quote:'Ajax aast weer op AZ'ers'
In Studio Voetbal werd gemeld dat Ajax' Martin van Geel gedineerd met AZ-verdediger Joris Mathijsen over een transfer. Ook de geruchten over een terugkeer van Danny Landzaat naar Amsterdam worden sterker. De AZ-aanvoerder was enkele jaren terug al dichtbij een Ajax-transfer.
Mathijsen bezocht samen met Kenneth Perez, waarvan al bekend is dat hij per volgend seizoen in het rood-wit van Ajax speelt, het Champions League-duel Ajax - Sparta Praag (2-0). Mathijsen heeft nog een tot 2008 lopend contract bij de Alkmaarders.
Landzaat kon enkele seizoenen geleden al de overgang maken naar Ajax, maar zag dat toen als Willem II'er op het laatste moment afketsen. De aanvoerder van AZ heeft een tot 2007 lopende verbintenis en moet komende zomer verkocht worden wil zijn club nog een transfersom kunnen ontvangen.
Hoezo, is dat een verplichting of zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Kunnen we tegenwordig niets meer achter het topicnummer verzinnen in de TT ?
Ik vind het wel toepasselijkquote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef F1Bas het volgende:
plaats die van je signature er ook maar in
Ik word een beetje ziek van al die "we rollen ze wel op" blablabla titels.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Ja met de kerst zijn we kampioenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn we alweer kampioen?
ontzettend! je moet eens weten hoe erg ik me in moet houdenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:58 schreef Erasmusch het volgende:
Zijn jullie niet nieuwsgierig dan?
Ik merk het. Nou, nog ff wachten dan.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
ontzettend! je moet eens weten hoe erg ik me in moet houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |