abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34762929
Morgen vroeg moet ik dichtbij Oss zijn. Ik kom zelf uit Utrecht en zal dus via de A2 moeten. Ik had begrepen dta het bij Zaltbommel altijd druk is. Hoelaat is het daar druk? En hoe druk is druk? Niet meer rijden?
pi_34763271
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:47 schreef Hendrik38 het volgende:
Morgen vroeg moet ik dichtbij Oss zijn. Ik kom zelf uit Utrecht en zal dus via de A2 moeten. Ik had begrepen dta het bij Zaltbommel altijd druk is. Hoelaat is het daar druk? En hoe druk is druk? Niet meer rijden?
Vanuit Utrecht zijn er 3 kut punten op de a2:
- Wegwerkzaamheden bij Beesd (Valt \'s ochtends wel mee)
- Zaltbommel (max. 15 min vertraging, maar dan staat het er ook echt goed vast en dat is vrijwel nooit)
- Ring bij Den Bosch (valt \'s ochtends wel mee)

Op maandag zul je denk ik alleen bij zaltbommel ff stil staan. Tussen 07:15 en 09:00 is het druk, daarna lossen de files zo op. Reken een 45/60min reistijd over dat stukje en je bent zeker wel op tijd.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:16:32 #3
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34763807
De a2 in de spits
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 5 februari 2006 @ 16:20:10 #4
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_34763937
A2 is een ramp van Utrecht naar Den Bosch.

Tijdens de spits zit het altijd vast bij knp. Everdingen... tussen Geldermalsen en knp. Deil... tussen Zaltbommel en Hedel (waar de snelweg van 3-baans naar 2-baans gaat).

Om richting Oss te rijden moet je bij knp. Hintam de A59 op (2e knooppunt waar je de A59 op kan vanaf Utrecht gezien)

Eventueel kun je ook een andere route kiezen, die wat langer is qua afstand... vanuit Utrecht de A12 op richting Arnhem en dan bij knp. Grijsoord de A50 op richting Oss/Nijmegen. Tijdens de spits is het tussen knp. Valburg en knp. Ewijk wat drukker btw, maar daar valt de vertraging wel mee vergeleken met die op de A2.
pi_34765243
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef DemonRage het volgende:
A2 is een ramp van Utrecht naar Den Bosch.

Tijdens de spits zit het altijd vast bij knp. Everdingen... tussen Geldermalsen en knp. Deil... tussen Zaltbommel en Hedel (waar de snelweg van 3-baans naar 2-baans gaat).

Om richting Oss te rijden moet je bij knp. Hintam de A59 op (2e knooppunt waar je de A59 op kan vanaf Utrecht gezien)

Eventueel kun je ook een andere route kiezen, die wat langer is qua afstand... vanuit Utrecht de A12 op richting Arnhem en dan bij knp. Grijsoord de A50 op richting Oss/Nijmegen. Tijdens de spits is het tussen knp. Valburg en knp. Ewijk wat drukker btw, maar daar valt de vertraging wel mee vergeleken met die op de A2.
Ik rijd er dagelijks. Everdingen staat alleen \\\'s avonds om 17:00 een file, \\\'s ochtends NOOIT. Tussen Geldermalsen en Deil staat er ook bijna nooit iets. En zaltbommel en hedel rijdt redelijk door voor een file.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 februari 2006 @ 19:06:10 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34769424
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef existenz het volgende:

[..]

Vanuit Utrecht zijn er 3 kut punten op de a2:
- Wegwerkzaamheden bij Beesd (Valt \\\'s ochtends wel mee)
- Zaltbommel (max. 15 min vertraging, maar dan staat het er ook echt goed vast en dat is vrijwel nooit)
- Ring bij Den Bosch (valt \\\'s ochtends wel mee)

Op maandag zul je denk ik alleen bij zaltbommel ff stil staan. Tussen 07:15 en 09:00 is het druk, daarna lossen de files zo op. Reken een 45/60min reistijd over dat stukje en je bent zeker wel op tijd.
Je vergeet het stuk A59 Den Bosch - Oss voor het knooppunt Paalgraven stropt het nu op ivm werkzaamheden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34770749
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Je vergeet het stuk A59 Den Bosch - Oss voor het knooppunt Paalgraven stropt het nu op ivm werkzaamheden
Daar hoef ik niet overheen
  maandag 6 februari 2006 @ 22:13:39 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34810799
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:48 schreef existenz het volgende:

[..]

Daar hoef ik niet overheen
Kan je nog wel last van hebben is namelijk ook bij de afslag Oss West
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34836344
Het gaat smorgens eigenlijk best. Ik ben er nu twee keer langs geweest. 1 keer in de file gestaan voor afrit naar de A59 i.v.m. een ongeluk (45 min,) bij deze afrit en 1 keer in de file (10km) op de A59 i.v.m. een autobrand vandaag....gaat lekkerrrrrrrrr
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:54:53 #10
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_34836622
Of je pakt de A15, de Willem-Alexanderbrug en het pontje bij Appeltern... tuf je lekker binnendoor naar Oss. Tijdwinst kan ik niet garanderen .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_34836999
is ook een optie...zei diegene op mijn stage adres ook al....hij deed dat vroeger (tien jaar geleden) ook vanuit utrecht..scheelde toen 20 minuten
pi_34932187
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:44 schreef Hendrik38 het volgende:
Het gaat smorgens eigenlijk best. Ik ben er nu twee keer langs geweest. 1 keer in de file gestaan voor afrit naar de A59 i.v.m. een ongeluk (45 min,) bij deze afrit en 1 keer in de file (10km) op de A59 i.v.m. een autobrand vandaag....gaat lekkerrrrrrrrr
Maar da's niet de A2
pi_34939284
Rest van de week was het toppie....geen file...(kwart voor 7 vertrek vanuit Utrecht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')