quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn dromen en illusies, wat doe je!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Laten we eerlijk zijn... het zijn niet de Chinezen die zo reageren, maar de scriptschrijvers die het zo hebben geschreven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]WhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef JimmyJames het volgende:
Seizoen 5 laat me raden, hum terroristen, een allesomvattende dreiging, Jack die zich verdoet als een slechte om dichter bij zijn doel te komen en Chinezen, zit ik een beetje warm?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
23quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef MrManiak het volgende:
Hoeveel mensen zullen er gegijzeld gaan worden?
Vind het ook wel echt zo'n terrorturkquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:42 schreef Molline het volgende:
Grappig. Onlangs uitgebrachte film van "Marwan" (Arnold Vosloo):
American Meltdown (2004)
Wat zou er gebeuren als terroristen een Amerikaanse kerncentrale zouden bezetten om vervolgens een hele natie in gijzeling te nemen? Hoe zouden de regering, het leger en de media met zo'n fatale situatie omgaan?
Is dit toeval?Blijkbaar heeft ie er de ideale terroristenkop voor
![]()
De meeste, waarschijnlijk alle, 24 websites gaan al over S5, dus spoilervrij surfen over 24 is er voor jou niet bij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:57 schreef JustGert het volgende:
Wat moeten we in hemelsnaam nu weer doen op de zondag avond
Vond het weer een heerlijk seizoen en kan niet wachten op numero 5!
Heeft iemand nog linkjes van goeie 24 websites? Is er ook ergens een Nederlandstalige 24 website?
Dus óf wegblijven tot september óf seizoen 5 beginnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:13 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
De meeste, waarschijnlijk alle, 24 websites gaan al over S5, dus spoilervrij surfen over 24 is er voor jou niet bij.
Arnold Vosloo is van oorsprong Zuid-Afrikaan, dus verre van turks. Hij kreeg voor 24 make-up op waardoor hij donkerder leek dan hij is. Info: 24inside.com --> geen spoilers je komt hiermee meteen op de site met webcasts over serie 4 (interviews met acteurs, producers en schrijvers). Van serie 5 zijn er blijkbaar (nog) geen webcasts gemaakt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vind het ook wel echt zo'n terrorturkGroot (mummy) postuur chago kop kan heerlijk twisted en gemeen kijken perfect dus!
Dat wist ik wel maar hoe die dat speelt bedoel ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:50 schreef Sannydance het volgende:
[..]
Arnold Vosloo is van oorsprong Zuid-Afrikaan, dus verre van turks. Hij kreeg voor 24 make-up op waardoor hij donkerder leek dan hij is. Info: 24inside.com --> geen spoilers je komt hiermee meteen op de site met webcasts over serie 4 (interviews met acteurs, producers en schrijvers). Van serie 5 zijn er blijkbaar (nog) geen webcasts gemaakt.
Onder andere interviews met Shohreh aghdashloo (dina), Louis Lombardi (Edgar) en Arnold Vosloo (Marwan) aanrader!
Oh dat maakt me niet uit hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:13 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
De meeste, waarschijnlijk alle, 24 websites gaan al over S5, dus spoilervrij surfen over 24 is er voor jou niet bij.
Ik surf zowiezo niet op 24 site's, want ook al ben je helemaal bij er zijn altijd wel spoilers (waar/niet waar) in de circulatie. En die wil ik niet tegen het lijf lopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef JustGert het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet uit hoor.
Ben al begonnen met aflevering 1 van seizoen 5..
Dus als je toffe links hebt.. graag!![]()
Septemberquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus óf wegblijven tot september óf seizoen 5 beginnen
Dat doe ik al nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
SeptemberZolang kan ik niet wachten hoor
![]()
Taking lives bedoel je volgens mij. In die film kwam hij maar een paar minuten voor.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:53 schreef MrManiak het volgende:
Taking Names... Ookal zo'n personage met een rare kant...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |