Ik vind het kampioenschap wel degelijk een prijs.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alleen de Champions League is belangrijk voor Ajax. Ook de Nederlandse competitie ... een net-niet prijs![]()
Weet ik veel, ik lul ook maar wat.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
Wat kan hij daaraan doen dan ?
Er zijn gewoon geen betere spelers en de spelers die het wel kunnen draaien niet goed genoeg.
Al koop je nog 3 spitsen, men moet eerst aan de opbouw werken, dus verdediging en middenveld.
Lacht hij wel eens ? Of zo:quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik Blind steeds zo zie, word ik ook spontaan depressief.
dat ben ik al een aantal wedstrijdenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, en als je niet in staat bent dit ook maar iets te verbeteren in 1 jaar tijd moet je je conclusies trekken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
Er zijn gewoon geen betere spelers en de spelers die het wel kunnen draaien niet goed genoeg.
Al koop je nog 3 spitsen, men moet eerst aan de opbouw werken, dus verdediging en middenveld.
Het plekje van Blind wordt steeds kalerquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
3-1 bijna 60 minutenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel staat het, in welke minuut zijn we?
Niet elke week de tacktiek veranderen, zorgen dat het team meer vetrouwen krijgt enzv enzvquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
nog een klein half uurtjequote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel staat het, in welke minuut zijn we?
Blijkbaar krijgt hij gewoon niet meer datgene uit de groep wat je nodig hebt om te winnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
1x gezien toen hij bij "de wedstrijden" wasquote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeggen dat ie niet moet lachen.
(hij lacht overigens wel eens, ja)
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef marsu het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal over Blind? Wat willen jullie dan? Dat hij lachend in de dug-out zit?
ZE STAAN 3-1 ACHTER TEGEN DE KAKKERLAKKEN, DAN HOOR JE NIET TE LACHEN
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef marsu het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal over Blind? Wat willen jullie dan? Dat hij lachend in de dug-out zit?
ZE STAAN 3-1 ACHTER TEGEN DE KAKKERLAKKEN, DAN HOOR JE NIET TE LACHEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |