De eigenaar heeft zelf zijn post al opgeschoond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand het topic ff opschonen? [centraal] Fotobewerking/Photoshop! Er is nl. geen vraag te bekennen, alleen een paar idiote plaatjes.
danku
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef huiz het volgende:
Sub is de afgelopen jaren best veel hier online geweest, het kan zijn dat ie eventjes een paar weekjes weinig online is (ook modjes hebben (al dan niet verdiend) vrije tijd nodig
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef huiz het volgende:
Het valt mij idd op dat RonaldV de boel hier met strakke hand leidt![]()
Ja zeg, mag ik ff photoshoppen? Ik heb in geen maanden meer een leuke kans gehad om een fatsoenlijke shoot te doen. Debsterr was de eerste Fok!ster waar ik sinds begin december tijd voor heb gehad, en daarvoor hield het kwantitatief ook niet echt over.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Overigens zou het leuk zijn om ook wat inhoudelijke dingen van beider mods te zien(lees: foto's
)
Dat heb je wel vaker met die leger jongensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef RonaldV het volgende:
Overigens en dat meldde ik ook al in de SC, ik kan niet alles laten zien wat ik doe. Sterker nog: ik kan het vaak niet eens melden.
maar hij kan het toch op een usb-stick zetten en dan een auto huren?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met die leger jongens
Dan raak ik de auto weer kwijt als ik de USB stick inlever...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
maar hij kan het toch op een usb-stick zetten en dan een auto huren?
*proest*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
maar hij kan het toch op een usb-stick zetten en dan een auto huren?
Dat dat je punt is had ik niet begrepen uit je post. Het leek erop alsof je mij ervan beschuldigde dat ik er nooit ben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Kleintje het volgende:
Sub, het is van mij geen persoonlijke aanval.
Vond het alleen opvallend dat iedere user probeert om de SC beter te gebruiken. En er zijn tal van zwaaiposts weggehaald. En dan komt er een modje van het forum zelf zwaaien.
Het is zo inconsequent.
Daar ging het mij om.
En ik kijk zeker verder dan slowchat en meetingtopics...
Dan zul je mij ook wel een rare kwast vinden die zich hiermee bemoeit, met m'n anderhalve post van afgelopen maandenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Kleintje het volgende:
... Ik weet niet hoe hij het in het verleden heeft gedaan...
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het beoordelen van hoevaak iemand hier is op het aantal posts ....
Ik was er ook zelden, wel vreemd omdat ik de hele dag thuis zat en zowat 16u/dag aan de pc
Ik bedoel bij een erm, shoot.. dat van Pea snap ik wel, daar hoeft geen opstelling bij gezet te worden, maar ik bedoel bij shoots zoals dit..quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
En in antwoord op de vraag van Jelleee. Het lijkt me het handigst als je het daar pas doet als er om gevraagd wordt. De showcase met kinderen van Pea4fun lijkt me vrij duidelijk, dus daar voegt het weinig toe, en zo zijn er wel meer. Maar in meer algememe topics zoals in (Semi-)naakt fotografie zou het zeker standaard willen zien. We zitten hier om van elkaar te leren tenslotte
Als je het in zulke gevallen wilt weten, vraag er dan gewoon om. We zitten hier bijna allemaal omdat we wat meer willen leren. Een paar van ons lopen zo ver voorop dat ze anderen iets kunnen leren. Ik kan me niet voorstellen dat de Showcase-topics alleen maar bestaan zodat de TS even kan opscheppen over zijn/haar kunsten, om daarna weer hard weg te rennen.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:10 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik bedoel bij een erm, shoot.. dat van Pea snap ik wel, daar hoeft geen opstelling bij gezet te worden, maar ik bedoel bij shoots zoals dit..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |