Nee, dat werkt ook zeker niet, maar het punt van praten is op sommige punten allang gepasseerd, zo zie je vandaag ook weer in Beiroet.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het is moeilijk maar alle moslims het land uitschoppen werkt ook niet echt ben ik bang. Dat heeft Stalin in Tsjetjenie geprobeerd en daar is 70 jaar later nog altijd gedonder.
dank jequote:Op zondag 5 februari 2006 18:29 schreef Drugshond het volgende:
En weer open.... Let a.u.b. op de discussie en nieuwswaarde van dit topic.
Was de meerderheid van de bevolking in Libanon vroeger niet christen of was het alleen Beiroet waar de meerderheid christen was? Waar zijn zij gebleven?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
wat stel je voor naast praten??
alle moslims Libanon uittrappen?
Ja dag, dan komen ze allemaal hierheenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
wordt flink trappen dan.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
waarom worden door de moslims de joden erbij betrokken?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef indahnesia.com het volgende:
en als het over de \'foute islam\' gaat, dan wijzen ze ineens naar een paar joden als afleiding
Zodat er geen spot met hem gedreven kon wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef 1ofthefew het volgende:
En wat is de reden dat mohammed niet afgebeeld mag worden?
Ik geloof dat Australië ook niet zulke prettige ervaringen heeft gehad met Libanese immigranten...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ja dag, dan komen ze allemaal hierheen [afbeelding]
Laat het duidelijk zijn, ik zie het verband ook niet, maar het lijkt erop dat als het dus over de islam gaat, en men geen zin heeft een verklaring te geven, er dan maar een jood bij haalt, om e.e.a. te verdoezelen of zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
waarom worden door de moslims de joden erbij betrokken?
denen, deense krant <---> joden
ik zie het verband niet.
trouwens waren de denen niet behoorlijk actief bij de SS?
Heeft dit iets met dit topic te makenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef 1ofthefew het volgende:
trouwens waren de denen niet behoorlijk actief bij de SS?
Die zijn er nog steeds hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Was de meerderheid van de bevolking in Libanon vroeger niet christen of was het alleen Beiroet waar de meerderheid christen was? Waar zijn zij gebleven?
Tja, dat is dan ook de enigequote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef Clourhide het volgende:
Moslimbetoging in Brussel, lijkt rustig verlopen te zijn:
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF05022006_030
Ik hoop echt dat er in Nederland en in andere Westerse landen betogingen komen om Denemarken te steunen en de vrijheid van meningsuiting te verdedigen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef Clourhide het volgende:
Moslimbetoging in Brussel, lijkt rustig verlopen te zijn:
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF05022006_030
ik bedoel dat de denen juist voor moslims helden moeten zijn aangezien ze actief hebben deelgenomen aan de jodenvervolging, maar waarom komt de ael dan opeens met van die jodenhaat?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft dit iets met dit topic te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |