het is al lente hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In de winter en dan ga je met die mooie auto.![]()
terugdraaien lijkt me ook totaal overbodig overigensquote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bedankt voor de goedkeuring, al kan ik het nu toch niet mer terugdraaien
dat het overbodig was stond daar nog buitenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
terugdraaien lijkt me ook totaal overbodig overigens
Ik had eigenlijk moeten posten een D-topic.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
behalve dat ja, want dat heeft niets met 33 te maken
die zijn er meer dan er #33 topics zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten posten een D-topic.![]()
![]()
Ze vinden je gewoon een aantrekkelijke user.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, ze moeten altijd dezelfde hebben :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry
ach
ik ga alvast een TPM doen
Nu al.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry
ach
ik ga alvast een TPM doen
zegquote:Op zondag 5 februari 2006 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze vinden je gewoon een aantrekkelijke user.
Pff, je post je liefde ( je vette) ook zomaar op het forum.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet op een openbaar forum posten
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, ze moeten altijd dezelfde hebben :\')
O sjees, daar word je echt knetterdol vanquote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
sorry ik ben een beetje melig, een van onze poesjes is voor het eerst Krols, en daar word je op den duur een beetje uiig van
ik geef dat beest straks een winterwortel o.i.d., je wordt er inderdaad kriegel van...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O sjees, daar word je echt knetterdol van
Vaarwel nachtrust![]()
eejjjjjjjjj Flugelquote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef flugeltje het volgende:
een hele goeie avond allen tesaam, hoe gaat het hier?
Dit gaat een stapje verderquote:Op zondag 5 februari 2006 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pff, je post je liefde ( je vette) ook zomaar op het forum.![]()
moet ze niet 'geholpen' worden dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
sorry ik ben een beetje melig, een van onze poesjes is voor het eerst Krols, en daar word je op den duur een beetje uiig van
Moderators zijn in de eerste plaats gewoon users...quote:
Je moet eens een poging doen om over de achterkant van de rug te krabbelen. De meest wonderlijke dingen trekken dan aan je ogen voorbijquote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik geef dat beest straks een winterwortel o.i.d., je wordt er inderdaad kriegel van...
ja moeten ze ook, maar ik wil ze eerst een keer krols hebben, dat schijnt beter te zijn..quote:
Beter? Waarvoor?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja moeten ze ook, maar ik wil ze eerst een keer krols hebben, dat schijnt beter te zijn..
en flugel: ik denk dat ik weet wat je bedoelt
slaap leker Bquote:Op zondag 5 februari 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
ik ben naar bed.
Trusten.
D.droom fijn over je vette en zo.
Boh hendig jaquote:Op zondag 5 februari 2006 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Boh wat druk hier.Zo laat is het toch niet?
Dankje jagquote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
classpc gefeliciteerd met je 18e verjaardag!![]()
Zeg he, ik dacht ik kom hier ff foto's posten. Maar hey.quote:
Jij bent op vakantie en zo.. dan ga je toch niet fokken?quote:Op maandag 6 februari 2006 07:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg he, ik dacht ik kom hier ff foto's posten. Maar hey.![]()
Mjah tot de 20e is het nog vakantie enzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 07:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij bent op vakantie en zo.. dan ga je toch niet fokken?Ik zou aan het bier zitten rond jou tijd
![]()
de bus? Heb je geen lijpe Jeep voor het woeste landschap?quote:Op maandag 6 februari 2006 07:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah tot de 20e is het nog vakantie enzo.De bus naar de supermarkt rijdt niet = geen bier = wachten tot woendag.
Bier in de supermarkt om de hoek is duurder.
Woeste landschap.quote:Op maandag 6 februari 2006 07:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de bus? Heb je geen lijpe Jeep voor het woeste landschap?
En dat mag niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 07:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, anders is het SC daaro..
aah, gratis OV.. da's wel goed..quote:Op maandag 6 februari 2006 07:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Woeste landschap. :') Het is wel behoorlijk heuvelachtig hier in de stad ja maar ja, geen rijbewijs enzo.En de bus is gratis.
![]()
Ik had dus wat foto's op mijn mp3 speler gezet zojuist maar om de een of andere reden staan die er ineens niet meer op.quote:Op maandag 6 februari 2006 07:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, gratis OV.. da\'s wel goed..je maakt toch nog wel wat foto\'s voor ons achtergebleven fokkers he?
Werkze.quote:Op maandag 6 februari 2006 07:32 schreef indahnesia.com het volgende:
ik lees nog wel bij, nu eerst naar 't werk.
uh uh..quote:Op maandag 6 februari 2006 07:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had dus wat foto's op mijn mp3 speler gezet zojuist maar om de een of andere reden staan die er ineens niet meer op.
hij wilde t onderscheid weer eens duidelijk maken hequote:Op maandag 6 februari 2006 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja zeurtje.![]()
Buzzer heeft die TT zelf gemaakt,
Misschien, maakt me eigenlijk geen bal uit, ga ook niet zielig doen, dat ze in andere slowchatsquote:Op maandag 6 februari 2006 09:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij wilde t onderscheid weer eens duidelijk maken he
dat valt me dus ook op.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij wilde t onderscheid weer eens duidelijk maken he
deze uitspraak valt natuurlijk onder het grote taboequote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef leonieke het volgende:
Maar denk je nu echt dat die OP en die TT met enkel een nummer er zoveel zou aan veranderen? Het is algemeen geweten dat dit de nieuwe GCSC is, dus ik denk echt niet dat het zoveel uitmaakt hoor.
*wegduiktquote:Op maandag 6 februari 2006 09:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deze uitspraak valt natuurlijk onder het grote taboe
BOE!
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:04 schreef buzzer het volgende:
Het was even een geintje tussendoor, ik heb het inmiddels weer weggehaald
Even plagen na een week zonder Fok!
je bent gewoon precies 2 weekjes ouder dan ikquote:Op maandag 6 februari 2006 10:14 schreef classpc het volgende:
Leuk, al die felicitatiesBedankt iedereen
Het is ook al lekker druk hier.
@buzzer: Wat was het geintje dan
Muahahaquote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je bent gewoon precies 2 weekjes ouder dan ik![]()
Maar ik ben een meisje dus wij zijn geestelijk veel volwassener:9 althans dat zeggen ze meestalquote:Op maandag 6 februari 2006 10:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Muahaha
Mooie foto's in je fotoboek
Vooral die eerste
Fijne dagquote:Op maandag 6 februari 2006 10:23 schreef classpc het volgende:
Ik ben weer druk aan het posten en niet aan het eten...
ik ga ff ontbijten. Daarna misschien ff posten op school, en anders weer als ik thuis ben.
Dag iedereen!
Dankewolquote:
Ik spreek geen friesquote:Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Dankewol
Ik denk dat ik dat de rest van de dag ook nog wel van familieleden te horen krijg
Ik heb de ervaring dat dat nog best wel eens tegen kan vallenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar ik ben een meisje dus wij zijn geestelijk veel volwassener:9 althans dat zeggen ze meestal
En dat versta ik dan weer nietquote:Op maandag 6 februari 2006 10:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik spreek geen fries:\') frysk bloed tsjoch op :\')
Dat is de eerste regel van ONS volksliedquote:Op maandag 6 februari 2006 10:27 schreef classpc het volgende:
[..]
En dat versta ik dan weer niet :\')
Wie is onsquote:Op maandag 6 februari 2006 10:27 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat is de eerste regel van ONS volksliedschaam je
![]()
Ik voel me geen fries. Ik voel me Drachtenaar.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik voel me geen fries. Ik voel me Drachtenaar.
ik ook niet, een Brabander meerquote:Op maandag 6 februari 2006 10:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik voel me geen fries. Ik voel me Drachtenaar.
ja hequote:
afgelopen nacht weer wat dingen door mn hoofd geschoten.. wordt ik een beetje depri vanquote:
kijk toch uit met je revolverquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
afgelopen nacht weer wat dingen door mn hoofd geschoten.. wordt ik een beetje depri van
maar dat is niks voor het forum
Hind - Fado Maequote:
Is die niet van Idolsquote:
jup, maar dat nummer heeft mn beeld avn Idols-mensjes weer bijgesteldquote:
En ik geloof dat ze ook niet onaardig is om te zienquote:Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, maar dat nummer heeft mn beeld avn Idols-mensjes weer bijgesteld
althans.. dat zij wél kan zingen
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik geloof dat ze ook niet onaardig is om te zien.
Vroeger hadden ze daar een reden voor, maar tegenwoordig ben ik een alom gerespecteerde user al zeg ik het zelfquote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk iedereen wegejaagd
door wie?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze daar een reden voor, maar tegenwoordig ben ik een alom gerespecteerde user al zeg ik het zelf
Dat doet er even niet toequote:
ow, ok, dan zullen we dat maar aannemenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat doet er even niet toeMaar het zijn zeer bekende en gewaardeerde users kan ik je melden
en dat geloof je wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, ok, dan zullen we dat maar aannemen
Heel fijnquote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, ok, dan zullen we dat maar aannemen
De tijd vliegtquote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heel fijn![]()
Jaguarized zit nu toch alweer in Nieuw-Zeeland? Die gaat echt hard tegenwoordig...
Kan niet snel genoeg gebeuren want dat zou betekenen dat iedereen hier opeens een sociaal leven krijgtquote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De tijd vliegt
Voor je het weet is Fok voorbij
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan niet snel genoeg gebeuren want dat zou betekenen dat iedereen hier opeens een sociaal leven krijgt
En anderen zitten daar helemaal niet op te wachtenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sommige Fokkers zullen er nooit één hebben hoor
Jij wilt geen leven? Ow wacht, die had je geloof ik al...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
En anderen zitten daar helemaal niet op te wachten.
tja, wat moet je er mee hequote:Op maandag 6 februari 2006 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
En anderen zitten daar helemaal niet op te wachten.
Ik heb meer dan genoeg 'sociale verplichtingen' (yuk). Ik kom zelfs elke dag buitenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij wilt geen leven? Ow wacht, die had je geloof ik al...
Ik heb dan weer bijna geen sociale verplichtingenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg 'sociale verplichtingen' (yuk). Ik kom zelfs elke dag buiten![]()
.
ja hèquote:
*klik*quote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef D.Rose het volgende:
als iemand aan zijn/haar conditie wil werken
http://www.severin.ch/cloudnine/
B. niet, die is al wegquote:
* MutZ is er nog welquote:
quote:
quote:
niet door mijquote:
dus ik doe het ook nietquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*meldt zich nog maar een keer
*noteertquote:Op maandag 6 februari 2006 22:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*meldt zich nog maar een keer
gemeen hèquote:
jagquote:
Gauw slapen als ik kom he.quote:
*kijkt naar sig...quote:
quote:
Trusten mutzquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjj
wat is een lange hoi dan?
Da's nie veelquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Trusten mutz
euhm 1 langer dan 9 minuten die ik nog heb.
Neuh maar ik heb ook al ff met het thuisfront zitten babbelen he?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's nie veel
Korte hoi terug dan maar
zeg, je moet wel prioriteiten stellen hequote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh maar ik heb ook al ff met het thuisfront zitten babbelen he?![]()
zijn wij nou de enigen die vroeg opstaan hier ?quote:
jah, ik weet niet wat voor een mak cultuurtje de mensen zich hier aanmetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
zijn wij nou de enigen die vroeg opstaan hier ?
het lijkt wel of de tent steeds later open gaat hier
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Half 8, en ik lag om half 3 nog wakkerquote:
en voor half 3 nog wel geslapen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Half 8, en ik lag om half 3 nog wakker.
dat laat wakker liggen is niet fijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:01 schreef es70 het volgende:
[..]
zeker niet in combinati met vroeg wakker wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat laat wakker liggen is niet fijn
dat écht niet fijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
zeker niet in combinati met vroeg wakker worden
quote:
draadjesvleesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:12 schreef es70 het volgende:
[..]
En nu ben ik brakker dan brak en zo gaar als, als, als.... tot pulp gesudderd draadjesvlees (ofzo
). En de dag duurt nog verschrikkelijk lang
.
Schijnt tegenwoordig meer regel dan uitzondering te zijn. Misschien moet ik toch eens aan een 'slaapmutsje' ofzo...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat laat wakker liggen is niet fijn
dat is heel vervelend, het is gelukkig iets wat me zelden overkomt..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:01 schreef es70 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig meer regel dan uitzondering te zijn. Misschien moet ik toch eens aan een 'slaapmutsje' ofzo...
Ik was om 7.22u al meer dan een uur op hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zo lekker klaarmaken als mijn mama dat 'vroegah' konquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
draadjesvlees
geen moment rust vandaag?
en dan ga je vanmiddag even tv kijken en dan val je in slaapquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zo lekker klaarmaken als mijn mama dat 'vroegah' kon. Dat was idd
.
Niet echt rust, maar ik ga me ook niet uitsloven vandaag... Makkelijke maaltijd ook, ik heb zelfs geen zin om aardappelen te schillen.
Je hebt ook meteen de reden te pakken dat ik er maar niet aan begin... Drank en pillen om te slapen zijn nogal 'gewenningsgevoelig' als ik het zo eens lees en hoor, geen zin inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar het mooiste zou natuurlijk zijn als je het niet nodg hebt.. anders heb je over een half jaar 2x zoveel nodig etc..
idd, en ik zit nu ook in die tweestrijd.. wel of nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt ook meteen de reden te pakken dat ik er maar niet aan begin... Drank en pillen om te slapen zijn nogal 'gewenningsgevoelig' als ik het zo eens lees en hoor, geen zin in.
Die kans krijg ik niet hoor... Er is hier altijd genoeg reuring om me heen (bovendien word ik van zo'n 'powernap' meestal nog veel brakker).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan ga je vanmiddag even tv kijken en dan val je in slaap
trap iedereen die niet meehelpt het huis uit, zet de rest aan het werk, en ga zelf een paar uur liggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Die kans krijg ik niet hoor... Er is hier altijd genoeg reuring om me heen (bovendien word ik van zo'n 'powernap' meestal nog veel brakker).
Doe maar niet danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd, en ik zit nu ook in die tweestrijd.. wel of niet![]()
zullen we samen zoeken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe maar niet dan. Zelfs bij bijvoorbeeld 1 flesje bier per dag treedt er al gewenning op... Bovendien is drank geen medicijn, misschien dat ontspanningsoefeningen werken
.
Ik zelf ben erg hard op zoek naar de knop die het malen in mijn hoofd uit kan zetten, weinig succesvol tot nu toe overigens...
Gewoon tegen mijn kinderen zeggen: 'Rot op, mama is moe en gaat slapen'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
trap iedereen die niet meehelpt het huis uit, zet de rest aan het werk, en ga zelf een paar uur liggen
tot sraksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:28 schreef es70 het volgende:
Werken, misschien fris ik daar een beetje van op (en raak ik onderweg die hoofdpijn ook nog kwijt). Later weer fris en fruitig weer terug![]()
.
uitslapen is ok!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan had de wekker op 8u staan, maar pas om 9u uit bed gegaan
Slimquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
Beetje opgeruimd hier weer, toch nog wat dingen kwijt die ik zeker voor 't opruimen nog had
Vermoed dat ik 't pardoes heb weggegooid
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
Wat een afknapper... Kopje koffie willen nemen en ontdekken dat alles in het apparaat zat behalve koffie. Tweede pot loopt inmiddels, zal vast beter gaan smaken
.
Ik vergeet NOOIT het apparaat aan te zetten. Ik zet meestal de pot meteen klaar voor de volgende ronde, zonder de koffie... Enige wat ik hoef te doen is koffie erin. En dat doe ik dus meestal voor ik de kinderen uit school ga halen. Er is meestal wel een kind dat zin heeft om naar huis te rennen en het apparaat aan te doen. Storm had dus vandaag een heerlijk bakkie.... heet water voor mama gezetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]heeft mn moeder ook wel eens
of ze vergeet het apparaat aan te zetten
en dan denkt ze dat het zo lang duurt
Kun je altijd nog thee van makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vergeet NOOIT het apparaat aan te zetten. Ik zet meestal de pot meteen klaar voor de volgende ronde, zonder de koffie... Enige wat ik hoef te doen is koffie erin. En dat doe ik dus meestal voor ik de kinderen uit school ga halen. Er is meestal wel een kind dat zin heeft om naar huis te rennen en het apparaat aan te doen. Storm had dus vandaag een heerlijk bakkie.... heet water voor mama gezet.
Ieuw, thee met koffiesmaakquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Kun je altijd nog thee van maken![]()
sorryquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:32 schreef qu63 het volgende:
nu gaan we naakt twister doen in het donker!
nee hoorquote:
ik doe niet meequote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:32 schreef qu63 het volgende:
nu gaan we naakt twister doen in het donker!
je bent zo opgewonden dat typen niet eens meer gaat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe niet mee
ik sppel ondertussen wel met mijn nachtkijker
sorry, maar opgewonden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
je bent zo opgewonden dat typen niet eens meer gaat?
wat is daar verkeerd aan?quote:
In het donker kun je de kleuren toch helemaal niet zienquote:
dan nemen we een lichtgevende matquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
In het donker kun je de kleuren toch helemaal niet zien![]()
Eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |