En dan moeten ze een 2de White House bouwen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Aarti het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze Marwan kunnen pakken, maar die raket dan? Op zich zou het voor het verhaal wel stoer zijn als die raket insloeg in het Witte Huis, maar dat zit er dit seizoen dan niet meer in.
Oh ja Chappelle! Die bedoelde ik iddquote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef Arjan79 het volgende:
Dat was Ryan Chapelle en dat was in seizoen 3. Om te zorgen dat die gast dat virus niet losliet
jezus wat een druk op mn schouders... oO<quote:
Nina was zeker heftig, maar niet dramatisch zoals Mason en zo.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:55 schreef Arjan79 het volgende:
Je vergeet Nina Meyers nog in seizoen 3. Alhoewel de meeste mensen misschien zijn gaan juichen toen Jack haar neerknalde
Dat zou juist vet zijn. Het zou weer eens wat anders zijn dan dat de aanslag wordt voorkomen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef Aarti het volgende:
Ik kan me inmiddeld nauwelijks voorstellen dat ze alles nog weten op te lossen op een spannende onverwachte manier, binnen 1 uur.
Ik vrees dus dat het seizoen afloopt met de raketinslag.... zou wel erg stom zijn!!!
Het idee op zich zou hardstikke vet zijn, maar ik bedoel dat het stom is dat de case dan dus niet in 24 uur opgelost wordt!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:14 schreef Zombine het volgende:
[..]
Dat zou juist vet zijn. Het zou weer eens wat anders zijn dan dat de aanslag wordt voorkomen.
Al denk ik wel dat ze hem zullen onderscheppen, maar geen flauw idee hoe ze dat gaan doen. Misschien krijgen ze via Marwan wel een code om de koers te wijzigen. Al zou dat wel beetje flauw zijn. Want ik denk niet dat die zo snel zal praten.
In ieder geval moeten er nog te veel problemen worden opgelost en ik verwacht dat er een aantal problemen open blijven die we in deel 5 weer terugzien.
Non-24-hours: De nuke begon erg laat he, het begon de eerste zoveel uren met de meltdown in de plants...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het idee op zich zou hardstikke vet zijn, maar ik bedoel dat het stom is dat de case dan dus niet in 24 uur opgelost wordt!
Ik hoop echt niet dat ze het in de laatste aflevering gaan afraffelen, dat zou te zonde zijn!
Ik vind dat hele chinezengedoe trouwens complete onzin, die mensen zouden moeten begrijpen dat het allemaal nodig is vanwege die nuke, dat is toch logisch?
curtis is juist lekker..dus hij mag datquote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef Tobbes het volgende:
Waarom moet die Curtis dat geile mokkel slaan
Het was gewoon zo overduidelijk. Waarom anders bij die buren langs?quote:Net als Jack wist ik dat er iets niet klopte aan de actie van Mandy.
Het was zo ongeloofwaardig... En het geluid klopte gewoon niet.
Vorige keer eindigde het met een huilende Jack.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef Molline het volgende:
Ik ben bang dat het allemaal niet opgelost gaat worden/goed af gaat lopen.
Tenslotte was het einde van het vorige seizoen ook geen 'happy end' met de giftige handdruk van Palmer, toen bleef ik ook met een kater achter, ben bang dat dat nu ook het geval gaat zijn.
*Molline ziet het somber in![]()
dat was seizoen 2 of 3. vorig seizoen zagen we Jack na een heftige dag emotioneren.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef Molline het volgende:
Ik ben bang dat het allemaal niet opgelost gaat worden/goed af gaat lopen.
Tenslotte was het einde van het vorige seizoen ook geen 'happy end' met de giftige handdruk van Palmer, toen bleef ik ook met een kater achter, ben bang dat dat nu ook het geval gaat zijn.
*Molline ziet het somber in![]()
nou verdomd, wat een lekker wijf is datquote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef Tobbes het volgende:
Waarom moet die Curtis dat geile mokkel slaan
quote:6. So, who was the girl that tried to kill Palmer at the end of season 2 and why was that a big deal? How about the girl that held Tony hostage in Season 4?
Mandy, (AKA Miranda Stapleton), made her first appearance in season 1. She was the girl that bombed the plane in episode 1 and then took the coveted Martin Belkin ID to Ira Gaines. She seemed to be a hit with the guys, likely because she is a member of the 'mile high' club, appeared topless and had a girlfriend. She is intensely eeeevil and there are always rumours of her reappearing at some point. She is played by Mia Kirshner. She made a big comeback in Season 2 and then again to persue he eeevil ways in Season 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |