die bedoelde ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
Die gast met beige jas en zwarte broek wil er tussen springen maar hij zoekt een veilige ingang. Fijn dat jullie toch nog hebben gekeken![]()
Mocht dit allemaal doorgaan dan wordt het AZ gehalte wel erg hoog ....quote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Landzaat zou nog wel kunnen denk ik, Mathijsen blijft denk ik bij AZ en Co komt denk ik ook niet meer terug(hoeft van mij ook niet).quote:Op maandag 6 februari 2006 04:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mocht dit allemaal doorgaan dan wordt het AZ gehalte wel erg hoog ....
Ach, het is nu toch ook al AZJAX met Van Gaal & Adriaanse, Landzaat, Ikedia, De Cler en Arveladze? Zelfs Timmer heeft bij Ajax gezeten.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Co, Perez, Mathijsen en Landzaat ? AZJAX .
quote:Aanvaller Julian Jenner heeft tegenover de Delftse Post verklaard geen contact met Ajax te hebben gehad over een mogelijke overstap naar de Amsterdam Arena.
De zaakwaarnemer van Jenner, Sjaak Swart zegt eveneens nog niet door de Amsterdammers benaderd te zijn.
Er wordt al een tijd door diverse nederlandse media geschreven en gesproken dat Jenner, volgend seizoen de overstap maakt naar de Amsterdam Arena. Naast Ajax zouden ook AZ en Feyenoord interesse hebben in de jonge aanvaller van NAC.
Het is op z'n minst opvallend te noemen dat de 22-jarige aanvaller in de belangstelling staat van nederlandse topclubs. Tot dusverre speelde Jenner slechts 27 wedstrijden in het betaalde voetbal, waarvan het grootste deel dit seizoen in het shirt van NAC.
Wees daar maar niet zo zeker vanquote:Op maandag 6 februari 2006 04:48 schreef cultheld het volgende:
Die komen nietAl wil van Geel ze wel graag hebben.
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen al weer over de kater heen?.
Op naar WillemII!
Weinig te melden na gister....quote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef DeTolk het volgende:
zonder titel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |