abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35170100
Begrijp me goed, ik hoef absoluut geen snapshots. En zal hier dus ook nooit iets posten wat ik zelf als een snapshot beschouw. Ik had niet het idee dat het "ik heb vandaag een mooie foto gemaakt" topic er eentje was voor snapshots, maar voor een foto waar je juist trots op was en die nergens anders thuis hoorde. En dan op deze manier, om de drempel te verlagen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 07:45:23 #102
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35177997
Kan iemand het topic ff opschonen? [centraal] Fotobewerking/Photoshop! Er is nl. geen vraag te bekennen, alleen een paar idiote plaatjes.
danku
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 08:56:11 #103
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35178599
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand het topic ff opschonen? [centraal] Fotobewerking/Photoshop! Er is nl. geen vraag te bekennen, alleen een paar idiote plaatjes.
danku
De eigenaar heeft zelf zijn post al opgeschoond.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_35180331
Sja, ik ga toch even verder met klagen.
Het lijkt mij als er 2 kapiteins op een schip zitten, dat ze dan wel naar hetzelfde eindpunt willen varen.

RonaldV is sinds een tijdje mod op FOT! En noem het toevallig, maar sinds die tijd loop ik ook hier rond. En volgens mij ben ik hier best veel. En raar maar waar, in die bijna 3 weken heb ik amper iets gezien van de andere mod.

Ronald is bezig een goed beleid door te voeren. Een hele bkende baggeraar is hierdoor al weggegaan van Fot. Niet iedereen is er blij mee, maar het schept duidelijkheid en eigenlijk is bijna iedereen er nu wel aan gewend. Maar wat schetst mijn verbazing hedenmorgen....

Ons aller modje Sub... die plaatst zelf om 5 uur vannacht een zwaaipost. Heel de nacht niet te zien, en opeens een weltrusten post.
WHY?????
pi_35180566
Je hebt inhoudelijk gelijk hoor Kleintje. Maar maak het niet groter dan het is. Sub en Ron komen er onderling wel uit.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_35180602
Dat denk ik ook wel... maar denk op zich wel dat het goed is als het de users opvalt.
Hetis maar een klein iets, maar wel iets wat nu speelt
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:28:18 #107
15985 huiz
Man in Black
pi_35182251
Sub is de afgelopen jaren best veel hier online geweest, het kan zijn dat ie eventjes een paar weekjes weinig online is (ook modjes hebben (al dan niet verdiend) vrije tijd nodig
Verder volg ik niet alles hier, maar imho heb ik niet het idee dat hij de kantjes eraf loopt.

Het valt mij idd op dat RonaldV de boel hier met strakke hand leidt
Scope Pure Colombia BV
pi_35182393
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef huiz het volgende:
Sub is de afgelopen jaren best veel hier online geweest, het kan zijn dat ie eventjes een paar weekjes weinig online is (ook modjes hebben (al dan niet verdiend) vrije tijd nodig
Wat hij zegt

Overigens zou het leuk zijn om ook wat inhoudelijke dingen van beider mods te zien (lees: foto's )
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:06:00 #109
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35183490
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef huiz het volgende:

Het valt mij idd op dat RonaldV de boel hier met strakke hand leidt
De zweep erover!
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat hij zegt

Overigens zou het leuk zijn om ook wat inhoudelijke dingen van beider mods te zien (lees: foto's )
Ja zeg, mag ik ff photoshoppen? Ik heb in geen maanden meer een leuke kans gehad om een fatsoenlijke shoot te doen. Debsterr was de eerste Fok!ster waar ik sinds begin december tijd voor heb gehad, en daarvoor hield het kwantitatief ook niet echt over.

Overigens en dat meldde ik ook al in de SC, ik kan niet alles laten zien wat ik doe. Sterker nog: ik kan het vaak niet eens melden.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:13:48 #110
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35183744
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef RonaldV het volgende:
Overigens en dat meldde ik ook al in de SC, ik kan niet alles laten zien wat ik doe. Sterker nog: ik kan het vaak niet eens melden.
Dat heb je wel vaker met die leger jongens
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35184103
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:13 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat heb je wel vaker met die leger jongens
maar hij kan het toch op een usb-stick zetten en dan een auto huren?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:27:29 #112
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35184188
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Dan raak ik de auto weer kwijt als ik de USB stick inlever...

Slowchat boys, zullen we verder in de FOT SC?
- Privacy Matters
pi_35184208
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

*proest*

Maar ff serieus, ik ken Sub niet goed genoeg om te zeggen 'slechte mod'.
Ik weet niet hoe hij het in het verleden heeft gedaan. En ik vind ook niet dat hij hier 24 uur per dag moet zijn. Maar vond dit wel erg treffend.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:43:11 #114
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35184700
De meeste dingen die een mod doet op een forum zijn niet te zien. En dat is zoals het hoort m.i. Als je eens in andere topics kijkt dan de slowchat en meetingtopics zul je zien dat ik behoorlijk regelmatig aanwezig ben. Ik begrijp niet waar deze persoonlijke aanval ineens vandaan komt.
pi_35184988
Sub, het is van mij geen persoonlijke aanval.
Vond het alleen opvallend dat iedere user probeert om de SC beter te gebruiken. En er zijn tal van zwaaiposts weggehaald. En dan komt er een modje van het forum zelf zwaaien.
Het is zo inconsequent.
Daar ging het mij om.

En ik kijk zeker verder dan slowchat en meetingtopics...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:09:42 #116
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35185677
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Kleintje het volgende:
Sub, het is van mij geen persoonlijke aanval.
Vond het alleen opvallend dat iedere user probeert om de SC beter te gebruiken. En er zijn tal van zwaaiposts weggehaald. En dan komt er een modje van het forum zelf zwaaien.
Het is zo inconsequent.
Daar ging het mij om.

En ik kijk zeker verder dan slowchat en meetingtopics...
Dat dat je punt is had ik niet begrepen uit je post. Het leek erop alsof je mij ervan beschuldigde dat ik er nooit ben.

Over die zwaaipost: ik kwam terug van het stappen en zag dat mijn computer nog aanstond, dus ik dacht ik zal eens wat van me laten horen. Dat dat inconsequent is heb je wel gelijk in; ik zal het niet meer doen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:09:43 #117
15985 huiz
Man in Black
pi_35187932
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Kleintje het volgende:

... Ik weet niet hoe hij het in het verleden heeft gedaan...
Dan zul je mij ook wel een rare kwast vinden die zich hiermee bemoeit, met m'n anderhalve post van afgelopen maanden

Terwijl ik me al zo oud voel hier, m'n eerste fok-ervaring was ongeveer binnen een maand nadat deze site gestart was
Scope Pure Colombia BV
pi_35202016
Het beoordelen van hoevaak iemand hier is op het aantal posts ....

Ik was er ook zelden, wel vreemd omdat ik de hele dag thuis zat en zowat 16u/dag aan de pc
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:42:13 #119
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35202075
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het beoordelen van hoevaak iemand hier is op het aantal posts ....

Ik was er ook zelden, wel vreemd omdat ik de hele dag thuis zat en zowat 16u/dag aan de pc
  • Les 1: Aan de PC =/= op Fok/FOT

• - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Privacy Matters
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 19 februari 2006 @ 11:56:19 #120
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_35249158
    hoort dit topic niet in DIG thuis? plaatje/vlak half doorzichtig maken
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      zondag 19 februari 2006 @ 12:23:38 #121
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_35249833
    Geschopt, dankjewel.
      zondag 19 februari 2006 @ 15:05:58 #122
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35254908
    Zoals ik al in één van de topics vroeg:

Vriendelijk verzoek aan alle fotografen:

Als je een (serie) foto('s) plaatst, vertel er dan even bij hoe je die hebt gemaakt. De EXIF info kunnen de meesten hier wel inkijken, dus daar hoef je je niet druk om te maken, maar vertel even wat de setup was qua belichting, wat je voor trucjes hebt uitgehaald, en waarom je hebt gekozen voor de setup die je gebruikt hebt. Wat ging er mis?

Dat soort info hebben de meeste lezers hier meer aan dan alleen maar een foto met EXIF info.

Dank julie wel!
    - Privacy Matters
      zondag 19 februari 2006 @ 15:38:51 #123
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35255748
    En in antwoord op de vraag van Jelleee. Het lijkt me het handigst als je het daar pas doet als er om gevraagd wordt. De showcase met kinderen van Pea4fun lijkt me vrij duidelijk, dus daar voegt het weinig toe, en zo zijn er wel meer. Maar in meer algememe topics zoals in (Semi-)naakt fotografie zou het zeker standaard willen zien. We zitten hier om van elkaar te leren tenslotte
    - Privacy Matters
    pi_35263779
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
    En in antwoord op de vraag van Jelleee. Het lijkt me het handigst als je het daar pas doet als er om gevraagd wordt. De showcase met kinderen van Pea4fun lijkt me vrij duidelijk, dus daar voegt het weinig toe, en zo zijn er wel meer. Maar in meer algememe topics zoals in (Semi-)naakt fotografie zou het zeker standaard willen zien. We zitten hier om van elkaar te leren tenslotte
    Ik bedoel bij een erm, shoot.. dat van Pea snap ik wel, daar hoeft geen opstelling bij gezet te worden, maar ik bedoel bij shoots zoals dit..
    Nee.
      zondag 19 februari 2006 @ 23:16:21 #125
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35273250
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 19:10 schreef Jelleee het volgende:

[..]

Ik bedoel bij een erm, shoot.. dat van Pea snap ik wel, daar hoeft geen opstelling bij gezet te worden, maar ik bedoel bij shoots zoals dit..
    Als je het in zulke gevallen wilt weten, vraag er dan gewoon om. We zitten hier bijna allemaal omdat we wat meer willen leren. Een paar van ons lopen zo ver voorop dat ze anderen iets kunnen leren. Ik kan me niet voorstellen dat de Showcase-topics alleen maar bestaan zodat de TS even kan opscheppen over zijn/haar kunsten, om daarna weer hard weg te rennen.
    - Privacy Matters
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')