Of splits de post per maand in een meeting-gedeelte en evenementen-gedeelte waarbij je van een evenement een meet kan maken of zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Dan schiet het topic zijn oorspronkelijke doel voorbij: overzicht houden over de meets. Als er een paar enthousiastelingen evenementen aan gaan melden, zit je zo aan een paar evt per maand. Vind dan die meets nog maar eens terug.
Kop ingedruktquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Meld hier je fotografische aankopen
potentiele rel met ispy24
Zou ook nog een optie zijn. Ik heb er voorlopig voor gekozen om de FOT-meets helemaal blauw te houden, terwijl bij de evenmenten een korte toelichting staat. Maar jouw optie zou ook kunnen. Eerst Subhuman maar even laten wennen aan het idee dat hij een agenda moet bijhoudenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of splits de post per maand in een meeting-gedeelte en evenementen-gedeelte waarbij je van een evenement een meet kan maken of zo
Dus iets in de geest van:
MEETINGS
- bla bla bla
EVENTS
- bla bla bla
Nou als-je-blieft zeg!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat die aanschaffen bij jou gemeld worden...zal ik ze doorverwijzen?
![]()
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat DPZ ab-so-luut niet geïnteresseerd is in de mening van Fok!-kers (mezelf incluis) over DPZ.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:51 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nou als-je-blieft zeg!
Maar ff serieus.. het ging me dus om de dpz-fot discussie en alle oordelen daarover.. Je weet wel hoe ik daar over denk.
En daarbij vind ik het to-taal niet interessant wat mensen allemaal gekocht hebben, zowel hier als 'bij mij'![]()
Omdat mijn idee van "wat cynisch" een geheel andere is als die van jou. We proberen het een beetje leuk te houden hier, en over het algemeen lukt dat het best zonder cynische humor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef webspider het volgende:
Mijn post is zojuist ge-edit door RonaldV, met de mededeling dat ik beter niet "hier" kan posten.
Waar slaat dit op?
Er is een wens dat mensen geen tvp's plaatsen, doe ik dat niet, laat ik me hooguit wat cynisch uit over de taferelen die een mogelijke megameet oproept, word het wegge-edit ?
Waarom?
Mja, smaken verschillen .. Zolang je maar niet alles weg-edit wat niet in je smaak valtquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Omdat mijn idee van "wat cynisch" een geheel andere is als die van jou. We proberen het een beetje leuk te houden hier, en over het algemeen lukt dat het best zonder cynische humor.
Ik heb mn tvp alquote:Uiteraard kun je jezelf nog steeds op een wat normalere manier aanmelden.
Voor ik daar antwoord op geef wil ik even de reacties van andere users en mijn mede-mod afwachten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:54 schreef oYo het volgende:
Is het interessant om een centraal topic te plaatsen waar enkel tweedehands fotografiespulletjes worden aangeboden hier?
Ik heb namelijk wel wat spulletjes liggen die ik kwijt wil, maar V&A lijkt me niet echt het doelpubliek te bereiken.
ik denk dat het toch wel een kwestie word van V&A, omdat daar ook auto's (PTA) mobieltjes (GAD) spelletjes (GAM) etc. worden aangeboden. je zou natuurlijk de links ervan in de SC kunnen spammenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef RonaldV het volgende:
Voor ik daar antwoord op geef wil ik even de reacties van andere users en mijn mede-mod afwachten.
het mag ook in Ouders , er is dus al een precedent geschapenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor ik daar antwoord op geef wil ik even de reacties van andere users en mijn mede-mod afwachten.
Het gaat niet zo zeer om het precedent, maar meer om de vraag hoe de FOT-mods hiermee om moeten gaan. In V&A wordt redelijk wat tijd besteed aan deals die niet rondkomen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het mag ook in Ouders , er is dus al een precedent geschapen
Fot is een behoorlijk kleine club en over het algemeen zijn het toch de vaste bezoekers die hier komen, volgens mij hoef je daar niet zo bang voor te zijn en daarnaast, het gaat buiten jullie om. Je moet gewoon duidelijk aangeven dat het geheel op eigen risico is en dat jullie geen enkele aansprakelijkheid accepteren en ook niet gaan bemiddelen bij geschillen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het precedent, maar meer om de vraag hoe de FOT-mods hiermee om moeten gaan. In V&A wordt redelijk wat tijd besteed aan deals die niet rondkomen bijvoorbeeld.
Zoiets ja. Maar ik heb gister al behoorlijk eigenwijs de agenda er door gedrukt, Subhuman mag dit besluit nemenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Fot is een behoorlijk kleine club en over het algemeen zijn het toch de vaste bezoekers die hier komen, volgens mij hoef je daar niet zo bang voor te zijn en daarnaast, het gaat buiten jullie om. Je moet gewoon duidelijk aangeven dat het geheel op eigen risico is en dat jullie geen enkele aansprakelijkheid accepteren en ook niet gaan bemiddelen bij geschillen.
Jammer, waarom probeer je het niet gewoon een tijdje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef Subhuman het volgende:
Er worden op Fok zo weinig dingen te koop aangeboden op fotografisch gebied dat sowieso een centraal topic mij weinig nuttig lijkt. Bovendien is V&A de geschikte plek om iets aan te bieden; de meeste FOTters die ergens naar op zoek gaan kijken daar toch wel. Je mag daarom in V&A een topic openen met je aanbieding.
En zeker niet in V&Aquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:
Daarbij komt niet iedereen in de andere fora van FOK.
Dat is geen reden om het niet daar te doen. Dat is alleen een reden om hier linkjes in de SC naar daar te spammen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:
Die regel kun je met hetzelfde gemak ook omkeren, niet iedere Fok!kende foto-hobbyist komt op FOT.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |