Zijn die niet helemaal goed, ofwatquote:Op zondag 5 februari 2006 23:54 schreef Erasmusch het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=mov&file=video_0004.3gp
hehe die voorste gast doet wel mee maar houdt toch een gepaste afstand.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn die niet helemaal goed, ofwat![]()
die bedoelde ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
Die gast met beige jas en zwarte broek wil er tussen springen maar hij zoekt een veilige ingang. Fijn dat jullie toch nog hebben gekeken![]()
Mocht dit allemaal doorgaan dan wordt het AZ gehalte wel erg hoog ....quote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Landzaat zou nog wel kunnen denk ik, Mathijsen blijft denk ik bij AZ en Co komt denk ik ook niet meer terug(hoeft van mij ook niet).quote:Op maandag 6 februari 2006 04:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mocht dit allemaal doorgaan dan wordt het AZ gehalte wel erg hoog ....
Ach, het is nu toch ook al AZJAX met Van Gaal & Adriaanse, Landzaat, Ikedia, De Cler en Arveladze? Zelfs Timmer heeft bij Ajax gezeten.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Co, Perez, Mathijsen en Landzaat ? AZJAX .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |