Sara is best tof.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:30 schreef Misstique het volgende:
Kan Sara niet eens bij Maikuuul achterop de scooter gaan zitten?
En nog gemeend ook.quote:
Na een half jaar dezelfde soort posts wordt ze echter lichtelijk irritant.quote:
Daar twijfelde ik niet aan!quote:
Ach, het was echt zo vermakelijk toen iedereen die topics over d'r ging openen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Na een half jaar dezelfde soort posts wordt ze echter lichtelijk irritant.
Daar heb ik vandaag al teveel van gehad.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef Misstique het volgende:
Chocola.
Daar kun je nóóit teveel van hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag al teveel van gehad.
De waarheid mag gezegd worden.quote:
quote:
Ik voel me gevleid.quote:
Je sais.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:49 schreef Misstique het volgende:
Vleierij is één van mijn specialiteiten.
Très bien.quote:
Oui.quote:
Comme il faut.quote:
Pardon?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Praat Nederlands!
Que?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Praat Nederlands!
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
AUW!
Waarom schop je me nouhou?quote:
Ik wilde het topic schoppen maar toen ging je er voor staan. Solly.quote:
Volgende keer beter uitkijken!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde het topic schoppen maar toen ging je er voor staan. Solly..
Jij liep er toch ineens voor.quote:
Je zag me gewoon niet!quote:
Iedereen kijkt langs je!quote:
Lief zijn voor chowi!!!quote:
Dat probeerde ik maar ze bleef doorzeuren.quote:
Je doet het weer!!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat probeerde ik maar ze bleef doorzeuren.
Chowi.quote:
Ja!quote:
Waarom dan een boze PI?quote:
Ik zei het vol overtuiging!quote:
Ok dan. Ik ga nu eten.quote:
Hoi Jackson.quote:
Ik ben mijn usericoon kwijt en daar baal ik van.... nu ff wat nieuws aan het fixenquote:
Ik heb ook gegeten.quote:
Hoi Jackson, waarom negeer je me op MSN?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben mijn usericoon kwijt en daar baal ik van.... nu ff wat nieuws aan het fixen
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi Jackson, waarom negeer je me op MSN?.
Ik durf nooit wat uit mezelf te zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:47 schreef jackson het volgende:
[..]
... Ik heb je nog nix zien zeggen hoor ..
Ik geneer je dus niet
Liefquote:Op zondag 5 februari 2006 18:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik durf nooit wat uit mezelf te zeggen..
Ik zag het op MSN ja.quote:
Wat had jij vanavond?quote:
Ik ben zelf al aan het rommelen maar wil graag die oude weer terug maar heb een vervanger gevondenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
Ja., ik wil wel een icon voor je maken. Voorkeuren?
Okaaay.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben zelf al aan het rommelen maar wil graag die oude weer terug maar heb een vervanger gevonden![]()
Maar bedankt
Rijst+knakworst+tomatenpuree+ui+bruine bonen.quote:
Wie ga je vermoorden?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe makkelijk is het om aan rattengif te komen? Weet iemand dat?
Doable.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Rijst+knakworst+tomatenpuree+ui+bruine bonen.
Wat moet het eigenlijk voorstellen?quote:
Circuitquote:
Ah, ja, duídelijk! Dat ik dát niet zag.quote:
Hoop mensen denken aan een land ofziquote:Op zondag 5 februari 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ja, duídelijk! Dat ik dát niet zag.
Ja, ik dacht België. :').quote:Op zondag 5 februari 2006 19:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoop mensen denken aan een land ofzi
quote:
Wat? Had toch gekund?quote:
In "Belgie" zitten alle letters van "geil".quote:Op zondag 5 februari 2006 19:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom is tweede hit bij google images op belgie deze foto:
[afbeelding].
Ah, dat is het dus!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
In \"Belgie\" zitten alle letters van \"geil\".
Ongetwijfeld.quote:
Omdat hij ons haat. Allemaal.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom is RPP er nou niet.
Maar ik wil hem uitlachen.quote:
Dat kan ook wel even wachten.quote:
Omdat ik em gewoon verboden heb nog in BeF te komen!!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom is RPP er nou niet.
Mijn BeF, wat doe je?!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdat ik em gewoon verboden heb nog in BeF te komen!!
Machtmisbruikquote:Op zondag 5 februari 2006 20:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Admin zijn is leuk. Eerst iemand zonder reden bannen, en als ik hem unban z\'n profiel editten. :\').
Geslacht: Vrouw
Favoriete kleur(en): roze
Favoriete drank(en): Breezer
Favoriete artiest(en): 50 cent
Favoriete film(s): My little pony.
Alsof dago dat nooit doet.quote:
Nimmer!!!quote:
Nou, ik wel. Macht!quote:
Tekenend wel.quote:
Nou, ik misbrtuik m'n macht eigenlijk zelden hoor, alleen als ik me verveel en dat is dan bij mensen die ik ken.quote:
Iemand bannen zonder geldige reden is gewoonweg niet tof.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nou, ik misbrtuik m\'n macht eigenlijk zelden hoor, alleen als ik me verveel en dat is dan bij mensen die ik ken.
Het was 2 minuten, zonder melding in z'n strafblad en ik sprak hem op MSN. Hij had het erover dat hij nog nooit gebanned was.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iemand bannen zonder geldige reden is gewoonweg niet tof.
Hey, Jackson.quote:
Vooral de topictitel hè!quote:
Hey PFquote:
Inderdaad.... ik begrijp dus dat jij friemelbaar bent ?quote:
Noem het zoals je wil.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... ik begrijp dus dat jij friemelbaar bent ?
Ok... zal ik doen :\') (komt die smilie nog terug of wat?)quote:
Ik heb nu ondervonden dat ik die smiley niet eens zo heel veel gebruik op Fok!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok... zal ik doen :\') (komt die smilie nog terug of wat?)
Ik wel eigenlijk :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb nu ondervonden dat ik die smiley niet eens zo heel veel gebruik op Fok!
Douchen! Chop!quote:
Good, very good. How's life for you at the moment?quote:
Hij is er toch gewoon.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok... zal ik doen :\\\') (komt die smilie nog terug of wat?)
Op MSN gebruik ik hem wel héél váák, eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk :')
Maargoed.... zonder kan ook wel![]()
Huh? Néé.quote:
Ja redelijk... ben super verrot van gister en er komt weer een lange week aan voor me... en dan zaterdag trance energy maar het zal wel goedkomenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Good, very good. How\'s life for you at the moment?
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij is er toch gewoon. [afbeelding].
Trance energy schijnt vet te zijn ja. Zelf wilde ik wel naar MoH maar dat is 1) best ver en 2) best duur.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja redelijk... ben super verrot van gister en er komt weer een lange week aan voor me... en dan zaterdag trance energy maar het zal wel goedkomen
Zonde... de armada-stage gaat het helemaal worden met helden schulz/o'neil/dekayquote:Op zondag 5 februari 2006 21:22 schreef Misstique het volgende:
Ik kan dit jaar niet naar Trance Energy :\'(
Ik wil t niet horen!!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde... de armada-stage gaat het helemaal worden met helden schulz/o\'neil/dekay
Dat blijkt anders was je er wel heen gegaan :') !quote:
Onmogelijk helaas.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat blijkt anders was je er wel heen gegaan :\') !
Je bent best gemeen!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat blijkt anders was je er wel heen gegaan :\') !
Mn oma viert dan haar 90ste verjaardag..quote:Op zondag 5 februari 2006 21:26 schreef Chowi het volgende:
Waarom kan je er niet heen trouwens, Mt?
Daag!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, Rome nu, later!
Tssk, Ja. is wel okay hoo-hoor!quote:
Ja, maar die opmerking was bets gemeen.quote:
Mt. kan wel tegen een stootje.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar die opmerking was bets gemeen.
Toen ik dezelfde opmerking maakte tegen RPP over de vrienden van amstel live werd ik gelijk verrot gebashed.quote:
Ja, dat vind ik dan ook tamelijk sneu.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Toen ik dezelfde opmerking maakte tegen RPP over de vrienden van amstel live werd ik gelijk verrot gebashed.
Volgende keer beter. Pak je een feest mee op de ocean diva in de zomer weerquote:
Doe je snel.quote:
Je weet het mooi te brengen....quote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ben altijd snel, tenzij het lang moet duren.
Dit is een uitzonderlijk stukje subtiliteit geheel van mijn kant. Het komt zelden voor dat het zo gezegd wordt.quote:
Ik doe altijd alles op mijn gemak, maar dat wist je.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ben altijd snel, tenzij het lang moet duren.
Ik ook, maar als ik geen zin heb om een uur onder de douche te staan doe ik dat niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe altijd alles op mijn gemak, maar dat wist je.
Wie heeft er nou geen zin om een uur onder de douche te staan?!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik geen zin heb om een uur onder de douche te staan doe ik dat niet.
Ik, dan ga ik liever een uur bubbelenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen zin om een uur onder de douche te staan?!.
Goh... je doelde niet op iets andersquote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik geen zin heb om een uur onder de douche te staan doe ik dat niet.
Bubbeleeeeeeeeeeen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik, dan ga ik liever een uur bubbelen![]()
Ik doelde nergens op.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Goh... je doelde niet op iets anders![]()
Nee..... ik begrijp etquote:
Ja, je praat wel maar je weet niet eens watskeburt.quote:
Ik word geil als je zo praatquote:Op zondag 5 februari 2006 21:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, je praat wel maar je weet niet eens watskeburt.
Daarom praat ik ook zo. [!]quote:
Neem ik ook genoegen meequote:
Hoerquote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Ik ben na twee dagen terug en heb geen enkel deel gemist.. wat zijn jullie nou voor watjes?
Je moeder!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:39 schreef Misstique het volgende:
Rome was weer tof.
TV serie schat, geen bliksembezoekquote:
ohquote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
TV serie schat, geen bliksembezoek![]()
Beter dan je halve zondag buiten in de regen staan.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh same here, door mn hele zondag heengeslapen bijna![]()
mja was eigenlijk ook best lekker![]()
Regenjas en lieslaarzen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Beter dan je halve zondag buiten in de regen staan.
voor je lol?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Beter dan je halve zondag buiten in de regen staan.
Multifunctioneel ook.quote:
Lange leve de NS.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
Dordrecht-Rotterdam-Utrecht-Maastricht is om....
Je zei Maastrichtquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
Check m'n sig!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
Olé..quote:
Jazeker..quote:
.. en dan mag je niet werken van God...quote:
Je bent een hond rpp..quote:
nou das best een leuke regel toch?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
.. en dan mag je niet werken van God...
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou das best een leuke regel toch?![]()
Leg dat hier ook nog eens uit.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wrafquote:[..]
Je bent een hond rpp..
Ik weet niet eens meer waar het over gaat..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leg dat hier ook nog eens uit.
[..]
Wraf
Bierviltjes pacman?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef Greus het volgende:
[afbeelding]
Die leek me hier wel te horen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Olé..
[..]
Jazeker..
[..]
[..]
Je bent een hond lieverd rpp..
*over J's gezicht likt...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar het over gaat..
*achter rpp's oortje krabbelt
mental image..quote:
*Rpp laat afmaken...quote:
Jupz, maar blijkt niet te gelden voor addergebroed.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou das best een leuke regel toch?![]()
Af en toe is het net onversneden half verkapte snelslowchat..quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef Greus het volgende:
Sodeju![]()
Wel 'n rap posttempo houdt dit topic er op na zeg![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef Greus het volgende:
Sodeju![]()
Wel \'n rap posttempo houdt dit topic er op na zeg![]()
Immer.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo, ik verveel me en heb een kriebelhoestje. Volgens mij zit ik hier goed.
Neem een sigaret, dat helpt.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo, ik verveel me en heb een kriebelhoestje. Volgens mij zit ik hier goed.
Roken is tof 14.longkankerquote:
*Proest...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:07 schreef Greus het volgende:
[..]
Niks mis mee toch![]()
Ik maak 't newbie-zijn cool![]()
m'n collega zei vanmiddag "jij rookt best veel" toen ik de 5e achter elkaar aanstakquote:
Stoer zegquote:Op zondag 5 februari 2006 23:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
m'n collega zei vanmiddag "jij rookt best veel" toen ik de 5e achter elkaar aanstak
Wat schattig.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:07 schreef Greus het volgende:
[..]
Niks mis mee toch![]()
Ik maak 't newbie-zijn cool![]()
Dat moet wel een helder licht zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
m'n collega zei vanmiddag "jij rookt best veel" toen ik de 5e achter elkaar aanstak
Er ontgaat em weinig idd.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat moet wel een helder licht zijn.
A regular Einstein.quote:
Ik doelde eigenlijk op iemand anders..quote:
Ga jij eens heel snel terug naar de School voor Bescheidenheid..quote:
Maar die is er niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op iemand anders..
DL en school?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel terug naar de School voor Bescheidenheid..
Bescheiden zijn siert me niet, ik beschik gewoon over een gezonde dosis zelfkennis.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel terug naar de School voor Bescheidenheid..
Dat zeggen alle josti's.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bescheiden zijn siert me niet, ik beschik gewoon over een gezonde dosis zelfkennis.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze hebben alleen allemaal niet gelijk.
Quod erat demonstrandum.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze hebben alleen niet allemaal gelijk.
Permanent?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
slaap zachtquote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Dat klinkt een beetje als.. 'rust zacht'quote:
welneequote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als.. 'rust zacht'
Zongen ze ook op de titanic..quote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Coooooold, coooooooold waaaaaater
Surrouuuuunds me nooooow
Damien. Mijn grote liefde
.
of "ice queen"quote:Op zondag 5 februari 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"met de vlam in de pijp" had vast ook aangeslagen als iemand ermee was begonnen op die boot.
"spitter spetter spater, lekker in het water.. ga maar vast naar huis.. ik kom een druppel later"quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:11 schreef Janetje het volgende:
"
[..]
"spitter spetter spater, lekker in het water.. ga maar vast naar huis.. ik kom een druppel later"
Ik ook.. maar dat kwam omdat ik die mol en die eend voor me zag.. terwijl die mol zo z'n laatste adem uitblaast, het stuk hout loslaat en naar de diepte zinkt met zo'n angstige b;ik in z'n blinde ogen..quote:
Come back when yer name is Johnny, laddy...quote:
ja maar, ja maar, ik wil geen johnney zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Come back when yer name is Johnny, laddy...
the shining is niet leukquote:Op maandag 6 februari 2006 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Come back when yer name is Johnny, laddy...
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Marilyn Manson - Fuck Frankie.mp3
quote:
Ik ben bezig met dreamcatcherquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]Moet je het boek eens lezen.. damn...
Dan moet je eens optijd naar bed huiliequote:Op maandag 6 februari 2006 01:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
Een goede avond mensen
morgen weer eerste college sinds 19 december![]()
heb er geen zin in eigenlijk, vroeg opstaan![]()
Ik ben niet moequote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan moet je eens optijd naar bed huiliedan word dat vroeg opstaan een stuk minder erg
Hoi. Ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
Héhé, Jezus bestond niet eens.
Wie had dat nu gedacht.
Ik nu ook, wonderlijk niet?quote:
Ga weg en rot.quote:
Fabelachtig..quote:
Ik zie geen pratende beeschten.quote:
En die eenhoorn dan, die me met waterige ogen aan zit te kijken vanaf mn slaapbank?quote:
Ik ben half fries.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sprak jou niet aan, niet-Fries
Dat is een idee natuurlijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 03:38 schreef Janetje het volgende:
Ik ga verdorie een biertje openen.. kan me niet schelen hoe laat ik er uit moet.
Ik heb wel eens een idee..quote:Op maandag 6 februari 2006 03:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is een idee natuurlijk...
Ik zal het proberen.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:39 schreef cerror het volgende:
Ontwikkel schimmel en sterf!
Niet origineel maar ik hoop van wel.
Zwemmerseczeem ook goed??quote:Op maandag 6 februari 2006 03:39 schreef cerror het volgende:
Ontwikkel schimmel en sterf!
Niet origineel maar ik hoop van wel.
Mwah, zo heel af en toe..quote:Op maandag 6 februari 2006 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vaker dan wel eens...
Trustenquote:Op maandag 6 februari 2006 03:44 schreef cerror het volgende:
Trusten.
Slaap lekker...quote:Op maandag 6 februari 2006 03:44 schreef cerror het volgende:
Trusten.
Wat hij zegtquote:Op maandag 6 februari 2006 04:27 schreef Mr-Z het volgende:
neh.. slapen doe je vanaf 5 uur 's ochtends tot 1 uur 's middags .. dan ben je pas de man![]()
Ik vind ze zielig...quote:Op maandag 6 februari 2006 04:30 schreef Mr-Z het volgende:
maar voor iedereen die op dit uur nog / al wakker is heb ik respect![]()
ligt eraan waarom je op dit uur nog/ al wakker bent..quote:Op maandag 6 februari 2006 05:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vind ze zielig...
Net als mezelf..
Werk. Maar ik hoef nog maar 5 uurtjesquote:Op maandag 6 februari 2006 05:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ligt eraan waarom je op dit uur nog/ al wakker bent..
dus.. waarom ben je wakker?
tsja.. ik ben net afgewerkt en ga nu naar bed... mazzelquote:Op maandag 6 februari 2006 05:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Werk. Maar ik hoef nog maar 5 uurtjes
Een welgemeend 'Foei!' is op z'n plaats hier.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:18 schreef Mr-Z het volgende:
Kwartetl![]()
[afbeelding]
dat mocht niet meer.. mijn excuses
Een welgemeende 'auftyfen met je kutkwartetten' ook best wel.. toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een welgemeend 'Foei!' is op z'n plaats hier.
ik had hem al aangepast en kwartel van gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2006 05:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een welgemeend 'Foei!' is op z'n plaats hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |