6 februari 2006 @ 12:25:50 #110
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34790590
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Onzin, hij gaat er juist heel volwassen en professioneel mee om, het is totaal geen Vreve.n type gelukkig.

Er werd gister gezegd dat het komt doordat veel supporters van andere clubs het niet zo op Ajax hebben en dat Sneijder als het boegbeeld van Ajax en als een echte Ajacied gezien wordt door buitenstaanders. Vandaar dat ze het een beetje op hem projecteren.

Maar ik denk niet dat Wesley er zelf last van heeft hoor, het zal hem eerder prikkelen.
Momenteel lijkt het daar inderdaad wel op, maar hoe lang kun je dat volhouden vraag ik me af...
Persoonlijk zou ik het niet trekken om (bijna) iedere wedstrijd 90 minuten lang uitgefloten te worden.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 6 februari 2006 @ 12:37:52 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34790947

Pascal Bosschaart wil scoren bij het publiek, Ajax een subtopper? We staan inderdaad laag, maar ook dan nog zijn we groter dan Feyenoord, véél groter.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34791013
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

Pascal Bosschaart wil scoren bij het publiek, Ajax een subtopper? We staan inderdaad laag, maar ook dan nog zijn we groter dan Feyenoord, véél groter.
ach dit komt op hetzelfde neer als dat geneuzel, dat we ze weggespeeld hebben. Nee dat vind ik nog erger
Ajax!!
  maandag 6 februari 2006 @ 12:41:46 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34791055
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:40 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

ach dit komt op hetzelfde neer als dat geneuzel, dat we ze weggespeeld hebben. Nee dat vind ik nog erger
Precies, hij heeft gezien de huidige situatie gewoon gelijk toch? Ajax is qua positie en qua spel gewoon een middenmoter nu. Niets aan gelogen.

Dat totaal zelfkritiekloze gelul van die Ajacieden is veel kwalijker.. Ajax had gewoon helemaal niets in te brengen.
Get woke, go broke!
  maandag 6 februari 2006 @ 12:48:09 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34791223
Pascal Bosschaart probeert zieltjes te winnen bij zijn supporters, maar ik vind het nogal populaire praat. Ajacieden worden nogal eens beticht van arrogantie, maar ik vind dit toch bijna hetzelfde. Volgend seizoen (met Jaap Stam, Kenneth Perez en wellicht Denny Landzaat en Joris Mathijsen) staat Ajax gewoon weer boven Feyenoord, zoals de laatste jaren ook altijd het geval is geweest. AZ heeft zich nog niet definitief bewezen, dus is nog geen top, maar Ajax is wel ineens subtop na één kutseizoen?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34791250
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

Qua club zijn we de grootste maar qua prestaties momenteel niks meer dan een middenmotor. Dus hij heeft gewoon gelijk.

Blind oprotten als hoofdcoach en vandaag nog svp. TT: 'Wachten op de persconferentie'
pi_34791286
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
Pascal Bosschaart probeert zieltjes te winnen bij zijn supporters, maar ik vind het nogal populaire praat. Ajacieden worden nogal eens beticht van arrogantie, maar ik vind dit toch bijna hetzelfde. Volgend seizoen (met Jaap Stam, Kenneth Perez en wellicht Denny Landzaat en Joris Mathijsen) staat Ajax gewoon weer boven Feyenoord, zoals de laatste jaren ook altijd het geval is geweest. AZ heeft zich nog niet definitief bewezen, dus is nog geen top, maar Ajax is wel ineens subtop na één kutseizoen?
We zijn met de 8e plek en gezien ons spel toch gewoon een subtopper dit seizoen?
  maandag 6 februari 2006 @ 12:51:40 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34791321
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

We zijn met de 8e plek en gezien ons spel toch gewoon een subtopper dit seizoen?
Dat had ik al gezegd .

Het is gewoon niet anders, kunnen we heel moeilijk over doen, maar we moeten er ff mee leren leven. Maar subtopper wil niet zeggen dat we niet meedoen voor de playoffs ofzo.

Alleen zal Ajax snel weer beter moeten gaan spelen OF op welke manier dan ook punten pakken. En als dat met subtopspel moet, dan moet dat maar..
Get woke, go broke!
  maandag 6 februari 2006 @ 12:52:25 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34791342
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

We blijven een topclub, want in één seizoen tijd verander je niet qua status. AZ zou dan nu ook tot de Top 4 gerekend moeten worden en Feyenoord zou de seizoenen dat zij vierde of lager eindigden, ook een subtopper zijn geweest. Ajax blijft gewoon een topper, die ondermaats presteert.
  maandag 6 februari 2006 @ 12:54:11 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34791402
Ja ok, in dat opzicht snap ik je wel. Ajax is gewoon nog steeds een grote naam. Real heeft ook een slechte periode, maar das qua AANZIEN natuurlijk ook geen suptopper geweest.

Maar gewoon seizoenswijs gezien zijn we een subtopper.
Get woke, go broke!
  maandag 6 februari 2006 @ 12:57:55 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34791496
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, in dat opzicht snap ik je wel. Ajax is gewoon nog steeds een grote naam. Real heeft ook een slechte periode, maar das qua AANZIEN natuurlijk ook geen suptopper geweest.

Maar gewoon seizoenswijs gezien zijn we een subtopper.
We bevinden ons (qua positie) in de suptop, maar blijven een topclub. AZ zou qua positie een topclub zijn, maar is nog steeds een verrassend goed presterende subtopper. Ajax een subtopper noemen (zoals Pascal Bosschaart) is alleen maar om in aanzien te stijgen bij de Feyenoord-supporters, een tikkeltje provocerend naar de Ajax-supporters zelfs. Niet dat dat erg is, maar we moeten ons zelf niet ineens een subtopper gaan vinden. Zelfreflectie is goed, maar té negatief zijn niet.
pi_34791513
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

We blijven een topclub, want in één seizoen tijd verander je niet qua status. AZ zou dan nu ook tot de Top 4 gerekend moeten worden en Feyenoord zou de seizoenen dat zij vierde of lager eindigden, ook een subtopper zijn geweest. Ajax blijft gewoon een topper, die ondermaats presteert.
Hij heeft nooit gezegd dat Ajax geen topclub meer is, maar dat ze eigenlijk gewoon tegen een subtopper speelden. En dat is ook zo, gezien Ajax spel en positie op de ranglijst. Kun je moeilijk over doen maar zo staan we er nu gewoon voor.

Je kunt je beter druk maken om hoe we er weer bovenop komen dan om een uitspraak van een domme kakkerlak. Maar blijkbaar denkt nog steeds iedereen dat alles vanzelf wel opeens weer goed gaat, want ik lees nog steeds vrij weinig kritiek op DB overal gezien de situatie.
pi_34791557
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
Ach,

We staan 8e bijna 10e en we hebben geluk dat we niet met 5-1 weg gingen daar. Als ik nou me ogen sluit en bedenk dat feyenoord 8e staat, klap na klap krijgt en weggespeeld wordt in de Arena. Ik zou het fantastisch vinden jij?
Ajax!!
  maandag 6 februari 2006 @ 13:11:31 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34791855
Pascal Bosschaart zegt letterlijk: "In feite hebben we vandaag gewoon tegen een middenmoter gespeeld en daar moet je overheen walsen." Hij kan het gekscherend gezegd hebben en het dus niet serieus menen, als dat het geval is, ben ik er nu al te lang op doorgegaan en zal het wellicht ook met mijn bui te maken hebben.

Als hij het wel echt meent, is het een typische IQ-loze uitspraak, want Feyenoord speelde niet tegen een subtopper. Sterker nog, Feyenoord speelde gisteren tegen een topclub. Een topclub die dit seizoen bijzonder matig presteert, maar nog altijd een topclub. Daarbij weet Pascal Bosschaart net zo goed als ik (tenminste, daar ga ik vanuit) dat Klassiekers helemaal niets met de stand op de ranglijst te maken hebben, dus dat Feyenoord niet over Ajax heen had moeten walsen.
  maandag 6 februari 2006 @ 13:12:02 #124
82589 S-Two
barba macacu
pi_34791869
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hij heeft nooit gezegd dat Ajax geen topclub meer is, maar dat ze eigenlijk gewoon tegen een subtopper speelden. En dat is ook zo, gezien Ajax spel en positie op de ranglijst. Kun je moeilijk over doen maar zo staan we er nu gewoon voor.

Je kunt je beter druk maken om hoe we er weer bovenop komen dan om een uitspraak van een domme kakkerlak. Maar blijkbaar denkt nog steeds iedereen dat alles vanzelf wel opeens weer goed gaat, want ik lees nog steeds vrij weinig kritiek op DB overal gezien de situatie.
Volgens mij wordt er toch herhaaldelijk gezegd dat Blind weg moet hoor.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34791906
Ach je kunt blijven proberen om het recht te lullen maar gezien onze stand en ons spel zijn we gewoon een middenmotor, kun je leuk vinden of niet maar dat is de realiteit. Dat we nog steeds een topclub zijn en er wel weer bovenop komen is een tweede.

En ach, goedkoop scoren past wel bij die kakkerlakken. Ik kan me er echt niet druk om maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')