Zijn veel meer problemen... Ik hoop dat ze ook snel opgelost worden. We hebben na de downtime ook veel 'kapotte' topics, en dat is erg vervelend...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:51 schreef MaJo het volgende:
Wel mooi dat iedereen die hier reageert nog wel zijn usericon heeftAls we dan meteen bezig zijn, is er ook iets met bepaalde smileys? Gaat allemaal niet zo lekker volgens mij...
Geen link naar een topic of post in je bericht plaatsenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef deedeetee het volgende:
wtf kan ik niet meer posten![]()
Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: \'live_forum@elessar\' for table \'topics\'
Linkjes posten gaat ook nog even niet. Maar in quote-tags gaat het welquote:Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef deedeetee het volgende:
wtf kan ik niet meer posten![]()
Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: \'live_forum@elessar\' for table \'topics\'
\\\'t lekker toch geluktquote:Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geen link naar een topic of post in je bericht plaatsen
Toch niet, want als je nu boven je kijkt is er nog maar één met een niet werkend usericon. Jeequote:Op zondag 5 februari 2006 16:07 schreef alwaysleft het volgende:
Als iedereen nou gewoon hun avatar weer in orde maakt is er niks aan het handjeMaar mensen hebben blijkbaar betere dingen te doen (lees: sociaal leven)
![]()
Ja, maar niet iedereen heeft ze allemaal op hun eigen PC staanquote:
Jaquote:Op zondag 5 februari 2006 20:48 schreef Random_hero het volgende:
Doet die van mij het eigenlijk nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |