Overdrijven kan ook hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:07 schreef DeTolk het volgende:
Nog 1 puntje en we kunnen niet meer degraderen (rechtstreeks ) Trieste zaak
Ach, ik kan er op dit moment ook alleen maar een beetje om glimlachen allemaal. het gaat zo verschrikkelijk slecht dat het bijna grappig is..quote:Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Overdrijven kan ook hoor.
Het seizoen gaat erg slecht maar je kan ook overdrijven.
ja, dat was pas een kutseizoen!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef Nashje het volgende:
Het gaat echt slecht. Nog slechter dan in 1995.
Errrrrr?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef Nashje het volgende:
Dat ging het ook in 1997 t/m nuquote:Op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef Nashje het volgende:
Haha vat ie het ook nog serieus opquote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Errrrrr?.
1995 was een barslecht jaar ja, echt kut man kampioen worden zonder een wedstrijd te verliezen en de CL winnen.
Ik heb wel één reden om Blind te laten zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben niet eens heel slecht gespeeld, maar ja, daar koop je niks voor.
Het gaat inderdaad wel erg slecht nu, ik zie geen reden om Blind te handhaven.
Van VI.nl: Feyenoord veel te sterk voor zwalkend Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben niet eens heel slecht gespeeld
Niet slecht?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben niet eens heel slecht gespeeld, maar ja, daar koop je niks voor.
Het gaat inderdaad wel erg slecht nu, ik zie geen reden om Blind te handhaven.
Maar dan staat NEC wel voor.quote:
Ja, dat is niets nieuws. Maar ze hebben zeker in de beginfase gewoon aardig gespeeld, gezien de huidige omstandigheden. 0-1 was toen logischer geweest dan 1-0.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet slecht?
Het was vreselijk slecht. Galasek voorop, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |