quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie usericon.
Je mag meehelpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik steun! Komen er nog pro-Deense acties bij de ambassades van die schurkenstaten?
Ik wil heus meelopen hoor, maar zijn er concrete plannen dan?quote:
Euh nog niet echt volgens mij.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik wil heus meelopen hoor, maar zijn er concrete plannen dan?
Denk niet dat dat mag van de admins. Via fok! acties organiseren of recruteren is denk ik niet toegestaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Eveli het volgende:
[..]
Euh nog niet echt volgens mij.Maar we zouden een apart topic kunnen openen ofzo?
Nee klopt idd, maar hoe zou je dan zoiets moeten regelen?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mag van de admins. Via fok! acties organiseren of recruteren is denk ik niet toegestaan.
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee klopt idd, maar hoe zou je dan zoiets moeten regelen?
Beschaafd..eh..quote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?
Verder niks mis met die meisjesquote:
Mensen komen niet hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Je zou zoiezo een vergunning moeten hebben (ik neem aan dat wij beschaafden wel een vreedzaam protest kunnen houden), maar hoe je aan mensen komt... Geen idee. Wie heeft er ervaring?
Daarvoor bestaan er ook weekenden?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Steeven het volgende:
[..]
Mensen komen niet hoor. Met geluk heb je misschien 100 mensen, waarvan het overgrote deel geen baan heeft. Niemand gaat een dag vrij nemen om met een selecte groep, waarvan de helft sowieso niet op komt dagen, een dag te protesteren.
Ja en dan willen mensen lekker thuis zitten. Wanneer heb je in NL voor het laatst een groot protest gezien? Mensen zijn te lui om er heen te gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan er ook weekenden?
Met 50 man kun je ook al de aandacht van de media trekken, als je maar opvalt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja en dan willen mensen lekker thuis zitten. Wanneer heb je in NL voor het laatst een groot protest gezien? Mensen zijn te lui om er heen te gaan.
Kweenie, het is van de support-Denmark site. Dus zal het wel ''Support Denmark'' betekenen.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:11 schreef soylent het volgende:
Wat betekent ut?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |