Ik zie de meerwaarde niet.... Maar goed, dat is hier de discussie niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beste idiosin, vertraging van turks toedreding is alleen maar ten nadele van het westen
Een democratisch gekozen regering kan de boel niet om zeep helpen, de grondwetten zijn wel zo veilig en beschermen de Turkse seculiere staat.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als een democratisch gekozen regering de boel om zeep helpt, kan de EU niets beginnen. Dat zou tegen de eigen grondbeginselen zijn. Het enige wat ze kunnen doen is Turkije schorsen of zelfs uit de EU mikken.
Ja!quote:
niets meer dan voorbarig getrokken conclusiesquote:Op zondag 5 februari 2006 22:11 schreef HiZ het volgende:
Ik begin ondertussen steeds meer indicaties te krijgen dat die moord op die priester in Turkije wel degelijk te maken heeft met extremisten die zonodig wraak moesten nemen voor die cartoons.
Mja, wel eentje die in de lijn der verwachting ligt..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niets meer dan voorbarig getrokken conclusies
Een Christelijk pater in Turkije omleggen? sure.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mja, wel eentje die in de lijn der verwachting ligt..
Oei dat wordt excuses aan de paus maken door moslims.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:11 schreef HiZ het volgende:
Ik begin ondertussen steeds meer indicaties te krijgen dat die moord op die priester in Turkije wel degelijk te maken heeft met extremisten die zonodig wraak moesten nemen voor die cartoons.
En vooral dat laatste! Incasseringsvermogen!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef VendoR het volgende:
Mijn mening is samengevat, dat het te betreuren is wat er gebeurd is. Maar dat deze westerse maatschappij nou eenmaal individuen niet kan verbieden dingen niet te publiceren. Ik denk dat het een leerproces is, wat je weerbaar maakt tegen bespotting.
En, daar kerk en staat gescheiden zijn, dat de journalistiek zijn recht op vrijheid van meningsuiting kan opeisen, kan Denemarken zijn excuses niet aanbieden, en zal dat nooit doen. Vanuit deze westerse opvatting van de vrijheid van meningsuiting, voel ik mij solidair met Denemarken, die vast blijft houden aan de waarden waar ik zo trots op ben. Ook al betekent dit dat ik zelf ook ooit het mikpunt van belediging kan zijn. De voordelen wegen op tegen de nadelen.
Neen. Denemarken heeft niets aangericht. Dat jij ziende blind bent, moet je niet op de Deense staat afwentelen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef Meki het volgende:
zien jullie nou wat Denemarken heeft aangericht ???
Feit blijftquote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef Meki het volgende:
Zeer duidelijk verwoord. Daarbij komt dat het Westen nooit mag zwichten voor bedreigingen en geweld van lieden die de moeizaam verkregen Westerse vrijheden van de burgers willen inperken.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef VendoR het volgende:
Mijn mening is samengevat, dat het te betreuren is wat er gebeurd is. Maar dat deze westerse maatschappij nou eenmaal individuen niet kan verbieden dingen niet te publiceren. Ik denk dat het een leerproces is, wat je weerbaar maakt tegen bespotting.
En, daar kerk en staat gescheiden zijn, dat de journalistiek zijn recht op vrijheid van meningsuiting kan opeisen, kan Denemarken zijn excuses niet aanbieden, en zal dat nooit doen. Vanuit deze westerse opvatting van de vrijheid van meningsuiting, voel ik mij solidair met Denemarken, die vast blijft houden aan de waarden waar ik zo trots op ben. Ook al betekent dit dat ik zelf ook ooit het mikpunt van belediging kan zijn. De voordelen wegen op tegen de nadelen.
Jawel door hun niet optreden tegen beledigingen .quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neen. Denemarken heeft niets aangericht. Dat jij ziende blind bent, moet je niet op de Deense staat afwentelen.
Lol.. de Denen hebben niks aangericht.. Het is de keuze van de moslims om te rellen. Blijkbaar is de pen toch sterker dan het zwaard..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef Meki het volgende:
Nee Denemarken heeft het express vertoond om zo de moslims kwaad te maken. en dit heeft gevolgen. Nu gaat iedereen mensen beledigen dankzij Denemarkenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef typtypo het volgende:
[..]
Feit blijft
eerst zijn de deense vlaggen verbrand en toen zijn de spotprentjes gepubliceerd.
Hou nou eens op om in iedere post het woord belediging te gebruiken.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel door hun niet optreden tegen beledigingen .
Dat heet vrijheid. Dat dat in jouw beperkte denkraam niet bestaat, is geen Deens probleem. Een Deense krant publiceert een aantal spotprenten. Niets aan de hand. Totdat een stel malloten besluit om de boel af te breken. Dat zijn het toch die malloten zelf die dat aanrichten, en niet de Deense krant? Jij redeneert wel heel krom.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel door hun niet optreden tegen beledigingen .
De Denen hebben onrust veroorzaakt over de hele wereld van Marokko tot Indonesie etc.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Lol.. de Denen hebben niks aangericht.. Het is de keuze van de moslims om te rellen. Blijkbaar is de pen toch sterker dan het zwaard..
Dus als jij mij kwaad maakt, mag ik je straffeloos om zeep helpen? Toe, maak me boos!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee Denemarken heeft het express vertoond om zo de moslims kwaad te maken. en dit heeft gevolgen. Nu gaat iedereen mensen beledigen dankzij Denemarken
Die onrust hebben die mensen zelf over zich afgeroepen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef Meki het volgende:
[..]
De Denen hebben onrust veroorzaakt over de hele wereld van Marokko tot Indonesie etc.
Denemarken wilt graag beledigen en dan moeten ze hun verantwoordelijkheid nemen
Tuurlijk en uiteindelijk is het allemaal de schuld van de Joodse lobby in de VS.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee Denemarken heeft het express vertoond om zo de moslims kwaad te maken. en dit heeft gevolgen. Nu gaat iedereen mensen beledigen dankzij Denemarken
en dara gaat men de fout in . Elke belediging in de voeten van vrijheid schuiven . Jullie weten blijkbaar niet de verschil van vrijheid en beledigingquote:Op zondag 5 februari 2006 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat heet vrijheid. Dat dat in jouw beperkte denkraam niet bestaat, is geen Deens probleem. Een Deense krant publiceert een aantal spotprenten. Niets aan de hand. Totdat een stel malloten besluit om de boel af te breken. Dat zijn het toch die malloten zelf die dat aanrichten, en niet de Deense krant? Jij redeneert wel heel krom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |