nee jij wordt binnenkort weer twee verdiepingen naar beneden gesmeten....quote:Op zondag 5 februari 2006 19:12 schreef Woepsie het volgende:
Ik werk ook op de bovenste verdieping en ben geen manager. Betekent dat dat ik binnekort promotie krijg?
Precies, dan zou TS helemaal niets anders doen dan uit het raam staren of Fok!kenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef Topmaat het volgende:
Beetje hele dagen naar buiten zitten kijken zeker. Ze weten wel hoe ze mensen zoals jou aan het werk kunnen laten. Juist, door ze niet in de bovenste verdieping te laten bivakkeren.
Das dan wel weer gelul, want er zijn genoeg onderzoeken geweest waaruit blijkt dat de gemiddelde manager 11.6 uur per dag werkt. Dat zie ik jou niet doen vrind..quote:Op zondag 5 februari 2006 19:22 schreef Wojworshebn het volgende:
Managers werken veel minder uren maar verdienen wel veel meer![]()
denk dat het ook meer bedoeld was om TS te plagen :') hij heeft zichzelf vast van de bovenste verdieping af gegooid nuquote:Op zondag 5 februari 2006 19:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das dan wel weer gelul, want er zijn genoeg onderzoeken geweest waaruit blijkt dat de gemiddelde manager 11.6 uur per dag werkt. Dat zie ik jou niet doen vrind..
Dat weet ik toevallig omdat ik daar vorige week een case assignment over moest maken
Nee, want als die dat uitzicht zouden hebben zouden ze niet meer zo hard werkenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Zonde van het uitzicht; daar kunnen toch beter \'mensen van de werkvloer\' zitten. Hebben die tenminste er nog wat aan.
een student met een bijbaantje haalt dat veelal ook met gemakquote:Op zondag 5 februari 2006 19:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das dan wel weer gelul, want er zijn genoeg onderzoeken geweest waaruit blijkt dat de gemiddelde manager 11.6 uur per dag werkt. Dat zie ik jou niet doen vrind..
Dat weet ik toevallig omdat ik daar vorige week een case assignment over moest maken
daar heb je gelijk in, zeker als je er de studie uren thuis bij rekentquote:Op maandag 6 februari 2006 01:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
een student met een bijbaantje haalt dat veelal ook met gemak
Studeren is geen werken.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
een student met een bijbaantje haalt dat veelal ook met gemak
Uahahahahquote:Op zondag 5 februari 2006 19:12 schreef electricity het volgende:
managers zijn ook wel eens buiten hun kantoor aan het werk slimmerik. ga werken, kansloze arbeider. je werkt zelf in de kelder zeker?
Jaloers zijn is een erg menselijke eigenschapquote:Op maandag 6 februari 2006 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wij noemen de managers "de parasiterende laag".
Uberhaubt niet.quote:
Dat is nog geen reden om stiekem z'n bureau in te pikkenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Rapaille het volgende:
Doen ze het bij mijn bijbaan toch beter. Daar zitten wij op de bovenste verdieping (9e)maar om even mee te klagen. De manager van onze afdeling is er ook nooit.
Je zou zomaar gaan werken omdat je dr zin in hebt, of voor de centen... hallo, van welke planeet kom jij? Iedereen werkt toch voor het mogelijke uitzicht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef truStie het volgende:
Pfff als je ergens gaat werken voor het uitzich op het gebouw naast je
Ja, en alle negatieve punten?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef brood_korst het volgende:
Manager verdiend 10.000 euro jij niet![]()
Manager heeft een geweldig uitzicht jij niet
Manager heeft lekkere vrouwen om hem heen jij niet
Manager heeft een dikke wagen jij niet
Manager heeft een mooi 3 delig pak jij niet
Manager heeft luxe zaken reizen jij niet
Manager heeft eigen werk tijden jij niet
Manager ruled jij niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |