abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:35:46 #26
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34868664
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Ron, je zet nu allerlei evenementen in het meet-agenda topic. Ook leuk natuurlijk, maar zo raken we het overzicht alsnog kwijt. En er is al een evenementenkalendertopic:

Evenementenkalender voor fotografen
Ik begreep van Ynske dat zij er meets omheen wilde gooien. Daarom meldde ze de evenementen aan, ze heeft immers zelf de OP gemaakt.

Zonder dollen: alles in één agenda lijkt me handiger dan agenda's naast elkaar. Nu kun je meets om evenementen heen plannen. Ik heb je topic wel gekaapt om evenementen en meets aan te kunnen laten melden trouwens

[ Bericht 6% gewijzigd door RonaldV op 08-02-2006 16:41:27 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34869038
Dan schiet het topic zijn oorspronkelijke doel voorbij: overzicht houden over de meets. Als er een paar enthousiastelingen evenementen aan gaan melden, zit je zo aan een paar evt per maand. Vind dan die meets nog maar eens terug.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_34870189
Meld hier je fotografische aankopen

potentiele rel met ispy24
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_34870259
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Dan schiet het topic zijn oorspronkelijke doel voorbij: overzicht houden over de meets. Als er een paar enthousiastelingen evenementen aan gaan melden, zit je zo aan een paar evt per maand. Vind dan die meets nog maar eens terug.
Of splits de post per maand in een meeting-gedeelte en evenementen-gedeelte waarbij je van een evenement een meet kan maken of zo

Dus iets in de geest van:

MEETINGS
- bla bla bla

EVENTS
- bla bla bla
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:26:27 #30
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34870404
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Meld hier je fotografische aankopen

potentiele rel met ispy24
Kop ingedrukt
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:27:53 #31
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34870452
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Of splits de post per maand in een meeting-gedeelte en evenementen-gedeelte waarbij je van een evenement een meet kan maken of zo

Dus iets in de geest van:

MEETINGS
- bla bla bla

EVENTS
- bla bla bla
Zou ook nog een optie zijn. Ik heb er voorlopig voor gekozen om de FOT-meets helemaal blauw te houden, terwijl bij de evenmenten een korte toelichting staat. Maar jouw optie zou ook kunnen. Eerst Subhuman maar even laten wennen aan het idee dat hij een agenda moet bijhouden
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 februari 2006 @ 17:28:27 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34870472
Ronald, ik had t idd zo bedoeld als vliegvrager zei
om een overzicht te geven van de geplande meetings

maar ach, ook dit is goed

zet wel even bij die linkjes van mij dat het van de ZLSM is en bij die van TNT (terug naar toen) dat het van de VSM is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_34875327
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je wilt gewoon dat die aanschaffen bij jou gemeld worden... zal ik ze doorverwijzen?
Nou als-je-blieft zeg!
Maar ff serieus.. het ging me dus om de dpz-fot discussie en alle oordelen daarover.. Je weet wel hoe ik daar over denk.
En daarbij vind ik het to-taal niet interessant wat mensen allemaal gekocht hebben, zowel hier als 'bij mij'
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:55:28 #34
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34875475
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:51 schreef Icicle het volgende:

[..]

Nou als-je-blieft zeg!
Maar ff serieus.. het ging me dus om de dpz-fot discussie en alle oordelen daarover.. Je weet wel hoe ik daar over denk.
En daarbij vind ik het to-taal niet interessant wat mensen allemaal gekocht hebben, zowel hier als 'bij mij'
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat DPZ ab-so-luut niet geïnteresseerd is in de mening van Fok!-kers (mezelf incluis) over DPZ.
- Privacy Matters
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:14:49 #35
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_34881925
Mijn post is zojuist ge-edit door RonaldV, met de mededeling dat ik beter niet "hier" kan posten.

Waar slaat dit op?
Er is een wens dat mensen geen tvp's plaatsen, doe ik dat niet, laat ik me hooguit wat cynisch uit over de taferelen die een mogelijke megameet oproept, word het wegge-edit ?

Waarom?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:19:38 #36
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34882164
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef webspider het volgende:
Mijn post is zojuist ge-edit door RonaldV, met de mededeling dat ik beter niet "hier" kan posten.

Waar slaat dit op?
Er is een wens dat mensen geen tvp's plaatsen, doe ik dat niet, laat ik me hooguit wat cynisch uit over de taferelen die een mogelijke megameet oproept, word het wegge-edit ?

Waarom?
Omdat mijn idee van "wat cynisch" een geheel andere is als die van jou. We proberen het een beetje leuk te houden hier, en over het algemeen lukt dat het best zonder cynische humor.

Uiteraard kun je jezelf nog steeds op een wat normalere manier aanmelden.
- Privacy Matters
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:20:55 #37
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_34882250
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:19 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Omdat mijn idee van "wat cynisch" een geheel andere is als die van jou. We proberen het een beetje leuk te houden hier, en over het algemeen lukt dat het best zonder cynische humor.
Mja, smaken verschillen .. Zolang je maar niet alles weg-edit wat niet in je smaak valt
quote:
Uiteraard kun je jezelf nog steeds op een wat normalere manier aanmelden.
Ik heb mn tvp al
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:54:53 #38
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_34892021
Is het interessant om een centraal topic te plaatsen waar enkel tweedehands fotografiespulletjes worden aangeboden hier?

Ik heb namelijk wel wat spulletjes liggen die ik kwijt wil, maar V&A lijkt me niet echt het doelpubliek te bereiken.
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:56:22 #39
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34892062
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:54 schreef oYo het volgende:
Is het interessant om een centraal topic te plaatsen waar enkel tweedehands fotografiespulletjes worden aangeboden hier?

Ik heb namelijk wel wat spulletjes liggen die ik kwijt wil, maar V&A lijkt me niet echt het doelpubliek te bereiken.
Voor ik daar antwoord op geef wil ik even de reacties van andere users en mijn mede-mod afwachten.
- Privacy Matters
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:02:21 #40
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_34892214
Is goed Ronald
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:12:11 #41
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_34892450
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef RonaldV het volgende:
Voor ik daar antwoord op geef wil ik even de reacties van andere users en mijn mede-mod afwachten.
ik denk dat het toch wel een kwestie word van V&A, omdat daar ook auto's (PTA) mobieltjes (GAD) spelletjes (GAM) etc. worden aangeboden. je zou natuurlijk de links ervan in de SC kunnen spammen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_34893987
Ik denk dat het volume (zowel aan de vraag- als aan de aanbodkant) niet groot genoeg is om dat interesant te maken, maar ik heb verder niet echt een uitgesproken voorkeur.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_34898831
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef RonaldV het volgende:

[..]

het mag ook in Ouders , er is dus al een precedent geschapen
pi_34899687
ik vind een FOT V&A eigenlijk wel een goed idee
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:19:51 #45
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34899778
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

het mag ook in Ouders , er is dus al een precedent geschapen
Het gaat niet zo zeer om het precedent, maar meer om de vraag hoe de FOT-mods hiermee om moeten gaan. In V&A wordt redelijk wat tijd besteed aan deals die niet rondkomen bijvoorbeeld.
- Privacy Matters
pi_34900065
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het gaat niet zo zeer om het precedent, maar meer om de vraag hoe de FOT-mods hiermee om moeten gaan. In V&A wordt redelijk wat tijd besteed aan deals die niet rondkomen bijvoorbeeld.
Fot is een behoorlijk kleine club en over het algemeen zijn het toch de vaste bezoekers die hier komen, volgens mij hoef je daar niet zo bang voor te zijn en daarnaast, het gaat buiten jullie om. Je moet gewoon duidelijk aangeven dat het geheel op eigen risico is en dat jullie geen enkele aansprakelijkheid accepteren en ook niet gaan bemiddelen bij geschillen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:44:44 #47
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34900642
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Fot is een behoorlijk kleine club en over het algemeen zijn het toch de vaste bezoekers die hier komen, volgens mij hoef je daar niet zo bang voor te zijn en daarnaast, het gaat buiten jullie om. Je moet gewoon duidelijk aangeven dat het geheel op eigen risico is en dat jullie geen enkele aansprakelijkheid accepteren en ook niet gaan bemiddelen bij geschillen.
Zoiets ja. Maar ik heb gister al behoorlijk eigenwijs de agenda er door gedrukt, Subhuman mag dit besluit nemen
- Privacy Matters
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:46:34 #48
40714 Subhuman
Televised confession
pi_34902702
Er worden op Fok zo weinig dingen te koop aangeboden op fotografisch gebied dat sowieso een centraal topic mij weinig nuttig lijkt. Bovendien is V&A de geschikte plek om iets aan te bieden; de meeste FOTters die ergens naar op zoek gaan kijken daar toch wel. Je mag daarom in V&A een topic openen met je aanbieding.
pi_34902844
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef Subhuman het volgende:
Er worden op Fok zo weinig dingen te koop aangeboden op fotografisch gebied dat sowieso een centraal topic mij weinig nuttig lijkt. Bovendien is V&A de geschikte plek om iets aan te bieden; de meeste FOTters die ergens naar op zoek gaan kijken daar toch wel. Je mag daarom in V&A een topic openen met je aanbieding.
Jammer, waarom probeer je het niet gewoon een tijdje?
Ik denk dat er best wel animo voor is. Daarbij komt niet iedereen in de andere fora van FOK.
pi_34920259
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:

Daarbij komt niet iedereen in de andere fora van FOK.
En zeker niet in V&A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')