Unox rookworst welteverstaanquote:Op zondag 5 februari 2006 14:18 schreef greatgonzo het volgende:
idd! Dat zijn echte knakworsten!
Maar goed, ik vind 2 euro voor 5 worstjes ofzo, redelijk duur
Kun je beter een rookworst voor halen..
magnetronfrikadellenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Nacasante het volgende:
Mijn dank is aaanzienlijk: Broodje Unox gaat NU in de microwave ;-)
Gadverdamme....hjoe verpest ik mijn broodje Unox....in de microwave....GADVERDAMME.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Nacasante het volgende:
Mijn dank is aaanzienlijk: Broodje Unox gaat NU in de microwave ;-)
Misschien is t wel een combi oven?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gadverdamme....hjoe verpest ik mijn broodje Unox....in de microwave....GADVERDAMME.
Het is te hopen voor hem/haar; een goddelijk broodje Unox verpest je niet in de magnetron!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:38 schreef DeeCruise het volgende:
Misschien is t wel een combi oven?
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef TheSorrow het volgende:
In de magnetron zetten, in een bakje met deksel erop, geheid knaleffect, vraag maar aan renz0r
Bier bommetjesquote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef Qunix het volgende:
Bier worstjes!
t zal weer eens nietquote:Op zondag 5 februari 2006 16:59 schreef The6thgate het volgende:
fijn nu heb ik weer honger. net eindelijk n uurtje niet gegeten en rustig gezeten :\\\\\\\')
iets smerigers kan ik me inderdaad bijna niet voorstellen. Rookworst maak je warm in warm water en niet in de magnetronquote:Op zondag 5 februari 2006 15:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gadverdamme....hjoe verpest ik mijn broodje Unox....in de microwave....GADVERDAMME.
die worst valt nog mee, maar dat broodje in de magnetron wordt echt klef..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
iets smerigers kan ik me inderdaad bijna niet voorstellen. Rookworst maak je warm in warm water en niet in de magnetron
Die saus is eigenlijk het lekkerste van dat hele (fucking dure) pakket :Squote:
hoe zou je die saus zelf kunnen maken? Mayo+mosterd?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Die saus is eigenlijk het lekkerste van dat hele (fucking dure) pakket :S
als het had moeten kraken had het wel een kraakworst geheten?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad :/ ik heb een knakworst nog nooit horen kraken
En een loopneus :/ ik heb nog nooit een neus zien lopen heur
maar die knakken dus niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef electricity het volgende:
knakworst uit een pak is goorbah bah bah wat vond ik dat vies toen ik dat 10 jaar geleden een keer voorgeschoteld kreeg. knakworst hoort op sap (wat is het eigenlijk?) te staan.
puberknakworsten a.k.a puistenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:11 schreef donnahvh het volgende:
whehehe die knakworstjes met kaas erin![]()
net of t puistjes zijn![]()
als je met je vinger erover gaat kan ie nog spuiten ook , dan heb ik al geen trek meer![]()
Ze zijn absoluut lekker, maar zeer ranzig om naar te kijken. Vooral als je ze samen met een vriendin eet die ook heel goor dat kaas eruit gaat zuigen.quote:
Goh echt?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:19 schreef Biene het volgende:
[..]
Ze zijn absoluut lekker, maar zeer ranzig om naar te kijken. Vooral als je ze samen met een vriendin eet die ook heel goor dat kaas eruit gaat zuigen.![]()
het is ongeveer net zo'n vraag of je een nachtkastje ook overdag kunt gebruiken..quote:Op maandag 6 februari 2006 03:35 schreef cerror het volgende:
Ik dank u TS voor het openen van een eeuwenoud cliché.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |