abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34773844
quote:
Moslims worden in verscheidene landen vervolgd. Recentelijk zijn in India 3 moslims onthoofd door hindoe-fundamentalisten.

Dus een argument van niks van jouw kant.
Net zo min te tollereren als de rellen
Zeer gewaardeerd lid van de robotdancefanclub...
pi_34773859
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef stukovich het volgende:
Nee daar noem je ook een paar landen.

Indonesië - grootste moslimland ter wereld

Irak - Sj\'ieten doden Soennieten (ook moslims) en daarnaast vechten ook nog eens de Koerden in het Noorden, doe daar Amerika bij en jij vindt het raar dat er naast het gehele land ook een kerk in de brand gaat.
Paar maanden geleden is er ook een aanslag gepleegd op een moskee dus piep niet.

Nigeria - Die mensen hebben niets beters te doen. Als een voetballer een pingel mist wordt zijn huis en haard afgefikt.

Wat is je punt......
Er zijn nog wel meer moslimlanden te noemen zoals bijvoorbeeld Iran en Saoedi-Arabie. Mijn punt heb ik duidelijk gemaakt aan het einde van mijn post.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34773867
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef stukovich het volgende:

[..]

Anders probeer jij in Tel Aviv een moskee te openen
Dat kan niet?
quote:
of een moskee te bouwen naast de Sint Pieter
Beetje gekke vergelijking.
pi_34773870
quote:

[..]

Anders probeer jij in Tel Aviv een moskee te openen of een moskee te bouwen naast de Sint Pieter
Dat zou geen probleem zijn, naast de Sint Pieter. Ik denk zelfs dat de paus het zou toejuichen. Of er plaats/geld/ruimte in het bestemmingsplan voor is, sjah dat is wat anders. Feit is dat het mag!

En Tel Aviv, Israel is een geval apart, wou je die in 1 adem noemen met Rome?
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:11:12 #130
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_34773884
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:08 schreef stukovich het volgende:
Ik trek overal mijn mond open, en als dat niet mag ga ik \\\\\\\'ondergronds\\\\\\\'. Ik Turkije ben ik vaak genoeg op de vuist gegaan met extreem linkse kneuzen
Zit jouw vuist tussen je kaken?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:11:41 #131
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34773904
Zoveel gehuil over onderdrukte Christenen heb ik nog nooit in een artikel gelezen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:12:00 #132
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34773912
quote:

[..]

Anders probeer jij in Tel Aviv een moskee te openen of een moskee te bouwen naast de Sint Pieter
Er staan moskeeën in Rome, terwijl niet-moslims Mekka niet eens mogen betreden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_34773915
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

.
pi_34773946
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:06 schreef stukovich het volgende:

[..]

Ging het nou om persvrijheid of om vrijheid van meningsuiting. Of gaat het om feiteloos discussiëren op een forum
Persvrijheid gaat hand in hand met vrijheid van meningsuiting.

Feiteloos discussieren heb ik nog niet gezien. Tis namelijk een feit dat er spotprenten over mohammed zijn gemaakt en dat er als gevolg daarvan door veel islamitische betogers geweld wordt gebruikt, er consulaten en ambassades in brand worden gestoken, mensen die de cartoons plaatsen worden bedreigd met de dood, etc etc.
En als topje van de ijsberg willen moslimlanden bepalen wat kranten in democratische landen wel en niet mogen publiceren. Nouja... dat gaat er bij mij niet in.

Kranten in het midden-oosten staan bol van de spotprenten over joden. Daar hoor je geen enkele moslim over. Maar de hel breekt los wanneer er een paar spotprentjes over mohammed verschijnen.

Hypocriet aanstellerig volk vind ik het maar aan de hand van de gepresenteerde feiten.
pi_34773966
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Super7fighter het volgende:
Zoveel gehuil over onderdrukte Christenen heb ik nog nooit in een artikel gelezen.
Misschien moet je het woord ''Christenen'' door iets anders vervangen, dan vindt het wel resonantie bij je. Of je moet aantonen dat ze het bij het verkeerde eind hebben, maar die kans acht ik gering.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:13:10 #136
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34773967
En om nog even terug te komen op vrijheid van meningsuiting. Daar ben ik altijd voor geweest, alleen vind ik dat je niet een complete groep gelovigen moet gaan stigmatiseren.

Dit geldt zowel voor Moslims als voor Westerlingen. Met kwetsen kun je geen dialoog aangaan.

In de jaren '70 zijn genoeg familieleden doodgeschoten in Turkije tijdens de links - rechts-revolutie. Dus ik weet hoe erg het uit de hand kan gaan lopen als men over en weer begint met kwetsen
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34773969
quote:
Helaas heb ik het misdadige en geweldadige gedrag van gestoorde hypocriete moslims al veel vaker gezien.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 5 februari 2006 @ 21:14:20 #138
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34774026
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Er staan moskeeën in Rome, terwijl niet-moslims Mekka niet eens mogen betreden.
Voor jouw informatie was de heilige Moskee in Mekka vroeger zowel een kerk als een moskee....
pi_34774041
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Een van de dingen die moslims zo hypocriet maakt. Niets van de Westerse wereld willen weten, Europa het kanker noemen, maar ondertussen wel willen profiteren van de welvaart met de daarbij behorende faciliteiten als relatief goed onderwijs, gezondheidszorg en een sociaal vangnet. Jammeren om hulp na aardbevingen, overstromingen of welke natuurramp dan ook. Als er vervolgens hulp komt vanuit het Westen, wordt je met open armen ontvangen. Maar wanneer de huizen, scholen en ziekenhuizen eenmaal overeind staan mag je oprotten, tot de volgende ramp plaatsvindt. En in die tussenperiode doet men niets liever dan schelden en spugen op de gehele Westerse wereld.
De enige gedachte die mij troost is dat wij over een jaar of 50 misschien zover zijn dat ons afhankelijkheid van olie uit het Midden Oosten niet meer bestaat en het voor de moslimslanden tijd wordt om conclusies te trekken. Want wanneer zij geen olie meer kunnen afzetten wordt het voor hen moeilijk gedijen in die zandbak. Maar ach, zo zal het uiteindelijk wel niet verlopen. Allah redt hen en laat ons in ons water verzuipen, omdat wij deze ridicule tekeningetjes over de profeet goedpraten en demonstrerende volgelingen belachelijk maken.
Zit geen woord tussen waar ik het niet mee eens ben. Hulde!
  zondag 5 februari 2006 @ 21:14:53 #140
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34774045
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

pi_34774070
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
En om nog even terug te komen op vrijheid van meningsuiting. Daar ben ik altijd voor geweest, alleen vind ik dat je niet een complete groep gelovigen moet gaan stigmatiseren.

Dit geldt zowel voor Moslims als voor Westerlingen. Met kwetsen kun je geen dialoog aangaan.

In de jaren \'70 zijn genoeg familieleden doodgeschoten in Turkije tijdens de links - rechts-revolutie. Dus ik weet hoe erg het uit de hand kan gaan lopen als men over en weer begint met kwetsen
Hej, jij daar! We leven hier in Europa 2006! We hebben het over Denemarken! Vanuit welke hoek komt het geweld nu?
.
pi_34774073
quote:
Wat maakt het verschil tussen gehuil en waarheid ?

Twee religies worden blijkbaar op een of andere manier onderdrukt waarbij de een gehuil is en de ander de waarheid..
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 5 februari 2006 @ 21:16:41 #143
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34774112
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef VendoR het volgende:

[..]

Hej, jij daar! We leven hier in Europa 2006! We hebben het over Denemarken! Vanuit welke hoek komt het geweld nu?
Wij leven in Europa

en jij hebt zeker tegen de Grondwet gestemd
  zondag 5 februari 2006 @ 21:17:21 #144
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34774137
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef stukovich het volgende:

[..]

Voor jouw informatie was de heilige Moskee in Mekka vroeger zowel een kerk als een moskee....
Maar nu niet meer en daar hadden we het over.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:17:58 #145
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_34774164
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef stukovich het volgende:

[..]

Waarom nu niet meer dan?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_34774176
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Twee religies worden blijkbaar op een of andere manier onderdrukt waarbij de een gehuil is en de ander de waarheid..
Christenen huilen, zijn ze dol op (tot vervelends toe). De islam is een religie voor een krijgersvolk, de stap naar agressie wordt in de koran wat makkelijker gemaakt (voor de fundamentalist).
.
pi_34774213
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:16 schreef stukovich het volgende:

[..]

Wij leven in Europa

en jij hebt zeker tegen de Grondwet gestemd
?
.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:19:28 #148
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34774226
Waarom, omdat de Christenen begonnen met hun jarenlange aanvallen op Mekka en het Midden-Oosten. Vanaf de tijd van de profeet tot aan Constantinopel heeft het Midden-Oosten alleen maar in oorlog geleefd.
Voor die tijd was het rustig en vreedzaam. Denk aan de Moren in Spanje, en de Joden in Marokko.
Maar die Engelse geloofsfanaten vonden dat het tijd werd om stoer te doen
pi_34774251
Zeg stukovich, heeft Pamuk recht op vrijheid van meningsuiting? (Dit in het licht van nogal arbitraire definities van ''kwetsen van gelovigen.'')
pi_34774260
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Het verschil daartussen kennen deze hyprocrieten niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')