Vergelijk mij eens niet met je moeder.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef rena het volgende:
[..]
Worden we grofrare kanariepiet dat je er bent oO<
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vergelijk mij eens niet met je moeder.![]()
Daar kan ik je niet ongelijk in geven.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:14 schreef rena het volgende:
[..]
Dat deed ik niet, ik had het over die van jou
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet geen ongelijk in geven.
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Indien jij denkt dat Messenga pberends is, vind ik je dom.
Indien jij met je reactie wilde suggeren dat Messenga als pberends postte, vind ik het niet grappig.
[afbeelding]
Jezus Buup.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Indien jij denkt dat Messenga pberends is, vind ik je dom.
Indien jij met je reactie wilde suggeren dat Messenga als pberends postte, vind ik het niet grappig.
[afbeelding]
M'nquote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus Buup.. Pberends kotst ook altijd op Talpa, vandaar dat Dada het zo zei.
.
quote:
Ja, het was gezellig vandaag bij mn vriendin.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe wild was je weekend dan, dat je er typfouten van gaat maken?
Whehe zie je zelfs Sven snapt hem :')quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
Jezus Buup. :'). Pberends kotst ook altijd op Talpa, vandaar dat Dada het zo zei. :').
Ik moet toch wat doen, om er nog een leuk eind aan te maken voor er weer een week staat te wachtenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef rena het volgende:
[..]
Hoezo zo vrolijk op deze sombere zondagavond?![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen, om er nog een leuk eind aan te maken voor er weer een week staat te wachten :').
Dus postte Messenga toch als pb?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus Buup. :\'). Pberends kotst ook altijd op Talpa, vandaar dat Dada het zo zei. :\').
Ga slapen joh.quote:
Wel in quotesquote:
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef Dada het volgende:
Precies joh Buup, maar eh: waar maak je je druk om? Als ik jou was zou ik een slaappil nemen en lekker naar bed gaan
Ik heb geen slaap nodig.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als ik jou was hé Bupi, dan zou ik gaan slapen. Echt waar. oO<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |