abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 19:10:57 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34769564
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Een paar imams schijnen daar hele andere prents te hebben getoond, mohammed afgebeeld als varken en eentje die gedekt werd. Ik snap niet waarom die geestelijken zo graag alles op scherp willen zetten.
ik wil het niet snappen, want dat wordt een groot bloedbad, met als de kruitdampen opkruipen, een wereld zonder islam.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 5 februari 2006 @ 19:11:35 #222
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34769586
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Een paar imams schijnen daar hele andere prents te hebben getoond, mohammed afgebeeld als varken en eentje die gedekt werd. Ik snap niet waarom die geestelijken zo graag alles op scherp willen zetten.
Zo houden ze de macht over het domme voetvolk. Het is ook niet verwonderlijk dat onderwijs daar op een zo laag pitje staat. Ze hebben liever dat ze niet kunnen lezen, ze zouden er eens achter kunnen komen dat ze daar al eeuwenlang belazerd worden.
pi_34769592
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Onderbouw maar dat die brigades uit Denemarken kwamen. Liefst met bron.
nee ik bedoelde dat de moslim landen mensen/militairen hebben gestuurt die zich bij de ss hebben aangesloten (redelijk veel zijn foto`s van)

maar dit is te offtopic het is in C&H al een keer langs gekomen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_34769603
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:08 schreef 1ofthefew het volgende:
Ik raak ook al flink afgestomd... een natuurramp in een moslimland. ik trek serieus een blikje bier open en proost op allah.
ik ben voor het totaal negeren van moslims. terugshoppen en contact tussen west en oost compleet verbreken. laat ze het daa zelf uitzoeken of zo
Je gaat een beetje te ver imho
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_34769606
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ja dat hier wel vrijheden zijn kunnen sommige niet bevatten
sommigen? Hele kuddes..
  zondag 5 februari 2006 @ 19:12:14 #226
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34769609
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Leuk voor de bezineprijzen.
moeten ze maar eens overschakelen op alternatieve bronnen.
ook beter voor het millieu.
maar ze gaan toch nu wel iets anders zoeken.
over 100 jaar stellen de moslimlanden echt geen hol meer voor.
De wereld is op hol geslagen
pi_34769620
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Leuk voor de bezineprijzen.
tja, die kunnen makkelijk naar 2 euro.. dan hoeft er niet meer te gebeuren dan een olie-stop van Iran.
  zondag 5 februari 2006 @ 19:13:31 #228
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34769644
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:12 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Je gaat een beetje te ver imho
nou, ik vind het juichen als er in het westen mensen sterven door een aanslag ook niet kunnen.
reactie moslims: straf van Allah.
dus een natuurrampje is ook een leuke straf.

daarnaast kunnen ze dan opeens wel weer het handje ophouden voor westerse steun.

kutvolk
De wereld is op hol geslagen
  zondag 5 februari 2006 @ 19:13:35 #229
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34769645
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik wil het niet snappen, want dat wordt een groot bloedbad, met als de kruitdampen opkruipen, een wereld zonder islam.
Dat lijken ze wel te willen... ik was overigens niet de auteur van dat gedicht.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34769647
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:08 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Daar heeft een atheist toch niets mee te maken? Dat je van een moslim verwacht dat `ie zich aan de islamitische voorschriften houdt is tot daar aan toe, maar om dat van niet-moslims te eisen gaat echt te ver.
Het gaat erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je er van staat te kijken.
pi_34769656
hier een leuk berichtje
quote:
Update 17.32 uur
Een hooggeplaatste bron van de Libanese veiligheidsdiensten heeft gemeld dat er bij de brand één dode is gevallen. Een betoger die door de vlammen was omsingeld kon niet meer ontsnappen en is van 3 hoog uit het gebouw gesprongen. Hij heeft de val niet overleefd.
de loser

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_34769662
quote:

[..]

Misschien tijd voor een pact tussen VS, EU, China, Rusland en India om het hele MO van de kaart te vegen en vervolgens de olie te verdelen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  Donald Duck held zondag 5 februari 2006 @ 19:15:00 #233
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34769684
whehe, de sukkel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 februari 2006 @ 19:15:16 #234
862 Arcee
Look closer
pi_34769689
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:04 schreef jagermeister1 het volgende:
\"Europe is the Cancer Islam is the Answer\"
Nou, dat zou mooi zijn, want 't antwoord op kanker is de dood.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34769700
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je er van staat te kijken.
Hoe vaak hebben westerlingen niet te maken met terreur en criminaliteit van mensen die zich moslim noemen ... Wees blij dat wij hier wel kunnen nuanceren en niet direct alle moslims vogelvrij verklaren.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34769703
quote:
Muil houwe randdebiel, grote gebieden plat bombarderen staat gelijk aan zelfmoord.

Maar zeg eens eerlijk, je begint aardig los te raken. Heb je onlangs ook je hoofd kaal geschoren om die lege ruimte in je hoofd koel te houden.
pi_34769707
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:12 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

tja, die kunnen makkelijk naar 2 euro.. dan hoeft er niet meer te gebeuren dan een olie-stop van Iran.
iran is zowieso de sjaak binnen nu en een half jaar.

al willen ze nu toch wel weer graag onderhandellen ze kreupen al weer terug
  zondag 5 februari 2006 @ 19:16:57 #238
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34769746
quote:

[..]

Het gaar erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft
Alles aan te doen? Cartoons plaatsen in een krant, na een oproep omdat ze niemand konden vinden die Mohammed durfde af te beelden?
quote:
en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je raar staat van te kijken.
Na alle aanslagen, acties etc. van moslims overal ter wereld verbaasd het je niet dat het imago van de Islam zeer slecht is in ELK niet-islamitisch land? Hoe verklaar je dat?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34769751
quote:

[..]

ja daar staan we van te kijken zeker omdat ze een heel volk verantwoordelijk houden je ziet gewoon dat het door de politiek georganiseerd is
pi_34769752
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Hoe vaak hebben westerlingen niet te maken met terreur en criminaliteit van mensen die zich moslim noemen ... Wees blij dat wij hier wel kunnen nuanceren en niet direct alle moslims vogelvrij verklaren.
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:14 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Misschien tijd voor een pact tussen VS, EU, China, Rusland en India om het hele MO van de kaart te vegen en vervolgens de olie te verdelen.
Dude
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')