quote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef boyv het volgende:
Wat weegt het?
eh,quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef Ill-Skillz het volgende:
LxBxD?
Maakt niet uit, het bod van Wouter is ook een foutje.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:26 schreef Virus3000 het volgende:
*foutje, sorry
Dat was even exact rekenen, maar hij is een jaar of 5/6 oud.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:29 schreef Ill-Skillz het volgende:
Hoe oud is dat beestje? Heb je misschien een foto van z\'n kont?
foutje nee hor maar ik wil mijn bod wel verhogen naar 55 euroquote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het bod van Wouter is ook een foutje.
Okay, komt ie.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:29 schreef Ill-Skillz het volgende:
Hoe oud is dat beestje? Heb je misschien een foto van z\\\'n kont?
Okay, zeg dan eens wat hij mag kosten? En vergelijk de prijzen eens met de TV's, 100 Hz die gebruikt worden aangeboden.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:47 schreef MikePeek het volgende:
150 euro voor een 6 jaar oude 4:3 televisie.![]()
Hmm, ik merk dat jouw interesse iets minder is geworden.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
Nouja, er zijn nieuwe 4:3 tv's van hetzelfde formaat op 100hz voor 150,-. En dan zijn het ook nog flatscreens.
Serieus, voor ¤150 koop je geen 70cm 100hz tv.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
Nouja, er zijn nieuwe 4:3 tv's van hetzelfde formaat op 100hz voor 150,-. En dan zijn het ook nog flatscreens.
Yep.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:58 schreef Adelante het volgende:
Mocht je eindelijk aan een plasma-scherm van de vrouw, Dirkh?
Yep, en wees daar blij mee. Nooit met zeep, glassex oid schoongemaakt. Maar gewoon met een zachte vochtige doek.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef crackhead het volgende:
Heb je 'm zelf ook gebruikt Dirkh? Want dan hoef ik 'm natuurlijk niet.
whehe, ik ken het.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef SamuelKruizinga het volgende:
Dirkh, ik ben wellicht geïnteresseerd! Moet het nog even overleggen met De Vriendin, en moet even een auto kunnen regelen om dit gevaarte naar mijn bescheiden domicile over te hevelen. Morgen bericht over de voortgang van beiden!
Is goed. Een flatscreen is natuurlijk altijd leuker.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef SamuelKruizinga het volgende:
In overleg met De Vriendin besloten er van af te zien. Het is een hele mooie TV, maar vrouwlief wil graag nog even doorsparen voor een übergeile flatscreen. Nog heel veel succes met de verkoop!
Huh? Woon jij in Emmeloord??quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, was wel zo handig om dat er bij te vermelden. Emmeloord. Ligt ergens in Flevoland.
Nande?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nooit met zeep, glassex oid schoongemaakt. Maar gewoon met een zachte vochtige doek.
Iemand die met zeep/glassex/vette vingers in de buurt van de tv kwam, kreeg een knal voor d'r/z'n kneiter.
Ah mooi, dan kan je de tv zo op komen halen, ik woon achter het oude postkantoor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Huh? Woon jij in Emmeloord??
Dan zal ik voortaan eens om me heen kijken. Misschien kom ik je wel tegen
gratis kick
Hmmm, nee dankje. Ik heb al een prima tv. Toch aardig aangebodenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan je de tv zo op komen halen, ik woon achter het oude postkantoor.
Wel minimaal 150 euro bij mij op tafel neerleggen voordat je weer weg gaat.
Nee, want dat is de vraag/richtprijs. En ik heb de voorkeur voor een fokker. Aangezien er niet werd geboden (god mag weten waarom) heb ik hem ook op MP gezet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef highworker het volgende:
ik zag dat je op marktplaats al 150 hebt gekregen..
dus deze is verkocht?
Nee, maar dat is niet toevallig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:06 schreef nienna-eldanar het volgende:
Je bent zeker nooit toevallig in de buurt van Tilburg, Maastricht of zelfs Utrecht met je tv?![]()
Ze willen mijn tv niet eens meer hebben. Vroeger verkocht ik hier met gemak een gebruikt tshirt voor 300 euro, ongewassen...quote:
Ik heb 2 weken terug een splinternieuwe Daewoo 100Hz breedbeeld gekocht voor 200 euro!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, zeg dan eens wat hij mag kosten? En vergelijk de prijzen eens met de TV\'s, 100 Hz die gebruikt worden aangeboden.
Daewooquote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken terug een splinternieuwe Daewoo 100Hz breedbeeld gekocht voor 200 euro!![]()
Bij de mediamarkt.
Of dat mensen je spontaan geld gaven voor aankopenquote:Op maandag 17 april 2006 16:05 schreef Dirkh het volgende:
Ze willen mijn tv niet eens meer hebben. Vroeger verkocht ik hier met gemak een gebruikt tshirt voor 300 euro, ongewassen...
quote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken terug een splinternieuwe Daewoo 100Hz breedbeeld gekocht voor 200 euro!![]()
Bij de mediamarkt.
Dus je bent nu in bezit van een heuse Chevy TVquote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef Mars het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt.
Goed beeld en nieuw. Beter dan een 6 jaar oude philips van 150 euries.quote:
Hee blauwe let eens op man.quote:Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of dat mensen je spontaan geld gaven voor aankopenHet vertrouwen is weg
.
mijn 15 jaar oude Philips grootbeeld heb ik voor een paar maand terug vervangen voor een LCD tv van Vestelquote:Op maandag 17 april 2006 16:19 schreef Mars het volgende:
[..]
Goed beeld en nieuw. Beter dan een 6 jaar oude philips van 150 euries.
Televisies gaan tegenwoordig toch niet zo enorm lang meer mee. Of je nu een A-merk koopt of iets mindere kwaliteit.
Als ik mijn adres nou geef he, denk je dan ook echt dat je de tv kan meenemen voor 50 euro?quote:Op maandag 17 april 2006 17:51 schreef Rev- het volgende:
bied je 50, lijkt me een redelijke prijs voor een niet bb
waar woon je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |