jij halve Beiroet-rangerquote:Op zondag 5 februari 2006 18:41 schreef Gizmore het volgende:
De Deense vlag in mijn avatar wappert heel snelEn hij is wat oranje want hij staat in brand
![]()
Doet emo.gif het nog steeds niet?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan geen links in andere topics zetten :\\\')
rood kruisje op een witte achtergrond? Da's niet de Deense vlag hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 18:44 schreef gateh het volgende:
ik heb ook rood-wit
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
Waar slaan die vlaggen op?
Ja dat is toch logisch?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef P8 het volgende:
ik zou ook wel het nut willen weten van het plaatsen van die vlaggen in usericons.
is de achterliggende gedachte nu dat alle moslims bij het zien van die avatars hun pc in de fik moeten zetten zodat de complete moslimgemeenschap zijn organisatie verliest?
jaquote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef P8 het volgende:
ik zou ook wel het nut willen weten van het plaatsen van die vlaggen in usericons.
is de achterliggende gedachte nu dat alle moslims bij het zien van die avatars hun pc in de fik moeten zetten zodat de complete moslimgemeenschap zijn organisatie verliest?
Wie hapt :')quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
Waar slaan die vlaggen op?
ok, dan weet ik dat.quote:
Oja net als, "Doe een roosje achter je msn-naam als je medelijden hebt met de 11/9 slachtoffers"quote:Op zondag 5 februari 2006 23:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Solidair met denenmarken
"doe een biertje voor je msn-naam voor Andre, RIP andre"quote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Oja net als, \"Doe een roosje achter je msn-naam als je medelijden hebt met de 11/9 slachtoffers\"
![]()
De Denen mogen wel eens Turks wasmiddel gebruiken.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik denk net zo rood als deze:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik denk net zo rood als deze:
[afbeelding]
Eigenlijk ben ik het best met je eens wat avatar betreft. Zweden is een veel toffer land.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:37 schreef Pool het volgende:
[..]
De Denen mogen wel eens Turks wasmiddel gebruiken.
Jezus Christus.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik er wat variatie in heb gebracht.
Tja, hij was nou eenmaal geen bakker volgens de vertellingenquote:
Hoe kon hij dan zoveel broden maken destijds bij het meer van galilea?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, hij was nou eenmaal geen bakker volgens de vertellingen![]()
Zijn je godsdienstlessen toch nog ergens goed voor geweest; grapjes mee maken op Fok!quote:Op maandag 6 februari 2006 02:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe kon hij dan zoveel broden maken destijds bij het meer van galilea?
Mwah, die 14 jaar op christelijke scholen hadden van mij anders niet gehoeven al sik heel eerlijk benquote:Op maandag 6 februari 2006 02:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn je godsdienstlessen toch nog ergens goed voor geweest; grapjes mee maken op Fok!![]()
.
Je ging liever naar de koranschool?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwah, die 14 jaar op christelijke scholen hadden van mij anders niet gehoeven al sik heel eerlijk ben
Helemaal vanuit Frieslânquote:Op maandag 6 februari 2006 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, liever naar een belgische school met mooie meisjes in korte rokjes
whehehee alexxxxx komt uit frieslandquote:Op maandag 6 februari 2006 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Fryslân ligt voor een deel ook in Denemarken, kijk mij eens stoer zijn
Jouw vlag is #FC0204quote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
#FF0000
Je icon doet het hier helemaal niet meer...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef EL_REY het volgende:
nu heb ik nog de catalaanse vlag, kan iemand die veranderen in de deense vlag?? graag wel knipperend..
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik er wat variatie in heb gebracht.
al die fryslan freaks. ga thuis in je stallen liggen en beweeg je niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Fryslân ligt voor een deel ook in Denemarken, kijk mij eens stoer zijn
HELD!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Goed dat Denemarken zich niet hun vrijheid van meningsuiting laten beperken door die Islamitische apen.
Deze URL plaatsen in je profiel bij webicon: http://www.3dflags.com/me(...)tcom_denma_2fawl.gifquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:41 schreef Gizmore het volgende:
De Deense vlag in mijn avatar wappert heel snelEn hij is wat oranje want hij staat in brand
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen de tekst zie je niet goed in de avatar-versie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |