whehe :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef IdlersDream het volgende:
Ik word vrijwel altijd onpasselijk van deze man. Zijn voorkomen, zijn stem, zijn aura. Het is van een verwerpelijk niveau. Past het bij Feyenoord? Ik weet het niet… De man is zo’n zouteloos stuk laagveen. Ik geef toe, zijn broer was al een vervelende scheet met dikke kop. Maar broertje Erwin weet mij er altijd weer van te weerhouden met het bord op schoot naar Studio Talpa te kijken.
Dat vieze haar (moet dat persé van Dirk Kuijt “We nemen net zulk smerig haar als ik, of anders doe ik niet meer mee lekker puh!!”). Die boerige harses. Maar vooral die oerlompe stem. Lekker dom klinken, het lijkt wel alsof hij het erom doet. Ik denk telkens als hij klaar is met een interview geven dat hij wil gaan zeggen: “Zo! En nu ga ik boerenkool eten!”
Ik kan hem in ieder geval niet meer zien zonder de associatie boerenkool.
Na het lezen van de TT en de (eerste zin van de) OP gok ik dat de TS klaagt over Erwin Koeman. Misschien een idee om dat ook te doen? Lezen?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:24 schreef buzzer het volgende:
ja en wat wil je met dit topic ?
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je voetbal stom vindt ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik word onpasselijk van voetbal in het geheel.![]()
![]()
![]()
Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je voetbal stom vindt ofzo?
joh meen je dat nou ? Ik denk dat je best wel snapt wat ik met die vraag bedoelquote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Na het lezen van de TT en de (eerste zin van de) OP gok ik dat de TS klaagt over Erwin Koeman. Misschien een idee om dat ook te doen? Lezen?
Hmm, jij kan 't niet hebben dat Ajax heeft verloren?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef IdlersDream het volgende:
Ik word vrijwel altijd onpasselijk van deze man. Zijn voorkomen, zijn stem, zijn aura. Het is van een verwerpelijk niveau. Past het bij Feyenoord? Ik weet het niet… De man is zo’n zouteloos stuk laagveen. Ik geef toe, zijn broer was al een vervelende scheet met dikke kop. Maar broertje Erwin weet mij er altijd weer van te weerhouden met het bord op schoot naar Studio Talpa te kijken.
Dat vieze haar (moet dat persé van Dirk Kuijt “We nemen net zulk smerig haar als ik, of anders doe ik niet meer mee lekker puh!!”). Die boerige harses. Maar vooral die oerlompe stem. Lekker dom klinken, het lijkt wel alsof hij het erom doet. Ik denk telkens als hij klaar is met een interview geven dat hij wil gaan zeggen: “Zo! En nu ga ik boerenkool eten!”
Ik kan hem in ieder geval niet meer zien zonder de associatie boerenkool.
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef TC03 het volgende:
Gefrusteerd dat je twee keer verloren hebt van Feyenoord in een toch al verloren seizoen? Amsterdamse kneus.
Echt een vraagstuk voor de Nationale Wetenschaps Quiz jaquote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat die Dirk Kuijt altijd met zijn haar flikt bijft voor mij ook een raadsel, gooit ie er een kilo gel in en dat blijft dan plat op zijn hoofd zitten.
Minder betalen en toch 17 punten voorsprong hebben op je aartsrivaal.....quote:Op maandag 6 februari 2006 02:48 schreef Rev- het volgende:
[afbeelding]
ok dat ze minder betalen bij de kakkerlakken, maar dat zelfs een kapper er niet meer vanaf kan![]()
![]()
Je kan het ook zo zien:quote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Minder betalen en toch 17 punten voorsprong hebben op je aartsrivaal.....
Doen ze goed![]()
Daar leven die josti's voor (zowel ajax als feyenoord aanhangers)....quote:Op maandag 6 februari 2006 10:31 schreef Stofje het volgende:
Oh, het begint een Feyenoord-is-beter-niet-Ajax-is-beter-topic te worden.
Het zouden er minimaal 23 moeten zijn......quote:Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien:
Schandalig dat Feyenoord maar 17 punten voorsprong heeft op die middenmotor uit Amsterdam.
Dit begint echt zo triest te worden he?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar leven die josti\'s voor (zowel ajax als feyenoord aanhangers)....
![]()
Vind ik ook, maar ja wat doe je er aan!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Dit begint echt zo triest te worden he?
En toch ben ik Ajax fan
Maar het slaat toch werkelijk nergens op, dat alles omgebogen moet worden naar een Ajax-Feyenoord dscussie!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |