abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34769758
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef Youssef het volgende:

[..]

Muil houwe randdebiel, grote gebieden plat bombarderen staat gelijk aan zelfmoord.

Maar zeg eens eerlijk, je begint aardig los te raken. Heb je onlangs ook je hoofd kaal geschoren om die lege ruimte in je hoofd koel te houden.
oi
pi_34769783
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

iran is zowieso de sjaak binnen nu en een half jaar.

al willen ze nu toch wel weer graag onderhandellen ze kreupen al weer terug
allemaal uiterlijke schijn die 'aanbiedingen', kunnen ze ondertussen alles opstarten.
pi_34769789
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

[..]

Dude
Bij wijze van spreken ....
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34769813
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef Youssef het volgende:

[..]

Muil houwe randdebiel, grote gebieden plat bombarderen staat gelijk aan zelfmoord.

Maar zeg eens eerlijk, je begint aardig los te raken. Heb je onlangs ook je hoofd kaal geschoren om die lege ruimte in je hoofd koel te houden.
wat hij zegt klopt zo zal het einde zijn.
hij zegt het niet te willen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_34769819
Zullen we het allemaal wat genuanceerder houden? Anders zit dit topic zo weer op slot vrees ik...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_34769834
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

[..]

Dude
ja sommige gaan te ver
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_34769865
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je er van staat te kijken.
Ik vind het wel raar, maar had ook niet anders verwacht van onderontwikkelde landen.
pi_34769866
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

allemaal uiterlijke schijn die \'aanbiedingen\', kunnen ze ondertussen alles opstarten.
israel heeft gezegt in maart er iets aan te doen omdat ze dan het point of no return hebben bereikt
pi_34769885
quote:

[..]

Het gaat erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je er van staat te kijken.
Alles aan doen om iemand een klap in het gezicht te geven.. Als dat werkelijk zou was dan zouden 12 prentjes niet volstaan lijkt mij zo. Komop zeg wees een beetje redelijk. Het is niet zo alsof de Mohammedanen te boek staan als engeltjes die nooit iets over zichzelf af kunnen roepen, zeker vandaag de dag neit. Niet gek dat er soms mensen zijn die spotprentjes maken. De hypocritie om enerzijds wel van niet-moslims respect voor bepaalde islamitische dogma`s te eisen, maar aan de andere kant geen begrip willen opbrengen voor de vrijheid die wij hier in het Westen kennen is toch om misselijk van te worden.
eeeh
pi_34770016
quote:

[..]

om 7 spotprentjes 5 maanden geleden geplaatst door 1 krant?

als we dat soort reacties mogen verwachten iedere keer dat moslims zich beledigd voelen, mijn hemel zeg

vond je het in de fik steken van moslim scholen dan ook gepast na 1 afslachting van 1 columnist door 1 moslim?

er wordt altijd geroepen dat je de daad van 1 niet een hele groep mag aanrekenen, maar dat geldt nu ineens niet?

de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt daar waar de tenen van een ander beginnen?
en degenen met de langste tenen bepalen de norm?

het gaat niet om de vraag of die spotprenten NODIG waren, het gaat erom of ze mogen en of de reactie erop proportioneel is.

als men ALLES voorelkaar meent te kunnen krijgen door maar met geweld te dreigen en er ook daadwerkelijk toe over te gaan, waar is dan het einde?

mag ik nu de moslim om de hoek bekogelen omdat er een Imam is die beledigingen uit aan het adres van de groep waartoe ik behoor?
moet men een dergelijke reactie van mij maar verwachten en dus inbinden a priori?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 februari 2006 @ 19:25:19 #251
862 Arcee
Look closer
pi_34770027
quote:
Deens beroep op Arabische leiders

KOPENHAGEN De Deense regering heeft een
klemmend beroep gedaan op de Arabische
leiders om de gemoederen in hun land
tot bedaren te brengen.Minister Möller
van Buitenlandse Zaken sprak van een
kritieke situatie,na de brandstichting
in Deense ambassades en consulaten in
Beiroet en Damascus.

De Arabische betogers eisen een excuus
voor de publicatie van spotprenten over
de profeet Mohammed.Denemarken zegt dat
niet te kunnen doen,met het oog op de
persvrijheid in het land.

Möller zei dat alles moet worden gedaan
om te voorkomen dat de rel uitloopt op
een confrontatie tussen twee culturen.
Inderdaad, zéker geen excuus aanbieden.

Excuus aanbieden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34770043

zo
pi_34770044
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:20 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Alles aan doen om iemand een klap in het gezicht te geven.. Als dat werkelijk zou was dan zouden 12 prentjes niet volstaan lijkt mij zo. Komop zeg wees een beetje redelijk. Het is niet zo alsof de Mohammedanen te boek staan als engeltjes die nooit iets over zichzelf af kunnen roepen, zeker vandaag de dag neit. Niet gek dat er soms mensen zijn die spotprentjes maken. De hypocritie om enerzijds wel van niet-moslims respect voor bepaalde islamitische dogma`s te eisen, maar aan de andere kant geen begrip willen opbrengen voor de vrijheid die wij hier in het Westen kennen is toch om misselijk van te worden.
Ik word er niet misselijk van, ik ben er al jaren misselijk van.
  zondag 5 februari 2006 @ 19:26:22 #254
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_34770060
quote:

[..]

Maar die klap in het gezicht gaat nogal mank.

We hebben het over een interne deense publicatie. Dat een aandachtshongerige deense imam er de boer op mee gaat, veranderd daar niet aan.

Dus volgens jou moeten wij westerlingen in onze eigen interne publicaties rekening houden met islamitische normen en waarden?

Ik denk het niet.

Dat ruikt naar \"dhimmie-schap\". Ik heb geen respect voor de islam, en da\'s mijn zaak en mijn zaak alleen.

En wederom is\'t een gevalletje hypocratie, als je de dagelijkse spotprenten in arabische kranten over joden ziet. Maar daar zul je wel niet op ingaan.
pi_34770085
  zondag 5 februari 2006 @ 19:29:33 #256
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34770166
@1 ofthefew, als je hier alleen komt om te rellen of vuil te spuien dan heb ik liever dat je wegblijft.
Je reakties vallen soms/vaak onder de meetlat van FAQ.
@Youssef, flamebaits heb ik hier ook niet nodig.
pi_34770186
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar die klap in het gezicht gaat nogal mank.

We hebben het over een interne deense publicatie. Dat een aandachtshongerige deense imam er de boer op mee gaat, veranderd daar niet aan.

Dus volgens jou moeten wij westerlingen in onze eigen interne publicaties rekening houden met islamitische normen en waarden?

Ik denk het niet.

Dat ruikt naar \\\"dhimmie-schap\\\". Ik heb geen respect voor de islam, en da\\\'s mijn zaak en mijn zaak alleen.

En wederom is\\\'t een gevalletje hypocratie, als je de dagelijkse spotprenten in arabische kranten over joden ziet. Maar daar zul je wel niet op ingaan.
die vergelijking loopt wel mank de joden kunnen niet de ambasades van die landen in de hens zetten want die hebben er geen vertegenwoordiging :')
pi_34770222
In Beiroet maken ze gelijk van de gelegenheid gebruik om de wijk van Libanese Christenen binnen te trekken met hun vernielzucht
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34770257
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:26 schreef ExTec het volgende:
Lul niet zo slap en blijf niet hangen achter je "normen en waarden" & "we moeten ons houden aan islamitische regels". Daar draait het helemaal niet om, je beledigt ze en zij voelen zich er dus gekwetst door. Het zal ze echt niet gaan om het feit dat jij je niet aan een islamitische regel houdt.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:29 schreef Drugshond het volgende:
@1 ofthefew, als je hier alleen komt om te rellen of vuil te spuien dan heb ik liever dat je wegblijft.
Je reakties vallen soms/vaak onder de meetlat van FAQ.
@Youssef, flamebaits heb ik hier ook niet nodig.
Kun je even een onafhankelijke mod erbij halen, gezien je icoon
Volgens mij probeer je me alleen maar te provoceren en onderdrukken namelijk

zondag 5 februari 2006 @ 19:32:51 #260
3542 Gia
User under construction
pi_34770266
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef milagro het volgende:
In Beiroet maken ze gelijk van de gelegenheid gebruik om de wijk van Libanese Christenen binnen te trekken met hun vernielzucht
En als er hier één moskee in de fik gaat is het hek weer van de dam, want de moslims in Nederland hebben toch niks gedaan!!!

Uhm, de Christenen in Beiroet ook niet. De Denen in Syrië ook niet.

Dus graag niet zeuren als je met gelijke munt wordt terugbetaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')