abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34795078
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Aarti het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze Marwan kunnen pakken, maar die raket dan? Op zich zou het voor het verhaal wel stoer zijn als die raket insloeg in het Witte Huis, maar dat zit er dit seizoen dan niet meer in.
En dan moeten ze een 2de White House bouwen.
In een andere staat gevestigd natuurlijk.
Maar die raket wordt heus wel onderschept hoor.

Net als Jack wist ik dat er iets niet klopte aan de actie van Mandy.
Het was zo ongeloofwaardig... En het geluid klopte gewoon niet.

Toen ze Bern opgepakt hadden dacht ik gelijk 'hij is het haasje, zijn leven is afgelopen'.
Ik voelde echt met hem mee.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:06:11 #52
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_34795120
Er zit in elk seizoen wel een dramatische dood (met als stip dat Jack die ene vervelende Divisionguy waar ik de naam van kwijt ben moest doodschieten). Hebben we dat dit seizoen al gehad? Nee he?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_34795372
Dat was Ryan Chapelle en dat was in seizoen 3. Om te zorgen dat die gast dat virus niet losliet
  maandag 6 februari 2006 @ 15:24:52 #54
2735 Aarti
pi_34795681
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef Arjan79 het volgende:
Dat was Ryan Chapelle en dat was in seizoen 3. Om te zorgen dat die gast dat virus niet losliet
Oh ja Chappelle! Die bedoelde ik idd
En in seizoen 2 Mason die zich opofferde

En seizoen 1?
pi_34796119
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef Aarti het volgende:

[..]

En seizoen 1?
als je dat niet meer weet
  maandag 6 februari 2006 @ 15:42:02 #56
2735 Aarti
pi_34796227
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef SlimShady het volgende:

[..]

als je dat niet meer weet
jezus wat een druk op mn schouders... oO<

Ik vond de dood van zn vrouw minder erg dan die van Mason en Chappelle, bij die twee zat ik echt met ingehouden adem en een prop in mn keel te kijken!
  maandag 6 februari 2006 @ 15:43:32 #57
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_34796270
Mogelijke eindes van seizoen 4;

* De bom wordt onderschept, Jack ontkomt van de Chinezen met doorslaggevend vals bewijs dat het niet de CTU was, Marwan wordt gearresteerd.

Ergste scenario:

* De bom slaat in in het Witte Huis, Jack wordt door de Chinezen opgepakt (de CTu-agent die de chinezen hadden, wordt vooralsnog doodgeschoten), Marwan ontsnapt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_34796680
Je vergeet Nina Meyers nog in seizoen 3. Alhoewel de meeste mensen misschien zijn gaan juichen toen Jack haar neerknalde
  maandag 6 februari 2006 @ 15:57:46 #59
2735 Aarti
pi_34796765
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:55 schreef Arjan79 het volgende:
Je vergeet Nina Meyers nog in seizoen 3. Alhoewel de meeste mensen misschien zijn gaan juichen toen Jack haar neerknalde
Nina was zeker heftig, maar niet dramatisch zoals Mason en zo.
Ik juichte niet, dood is meteen zo dood, laat geen ruimte meer voor verrassingen in de toekomst
pi_34796934
Een uurtje! Kijken of ze iets met die Chinezen erin kunnen proppen, zoals een special death squad om bauer op te ruimen, lipstickscene evt, marwan op pakken, nuke stoppen, tony/michelle verhaal en nog eens gezeik op white house. veel succes dit wordt denk ik wel een 3 dubbele aflevering.
  maandag 6 februari 2006 @ 16:14:43 #61
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34797414
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef Aarti het volgende:
Ik kan me inmiddeld nauwelijks voorstellen dat ze alles nog weten op te lossen op een spannende onverwachte manier, binnen 1 uur.
Ik vrees dus dat het seizoen afloopt met de raketinslag.... zou wel erg stom zijn!!!
Dat zou juist vet zijn. Het zou weer eens wat anders zijn dan dat de aanslag wordt voorkomen.
Al denk ik wel dat ze hem zullen onderscheppen, maar geen flauw idee hoe ze dat gaan doen. Misschien krijgen ze via Marwan wel een code om de koers te wijzigen. Al zou dat wel beetje flauw zijn. Want ik denk niet dat die zo snel zal praten.
In ieder geval moeten er nog te veel problemen worden opgelost en ik verwacht dat er een aantal problemen open blijven die we in deel 5 weer terugzien.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34797694
Waarom moet die Curtis dat geile mokkel slaan
  maandag 6 februari 2006 @ 16:25:57 #63
2735 Aarti
pi_34797852
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:14 schreef Zombine het volgende:

[..]

Dat zou juist vet zijn. Het zou weer eens wat anders zijn dan dat de aanslag wordt voorkomen.
Al denk ik wel dat ze hem zullen onderscheppen, maar geen flauw idee hoe ze dat gaan doen. Misschien krijgen ze via Marwan wel een code om de koers te wijzigen. Al zou dat wel beetje flauw zijn. Want ik denk niet dat die zo snel zal praten.
In ieder geval moeten er nog te veel problemen worden opgelost en ik verwacht dat er een aantal problemen open blijven die we in deel 5 weer terugzien.
Het idee op zich zou hardstikke vet zijn, maar ik bedoel dat het stom is dat de case dan dus niet in 24 uur opgelost wordt!
Ik hoop echt niet dat ze het in de laatste aflevering gaan afraffelen, dat zou te zonde zijn!

Ik vind dat hele chinezengedoe trouwens complete onzin, die mensen zouden moeten begrijpen dat het allemaal nodig is vanwege die nuke, dat is toch logisch?
  maandag 6 februari 2006 @ 16:39:14 #64
128056 MrManiak
pi_34798392
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef Aarti het volgende:

[..]

Het idee op zich zou hardstikke vet zijn, maar ik bedoel dat het stom is dat de case dan dus niet in 24 uur opgelost wordt!
Ik hoop echt niet dat ze het in de laatste aflevering gaan afraffelen, dat zou te zonde zijn!

Ik vind dat hele chinezengedoe trouwens complete onzin, die mensen zouden moeten begrijpen dat het allemaal nodig is vanwege die nuke, dat is toch logisch?
Non-24-hours: De nuke begon erg laat he, het begon de eerste zoveel uren met de meltdown in de plants...
Chinezen: Die Chinezen geven grofgezegd geen ene fuck om Amerika, ze willen hun dooie consulaat wreken, die door schuld van de Amerikanen dood is.... meer dan logisch lijkt me
Mijn (inte)r(e)views!
pi_34798685
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef Tobbes het volgende:
curtis is juist lekker..dus hij mag dat
verder vond ik het wel spannend ja....nog 1 aflevering te gaan toch??
what you see, is what you get!
pi_34798715
Die meid mocht er wel zijn ja.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34806800
quote:
Net als Jack wist ik dat er iets niet klopte aan de actie van Mandy.
Het was zo ongeloofwaardig... En het geluid klopte gewoon niet.
Het was gewoon zo overduidelijk. Waarom anders bij die buren langs?
pi_34808072
Ik ben bang dat het allemaal niet opgelost gaat worden/goed af gaat lopen.

Tenslotte was het einde van het vorige seizoen ook geen 'happy end' met de giftige handdruk van Palmer, toen bleef ik ook met een kater achter, ben bang dat dat nu ook het geval gaat zijn.

*Molline ziet het somber in
  maandag 6 februari 2006 @ 21:20:57 #69
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34808362
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef Molline het volgende:

Tenslotte was het einde van het vorige seizoen ook geen 'happy end' met de giftige handdruk van Palmer, toen bleef ik ook met een kater achter, ben bang dat dat nu ook het geval gaat zijn.

Vorige keer eindigde het met een huilende Jack.
Je bedoelt seizoen 2.

Op zich vind ik een open eind niet echt erg. Beter dan dit af te gaan raffelen. Wel maakt het het wachten op deel 5 veel rottiger.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34808458
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef Molline het volgende:

dat was seizoen 2 of 3. vorig seizoen zagen we Jack na een heftige dag emotioneren.
pi_34810726
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef Tobbes het volgende:
nou verdomd, wat een lekker wijf is dat
wel weer een vette aflevering maar dit was dus de eennalaatste? misschien is het wel stiekum 25 dit jaar

zal proppen worden volgende week....
pi_34811232
quote:
6. So, who was the girl that tried to kill Palmer at the end of season 2 and why was that a big deal? How about the girl that held Tony hostage in Season 4?

Mandy, (AKA Miranda Stapleton), made her first appearance in season 1. She was the girl that bombed the plane in episode 1 and then took the coveted Martin Belkin ID to Ira Gaines. She seemed to be a hit with the guys, likely because she is a member of the 'mile high' club, appeared topless and had a girlfriend. She is intensely eeeevil and there are always rumours of her reappearing at some point. She is played by Mia Kirshner. She made a big comeback in Season 2 and then again to persue he eeevil ways in Season 4.

pi_34813663
Ze was het dus toch! Ok...

Vond het nou geen superaflevering, dat het een set-up was kon je van verre zien aankomen, maar ik ben heel benieuwd wat er de laatste aflevering gaat gebeuren. Marwan spoorloos, Jack achter 'm aan, maar de Chinezen achter hem aan.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:24:05 #74
128056 MrManiak
pi_34819529
En vergeet de nuke niet
Mijn (inte)r(e)views!
pi_34823012
Die zou je haast vergeten idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')