ik wil het niet snappen, want dat wordt een groot bloedbad, met als de kruitdampen opkruipen, een wereld zonder islam.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Een paar imams schijnen daar hele andere prents te hebben getoond, mohammed afgebeeld als varken en eentje die gedekt werd. Ik snap niet waarom die geestelijken zo graag alles op scherp willen zetten.![]()
Zo houden ze de macht over het domme voetvolk. Het is ook niet verwonderlijk dat onderwijs daar op een zo laag pitje staat. Ze hebben liever dat ze niet kunnen lezen, ze zouden er eens achter kunnen komen dat ze daar al eeuwenlang belazerd worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Een paar imams schijnen daar hele andere prents te hebben getoond, mohammed afgebeeld als varken en eentje die gedekt werd. Ik snap niet waarom die geestelijken zo graag alles op scherp willen zetten.![]()
nee ik bedoelde dat de moslim landen mensen/militairen hebben gestuurt die zich bij de ss hebben aangesloten (redelijk veel zijn foto`s van)quote:Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onderbouw maar dat die brigades uit Denemarken kwamen. Liefst met bron.![]()
Je gaat een beetje te ver imhoquote:Op zondag 5 februari 2006 19:08 schreef 1ofthefew het volgende:
Ik raak ook al flink afgestomd... een natuurramp in een moslimland. ik trek serieus een blikje bier open en proost op allah.
ik ben voor het totaal negeren van moslims. terugshoppen en contact tussen west en oost compleet verbreken. laat ze het daa zelf uitzoeken of zo
sommigen? Hele kuddes..quote:Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja dat hier wel vrijheden zijn kunnen sommige niet bevatten
moeten ze maar eens overschakelen op alternatieve bronnen.quote:
tja, die kunnen makkelijk naar 2 euro.. dan hoeft er niet meer te gebeuren dan een olie-stop van Iran.quote:
nou, ik vind het juichen als er in het westen mensen sterven door een aanslag ook niet kunnen.quote:
Dat lijken ze wel te willen... ik was overigens niet de auteur van dat gedicht.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil het niet snappen, want dat wordt een groot bloedbad, met als de kruitdampen opkruipen, een wereld zonder islam.
Het gaat erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je er van staat te kijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:08 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Daar heeft een atheist toch niets mee te maken? Dat je van een moslim verwacht dat `ie zich aan de islamitische voorschriften houdt is tot daar aan toe, maar om dat van niet-moslims te eisen gaat echt te ver.
de loserquote:Update 17.32 uur
Een hooggeplaatste bron van de Libanese veiligheidsdiensten heeft gemeld dat er bij de brand één dode is gevallen. Een betoger die door de vlammen was omsingeld kon niet meer ontsnappen en is van 3 hoog uit het gebouw gesprongen. Hij heeft de val niet overleefd.
Misschien tijd voor een pact tussen VS, EU, China, Rusland en India om het hele MO van de kaart te vegen en vervolgens de olie te verdelen.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil het niet snappen, want dat wordt een groot bloedbad, met als de kruitdampen opkruipen, een wereld zonder islam.
Nou, dat zou mooi zijn, want 't antwoord op kanker is de dood.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:04 schreef jagermeister1 het volgende:
\"Europe is the Cancer Islam is the Answer\"
Hoe vaak hebben westerlingen niet te maken met terreur en criminaliteit van mensen die zich moslim noemen ... Wees blij dat wij hier wel kunnen nuanceren en niet direct alle moslims vogelvrij verklaren.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je er van staat te kijken.
Muil houwe randdebiel, grote gebieden plat bombarderen staat gelijk aan zelfmoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
iran is zowieso de sjaak binnen nu en een half jaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, die kunnen makkelijk naar 2 euro.. dan hoeft er niet meer te gebeuren dan een olie-stop van Iran.
Alles aan te doen? Cartoons plaatsen in een krant, na een oproep omdat ze niemand konden vinden die Mohammed durfde af te beelden?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het gaar erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft
Na alle aanslagen, acties etc. van moslims overal ter wereld verbaasd het je niet dat het imago van de Islam zeer slecht is in ELK niet-islamitisch land? Hoe verklaar je dat?quote:en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je raar staat van te kijken.
ja daar staan we van te kijken zeker omdat ze een heel volk verantwoordelijk houden je ziet gewoon dat het door de politiek georganiseerd isquote:Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je er van staat te kijken.
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben westerlingen niet te maken met terreur en criminaliteit van mensen die zich moslim noemen ... Wees blij dat wij hier wel kunnen nuanceren en niet direct alle moslims vogelvrij verklaren.
Dudequote:Op zondag 5 februari 2006 19:14 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een pact tussen VS, EU, China, Rusland en India om het hele MO van de kaart te vegen en vervolgens de olie te verdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |