:') Ik zeg dat minstens 50% van de hitparade een mindere, oftewel slechtere, stem heeft dan Raffaëla. Als het niet meer is.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat staat er wel, en anders druk jij je gewoon niet goed uit. Jijj vindt dat ze een mindere stem heeft, net als 50% van de artiesten in de hitparade, maar dat ze met een disconummer wel een hit kan scoren. Dat staat er.
Ze is een hele matige zangeres, zeker geen goede zangeres. Als gisteren een van haar betere optredens was dan voorspelt dat weinig goeds. Net even nog de workshop terug geluisterd en ook dat was niet echt super, alleen haar uitspraak al...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Raffa:ela te maken? Iemand die na gisteren nóg vindt dat ze een \\\"mindere stem\\\" heeft moet echt zijn oren eens uit laten spuiten.
Juist!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:59 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ze is een hele matige zangeres, zeker geen goede zangeres. Als gisteren een van haar betere optredens was dan voorspelt dat weinig goeds. Net even nog de workshio terug geluisterd en ook dat was niet echt super, alleen haar uitspraak al...
En dát maakt haar nou net dat beetje slimmer dan de andere kandidaten...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef Maddy_K het volgende:
Ik vond het zooo zielig toen ze begon te huilen.
Ik denk dat het oprechte tranen waren.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dát maakt haar nou net dat beetje slimmer dan de andere kandidaten...
Misschien, maar volgens mij deed ze geen enkele moeite om het op te houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het oprechte tranen waren.
Ach hou toch op, dat was 100% oprecht. Het zegt meer over jouw eigen sick mind dan over haar als je denkt dat dat niet zo is.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dát maakt haar nou net dat beetje slimmer dan de andere kandidaten...
Nou ja zeg, gaan we meteen persoonlijk wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Ach hou toch op, dat was 100% oprecht. Het zegt meer over jouw eigen sick mind dan over haar als je denkt dat dat niet zo is.
Nee, daarom wist ze zich ook nog groot te houden tot het echt niet meer ging.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien, maar volgens mij deed ze geen enkele moeite om het op te houden.
Dat vond ik ook weer jammer. Was niet nodig geweest.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef WithMe het volgende:
Ik vond het onnodig dat ze er tijdens de Backstage nog op terugkwamen.
Ja, het gaat tenslotte niet over haar zwangerschap, maar over haar prestaties. Of die nou goed of slecht worden gevonden, die zwangerschap is niet iets wat elke week groots terug hoeft te komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook weer jammer. Was niet nodig geweest.
Ik hoop dat ze het volgende week laten rusten iig.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat Henk-Jan in bepaald opzicht wel gelijk heeft. Ze heeft namelijk altijd dingen die haar publiciteit opleveren, of dat nou met opzet is of niet. En misschien is dat ook wel wat een echte ster nodig heeft, dat weet ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, daarom wist ze zich ook nog groot te houden tot het echt niet meer ging.
Je leeft in een waanwereld!
Hij zei het alleen op een erg tactloze manier.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te zeggen dat Henk-Jan in bepaald opzicht wel gelijk heeft. Ze heeft namelijk altijd dingen die haar publiciteit opleveren, of dat nou met opzet is of niet. En misschien is dat ook wel wat een echte ster nodig heeft, dat weet ik niet.
Vind ik best wel meevallen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zei het alleen op een erg tactloze manier.
Natuurlijk heeft hij gelijk dat de timing slecht is enz. Ik snap heel goed, dat hij er iets van zei, maar het was echt heel tactloos. Ze gaf zelfs toe, dat het een foutje was. Dat gaat toch niemand iets aan. Ik vond, dat HJ véél en véél te ver ging. En dat Raffaëla begon te huilen, dat kan ik me heel goed voorstellen. Die tranen waren echt wel echt!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zei het alleen op een erg tactloze manier.
Die is altijd zo langdradig en sloom dat ik het na 5 minuten al weer vergeten ben. Wat zei ze ook alweer?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef WithMe het volgende:
Wat vonden jullie van het commentaar van Jerney?
Same here. Ze zei vast iets over schoonheidsfoutjes, zoals ze elke week doet. Is vast als sneer naar haar plastisch chirurg.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is altijd zo langdradig en sloom dat ik het na 5 minuten al weer vergeten ben. Wat zei ze ook alweer?
HJ zei gewoon waar het op stond. Ik vind niet dat hij Raf persoonlijk heeft aangevallen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:26 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij gelijk dat de timing slecht is enz. Ik snap heel goed, dat hij er iets van zei, maar het was echt heel tactloos. Ze gaf zelfs toe, dat het een foutje was. Dat gaat toch niemand iets aan. Ik vond, dat HJ véél en véél te ver ging. En dat Raffaëla begon te huilen, dat kan ik me heel goed voorstellen. Die tranen waren echt wel echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |