Net zo min te tollereren als de rellenquote:Moslims worden in verscheidene landen vervolgd. Recentelijk zijn in India 3 moslims onthoofd door hindoe-fundamentalisten.
Dus een argument van niks van jouw kant.
Er zijn nog wel meer moslimlanden te noemen zoals bijvoorbeeld Iran en Saoedi-Arabie. Mijn punt heb ik duidelijk gemaakt aan het einde van mijn post.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef stukovich het volgende:
Nee daar noem je ook een paar landen.
Indonesië - grootste moslimland ter wereld
Irak - Sj\'ieten doden Soennieten (ook moslims) en daarnaast vechten ook nog eens de Koerden in het Noorden, doe daar Amerika bij en jij vindt het raar dat er naast het gehele land ook een kerk in de brand gaat.
Paar maanden geleden is er ook een aanslag gepleegd op een moskee dus piep niet.
Nigeria - Die mensen hebben niets beters te doen. Als een voetballer een pingel mist wordt zijn huis en haard afgefikt.
Wat is je punt......
Dat kan niet?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Anders probeer jij in Tel Aviv een moskee te openen
Beetje gekke vergelijking.quote:of een moskee te bouwen naast de Sint Pieter
Dat zou geen probleem zijn, naast de Sint Pieter. Ik denk zelfs dat de paus het zou toejuichen. Of er plaats/geld/ruimte in het bestemmingsplan voor is, sjah dat is wat anders. Feit is dat het mag!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Anders probeer jij in Tel Aviv een moskee te openen of een moskee te bouwen naast de Sint Pieter
Zit jouw vuist tussen je kaken?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:08 schreef stukovich het volgende:
Ik trek overal mijn mond open, en als dat niet mag ga ik \\\\\\\'ondergronds\\\\\\\'. Ik Turkije ben ik vaak genoeg op de vuist gegaan met extreem linkse kneuzen
Er staan moskeeën in Rome, terwijl niet-moslims Mekka niet eens mogen betreden.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Anders probeer jij in Tel Aviv een moskee te openen of een moskee te bouwen naast de Sint Pieter
Persvrijheid gaat hand in hand met vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:06 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ging het nou om persvrijheid of om vrijheid van meningsuiting. Of gaat het om feiteloos discussiëren op een forum
Misschien moet je het woord ''Christenen'' door iets anders vervangen, dan vindt het wel resonantie bij je. Of je moet aantonen dat ze het bij het verkeerde eind hebben, maar die kans acht ik gering.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Super7fighter het volgende:
Zoveel gehuil over onderdrukte Christenen heb ik nog nooit in een artikel gelezen.
Helaas heb ik het misdadige en geweldadige gedrag van gestoorde hypocriete moslims al veel vaker gezien.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Super7fighter het volgende:
Zoveel gehuil over onderdrukte Christenen heb ik nog nooit in een artikel gelezen.
Voor jouw informatie was de heilige Moskee in Mekka vroeger zowel een kerk als een moskee....quote:Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er staan moskeeën in Rome, terwijl niet-moslims Mekka niet eens mogen betreden.
Zit geen woord tussen waar ik het niet mee eens ben. Hulde!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Een van de dingen die moslims zo hypocriet maakt. Niets van de Westerse wereld willen weten, Europa het kanker noemen, maar ondertussen wel willen profiteren van de welvaart met de daarbij behorende faciliteiten als relatief goed onderwijs, gezondheidszorg en een sociaal vangnet. Jammeren om hulp na aardbevingen, overstromingen of welke natuurramp dan ook. Als er vervolgens hulp komt vanuit het Westen, wordt je met open armen ontvangen. Maar wanneer de huizen, scholen en ziekenhuizen eenmaal overeind staan mag je oprotten, tot de volgende ramp plaatsvindt. En in die tussenperiode doet men niets liever dan schelden en spugen op de gehele Westerse wereld.
De enige gedachte die mij troost is dat wij over een jaar of 50 misschien zover zijn dat ons afhankelijkheid van olie uit het Midden Oosten niet meer bestaat en het voor de moslimslanden tijd wordt om conclusies te trekken. Want wanneer zij geen olie meer kunnen afzetten wordt het voor hen moeilijk gedijen in die zandbak. Maar ach, zo zal het uiteindelijk wel niet verlopen. Allah redt hen en laat ons in ons water verzuipen, omdat wij deze ridicule tekeningetjes over de profeet goedpraten en demonstrerende volgelingen belachelijk maken.
Hej, jij daar! We leven hier in Europa 2006! We hebben het over Denemarken! Vanuit welke hoek komt het geweld nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
En om nog even terug te komen op vrijheid van meningsuiting. Daar ben ik altijd voor geweest, alleen vind ik dat je niet een complete groep gelovigen moet gaan stigmatiseren.
Dit geldt zowel voor Moslims als voor Westerlingen. Met kwetsen kun je geen dialoog aangaan.
In de jaren \'70 zijn genoeg familieleden doodgeschoten in Turkije tijdens de links - rechts-revolutie. Dus ik weet hoe erg het uit de hand kan gaan lopen als men over en weer begint met kwetsen
Wat maakt het verschil tussen gehuil en waarheid ?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Super7fighter het volgende:
Wij leven in Europaquote:Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef VendoR het volgende:
[..]
Hej, jij daar! We leven hier in Europa 2006! We hebben het over Denemarken! Vanuit welke hoek komt het geweld nu?
Maar nu niet meer en daar hadden we het over.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
Voor jouw informatie was de heilige Moskee in Mekka vroeger zowel een kerk als een moskee....
Waarom nu niet meer dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
Voor jouw informatie was de heilige Moskee in Mekka vroeger zowel een kerk als een moskee....
Christenen huilen, zijn ze dol op (tot vervelends toe). De islam is een religie voor een krijgersvolk, de stap naar agressie wordt in de koran wat makkelijker gemaakt (voor de fundamentalist).quote:Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil tussen gehuil en waarheid ?
Twee religies worden blijkbaar op een of andere manier onderdrukt waarbij de een gehuil is en de ander de waarheid..
?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:16 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wij leven in Europa
en jij hebt zeker tegen de Grondwet gestemd
Het verschil daartussen kennen deze hyprocrieten niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil tussen gehuil en waarheid ?
Twee religies worden blijkbaar op een of andere manier onderdrukt waarbij de een gehuil is en de ander de waarheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |