Lees mijn reactie. Ik bedoel meer relativeren. Goedpraten is niet het juiste woord.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Je ziet echt spoken, wie praat er ook maar iets goed hier?.
Wat valt er nog goed te praten? :\').
:') Standaard cliche waar geen fuck van klopt. Net zoals dat we er alleen zouden zijn als we winnen.quote:
Dat zegt dan wel weer genoeg over jou, me dunkt.quote:
Licht toequote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel weer triest dat Ajacieden het aankomende verlies meteen proberen goed te praten.
Inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Kut verslaggevers van radio 1
*EN DE 4-2?*
SUKKEL
Ga Monique van achter uithollen ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef bambino het volgende:
Ik zij toch feyenoord wint makkelijk van die lompe joden misschien laatste keer 5 jaar geleden maar ja in de arena hadden ze ook gewonnen. Het zijn gewoon sukkels die ajax spelers. Laat ze eerst maar leren voetballen. Alleen huntelaar kan redelijk voetballen maar die komt van heerenveen. Dus hebben ze geluk mee dat ze die gekocht hebben.
Het staat nog steeds 3-1 hoor :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef ILCILA het volgende:
langs de lijn:
en de 4-2 hoeiw,,, heb ik de 3-2 gemist?
iddquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
*EN DE 4-2?*
SUKKEL
iddquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
*EN DE 4-2?*
SUKKEL
Je moet wel als Ajacied na dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie. Ik bedoel meer relativeren. Goedpraten is niet het juiste woord.
Wat wil je in godsnaam anders met zo'n seizoen?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie. Ik bedoel meer relativeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |