Exact. En gezien Maduro niet de sterkste centrumverdediger is, die als VM die terugschuift, in plaats van andersom.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon 3-4-3. Met Maduro als de inschuivende man.
Dat is waar, maar liever dun bezette flanken met een sterk centrum, dan af en toe helemaal niet bezette flanken waar er soms zelfs een centrumspeler uit positie staat na te zijn opgekomen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je dus wel erg dun bezette flanken, want Heitinga en Vermaelen trekken altijd naar binnen.
Okee. Vond je die geniale terugspeelballen van Olaf "nimmer balverlies" Lindenbergh ook zo'n meerwaarde hebben?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, maar liever dun bezette flanken met een sterk centrum, dan af en toe helemaal niet bezette flanken waar er soms zelfs een centrumspeler uit positie staat na te zijn opgekomen.
Och, Lindenbergh viel vandaag nog wel mee. Het echte gevaar komt natuurlijk van Galasek wanneer hij blind mensen naar voren in gaat spelen. Dat gaat natuurlijk nooit werken, twee Galasek-stappen overslaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Vond je die geniale terugspeelballen van Olaf \\\\\\\"nimmer balverlies\\\\\\\" Lindenbergh ook zo\\\\\\\'n meerwaarde hebben?
Zijn vergelijkbare spelers, die continu het tempo eruit halen. Meest nutteloze aankoop van dit seizoen geweest, Lindenbergh.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef twi het volgende:
[..]
Och, Lindenbergh viel vandaag nog wel mee. Het echte gevaar komt natuurlijk van Galasek wanneer hij blind mensen naar voren in gaat spelen. Dat gaat natuurlijk nooit werken, twee Galasek-stappen overslaan.
Je eigen fouten inzien is de eerste stap tot verbetering. Nu Van Geel hier dagelijks eens rond laten neuzen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef HeatWave het volgende:
Als we alle zwakke momenten van Ajax gaan bespreken van vandaag open ik alvast nummer 281 ok?.
Had ie Escudé niet moeten verkopen, is de einge verdediger bij Ajax die kon koppen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:37 schreef twi het volgende:
Oh en Danny, wanneer ga je nu ooit eens beginnen met het aanleren hoe hoekschoppen moeten worden verdedigd? Ik hou telkens m\'n hart vast en tel soms zelfs al het doelpunt van tevoren...Hoekschoppen tegen Ajax zijn bijna halve penalties.
En ook nog eens voor teveel geld.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn vergelijkbare spelers, die continu het tempo eruit halen. Meest nutteloze aankoop van dit seizoen geweest, Lindenbergh.
Zdenek is ook een topkopper.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Had ie Escudé niet moeten verkopen, is de einge verdediger bij Ajax die kon koppen.
Ben ik wel met je eens. Vandaag stonden Tomas en Olaf min of meer om Hedwiges heen. Dat is eigenlijk gewoon Maduromoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
Zijn vergelijkbare spelers, die continu het tempo eruit halen. Meest nutteloze aankoop van dit seizoen geweest, Lindenbergh.
Tsja, Vermaelen kan ook z'n mannetje staan koppend geloof ik. En Heitinga zou toch ook z'n lijf ergens in moeten kunnen gooien. Maduro idem dito. Maar volgens mij staan ze gewoon allemaal met de handen in de zakken.quote:
Vermaelen vind ik dus absoluut geen goede kopper.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:44 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, Vermaelen kan ook z\'n mannetje staan koppend geloof ik. En Heitinga zou toch ook z\'n lijf ergens in moeten kunnen gooien. Maduro idem dito. Maar volgens mij staan ze gewoon allemaal met de handen in de zakken.
Eh, 70 ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoeveel dagen nog tot het einde van het seizoen??
Hij heeft een hele goede koptechniek, alleen zijn timing en zijn sprongkracht zijn niet je van het.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vermaelen vind ik dus absoluut geen goede kopper.
Hoi D-K!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
He Messenga wat vond je er van vandaag? Jij was toch ook geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |