lijkt me niet echt normaal... als je dit vaker hebt zou ik is je bloeddruk laten controleren.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef wobniar het volgende:
Gisteren kwam ik na het beffen zo heftig klaar, dat ik flauwviel.
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en is het normaal?
of gewoon te weinig ery'squote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef De_Handelaar het volgende:
ja bloeddruk... of hemoglobinegehalte te laag (bloedarmoede)
viel je niet gewoon in slaap?
Of een of andere misplaatste vasodilatatische reflex, waardoor er hypotensie ontstaat.quote:
Dat kan ik me idd voorstellen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef FrankV34 het volgende:
Gebeurt mijn vriendin ook soms. Kan geen kwaad. Moet zeggen dat ik me de eerste keer kapot schrok.
Ja dat is normaal. Dit is een ingebouwd mechanisme, zodat de man de vrouw erna tenminste ongestoord kan nemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef wobniar het volgende:
Wurgsex.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Per jaar overlijden 500 tot 1000 mensen tijdens een orgasme!
Een orgasme is heviger als je je adem inhoud, omdat je lichaam tijdens een orgasme veel zuurstof nodig heeft ontstaat er soms een tekort in de hersenen waardoor je flauw kan vallen of dood aan kan gaan!
Gelezen in de Telegraaf [afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Billie29 het volgende:
Heb het er eens met je psycholoog over....
de Telegraaf is ook zo'n erg nauwkeurige krantquote:Op zondag 5 februari 2006 15:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een orgasme is heviger als je je adem inhoud, omdat je lichaam tijdens een orgasme veel zuurstof nodig heeft ontstaat er soms een tekort in de hersenen waardoor je flauw kan vallen of dood aan kan gaan!
lolquote:Op zondag 5 februari 2006 15:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Daar ben je trots op he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik een meisje vingerde (staand) en dat ze me helemaal vast hield omdat ze anders door haar knieen zou zakken tijdens haar orgasme.
Idd, ik denk dat je eerder raar op moet kijken als dat niet zo is. Dan zou het orgasme wel niet zo hevig zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet echt iets om trots op te zijn. Volgens mij gaan de meeste vrouwen door de knieën als ze proberen staand klaar te komen.
duh als ik mezelf vinger onder de douche(of wie dan ook) dan zak ik ook door mn knieenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik een meisje vingerde (staand) en dat ze me helemaal vast hield omdat ze anders door haar knieen zou zakken tijdens haar orgasme.
Dat is nooit echt gebeurdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:24 schreef R_ON het volgende:
Eigenlijk zou je dan beide moeten sterven; dat lijkt me een mooie dood. Een (bijna) Shakespeariaanse dood.
je had beter 'oeps ik ben een kloon' in je avatar kunnen zettenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:23 schreef Frotje het volgende:
Oeps, wat zeg ik nou
Maar hoe verbloemen ze die stijve lul in die kistquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef 14.gif het volgende:
Lijkt me wel een mooie manier om aan je einde te komen, maar toch liever niet eerlijk gezegd![]()
Rigor mortisquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar hoe verbloemen ze die stijve lul in die kist![]()
![]()
!!
jij befte of werd gebeftquote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef wobniar het volgende:
+44 Scherpquote:
had ie iig t goeie knopjequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:17 schreef appelsap het volgende:
Ik had het vorige week ook.
Wist niet wat me overkwam, nog nooit eerder meegemaakt.
Mijn vriend stond ook best raar te kijken.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat wel
Maar die weet hij toch altijd wel te vinden
mag ik bij jou het goede knopje zoeken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |