1996 finale CL is geen bagger.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het al sinds \'95 redelijk bagger.
dus omdat anderen het verkloot hebben en wij dus met mazzel 2e zijn geworden was het geen baggerseizoenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vorig jaar werden we gewoon 2e en pakten we CL hoor.
2004 nogquote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef -Wolf- het volgende:
We zijn zelfs een baggerseizoen kampioen geworden. \'98 geloof ik.
Understatement van het jaar. Emanuelson mag zich fijn op de 8 gaan richten van me. Tegen rechtshalven kan 'ie nog wel verdedigen, maar staat er een echte rechtsbuiten tegenover 'm of wordt de rechterflank vol bezet, dan is 'ie gewoon niks waard. Bij de middellijn staan en terugsjokken.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Messenga het volgende:
Emanuelson speelde ook niet geweldig.
Dat zeg ik niet. Maar het kan veel slechter. Zie dit jaar. Vorig jaar was de 2e plek gewoon acceptabel.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus omdat anderen het verkloot hebben en wij dus met mazzel 2e zijn geworden was het geen baggerseizoen
Nou, Urby doet het als linksback gewoon net zo als Maxwell deed. Dus gewoon laten staan.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Understatement van het jaar. Emanuelson mag zich fijn op de 8 gaan richten van me. Tegen rechtshalven kan \'ie nog wel verdedigen, maar staat er een echte rechtsbuiten tegenover \'m of wordt de rechterflank vol bezet, dan is \'ie gewoon niks waard. Bij de middellijn staan en terugsjokken.
Okee, de pass van Vermaelen was kut bij de 2-1, maar als linksback moet je op zo\'n moment gewoon achterin blijven. Ook bij de 3-1, precies hetzelfde.
tja, zo kan je alles relativerenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het kan veel slechter. Zie dit jaar. Vorig jaar was de 2e plek gewoon acceptabel.
Dat klopt helemaal inderdaad. Ik wil wel CL spelen hoor :'(.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, zo kan je alles relativeren. Het kan altijd slechter....
Ik snap je wel hoor, maar Ajax moet gewoon om het kampioensschap strijden. Als je dat al 2 jaar verzuimd, eigenlijk gewoon echt kansloos voor het kampioensschap bent, dan is het onacceptabel en kan je naar Ajax normen over bagger spreken.
Van mij hoeven we trouwens niet eens via de play offs de CL te halen
Urby geeft z'n tegenstander nog net wat meer ruimte. Daarbij heeft Urby een veel betere pass in huis dan Maxwell (zo blijkt vandaag maar weer). Liever volgend jaar Heitinga - Stam - Vermaelen achterin, als driemansblok die altijd achterin te vinden zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Nou, Urby doet het als linksback gewoon net zo als Maxwell deed. Dus gewoon laten staan.
Bundesliga-style.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Een driemansblok? Dus een soort 3-5-2?
Gewoon 3-4-3. Met Maduro als de inschuivende man.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Een driemansblok? Dus een soort 3-5-2?
Exact. En gezien Maduro niet de sterkste centrumverdediger is, die als VM die terugschuift, in plaats van andersom.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon 3-4-3. Met Maduro als de inschuivende man.
Dat is waar, maar liever dun bezette flanken met een sterk centrum, dan af en toe helemaal niet bezette flanken waar er soms zelfs een centrumspeler uit positie staat na te zijn opgekomen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je dus wel erg dun bezette flanken, want Heitinga en Vermaelen trekken altijd naar binnen.
Okee. Vond je die geniale terugspeelballen van Olaf "nimmer balverlies" Lindenbergh ook zo'n meerwaarde hebben?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, maar liever dun bezette flanken met een sterk centrum, dan af en toe helemaal niet bezette flanken waar er soms zelfs een centrumspeler uit positie staat na te zijn opgekomen.
Och, Lindenbergh viel vandaag nog wel mee. Het echte gevaar komt natuurlijk van Galasek wanneer hij blind mensen naar voren in gaat spelen. Dat gaat natuurlijk nooit werken, twee Galasek-stappen overslaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Vond je die geniale terugspeelballen van Olaf \\\\\\\"nimmer balverlies\\\\\\\" Lindenbergh ook zo\\\\\\\'n meerwaarde hebben?
Zijn vergelijkbare spelers, die continu het tempo eruit halen. Meest nutteloze aankoop van dit seizoen geweest, Lindenbergh.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef twi het volgende:
[..]
Och, Lindenbergh viel vandaag nog wel mee. Het echte gevaar komt natuurlijk van Galasek wanneer hij blind mensen naar voren in gaat spelen. Dat gaat natuurlijk nooit werken, twee Galasek-stappen overslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |