Het moge duidelijk zijn dat Blind niet echt wat aan 'het probleem' doet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef hiburg het volgende:
Blind wegsturen heeft geen zin, het probleem zit veel dieper ...
Denk niet dat een andere trainer de oplossing is.
Hij is iig wel rapquote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
En straks nog Babel erin...
Omdat die andere ploeg gewoon wat beter is op het moment. Simpel hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap niet dat als je goed start het dan zo aan het weg geven gaat.
Ja, die scoort er nog wel 7.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
En straks nog Babel erin...
Jullie deden het inderdaad stukken beter. Net zoals dit jaar trouwens.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef borisz het volgende:
ajax deed vorig jaar wel mee in de uefa cup alleen Auxerre was net iets te veel gevraagd
Nee, maar we speelden CL.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was die wedstrijd tegen Auxerre ook n de CL vorig seizoen?
Wat kan hij daaraan doen dan ?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat Blind niet echt wat aan \'het probleem\' doet.
Ik vind het kampioenschap wel degelijk een prijs.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alleen de Champions League is belangrijk voor Ajax. Ook de Nederlandse competitie ... een net-niet prijs![]()
Weet ik veel, ik lul ook maar wat.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
Wat kan hij daaraan doen dan ?
Er zijn gewoon geen betere spelers en de spelers die het wel kunnen draaien niet goed genoeg.
Al koop je nog 3 spitsen, men moet eerst aan de opbouw werken, dus verdediging en middenveld.
Lacht hij wel eens ? Of zo:quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik Blind steeds zo zie, word ik ook spontaan depressief.
dat ben ik al een aantal wedstrijdenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, en als je niet in staat bent dit ook maar iets te verbeteren in 1 jaar tijd moet je je conclusies trekken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
Wat kan hij daaraan doen dan ?
Er zijn gewoon geen betere spelers en de spelers die het wel kunnen draaien niet goed genoeg.
Al koop je nog 3 spitsen, men moet eerst aan de opbouw werken, dus verdediging en middenveld.
Het plekje van Blind wordt steeds kalerquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |