dat scheelt over 10 jaar weer wat uitzettingen tenminstequote:Op zondag 5 februari 2006 14:18 schreef 1ofthefew het volgende:
ik denk dat elk europees land nu wel hele strenge eissen heeft voor het toelaten van mensen uit \"probleem\"gebieden
Als je nou zo dacht over Denemarkenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nou ja dat ze er nog andere zieke denkbeelden op na houden wist ik ook wel.
ik hoop dat er iemand aangifte doet, kunnen ze mooi veroordeeld worden. Dat hoeft niet met stenen gooien.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ontkenning van de holocaust is toch strafbaar?
Nog een keer dan? Je lijkt wel een doofstommequote:
sinds deze week mag je iedereen beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Nog een keer dan? Je lijkt wel een doofstommequote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
sinds deze week mag je iedereen beledigen
Kom kom, het is een spotprent, geen historisch essay.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef HeyFreak het volgende:
Moet je van je geloof in iedere zin het woord 'beledigen' gebruikenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
meki ik waardeer je vasthoudendheid. maar dit soort zaken in de wereld kan je nou eenmaal niet verdedigen als je in het westen woont en profteert van alle gemakken. en dus soms ook wat ongemakken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Feedback voor de Fok! crew: kan er geen ignore-filter in Replique ingebouwd worden?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Nog een keer dan? Je lijkt wel een doofstomme
Nee hoor, de premier moet niets doen. Die heeft namelijk niets te maken met wat een krant doet. Dat is de Deense wet, niet de shar\\\\\\\'ia die in het M-O van toepassing is.
dus dan mag je iedereen beledigen maar dan moet je wel zeggen dat het vrijheid van meningsuiting isquote:Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Nog een keer dan? Je lijkt wel een doofstomme
Nee hoor, de premier moet niets doen. Die heeft namelijk niets te maken met wat een krant doet. Dat is de Deense wet, niet de shar\\\'ia die in het M-O van toepassing is.
Beweren dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden is ook een mening. Waarom zou die strafbaar moeten zijn ? We hebben toch vrijheid van meningsuiting en dat hebben we hoog in het vaandel. Tenminste, die indruk krijg ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
dat zou ik doen de hulp gelden richting palestina stopzetten en de arabische producten boycottenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als de landen in Europa een beetje ballen zouden hebben, dan trok elk land in Europa nu zijn ambassadeurs terug uit Iran.
je spreekt een heel land met miljoenen inwoners aan op de tekeningen van één persoon. Die persoon overtrad de wet niet. Wat die mensen in Libanon en Syrië doen is wel illegaal. Sowieso is een ambassade in de fik steken een misdaad, maar het zijn ook nog misdaden begaan op Deens grondgebied.quote:
FokBlock,quote:Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef Jalu het volgende:
[..]
Feedback voor de Fok! crew: kan er geen ignore-filter in Replique ingebouwd worden?
OKee welkom to the clubquote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Voor bepaalde users én bepaalde woordenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef Jalu het volgende:
[..]
Feedback voor de Fok! crew: kan er geen ignore-filter in Replique ingebouwd worden?
Nog een keer dan? Je lijkt wel een doofstommequote:Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dus dan mag je iedereen beledigen maar dan moet je wel zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is
Meki, jij mist echt iets in je hersenen ofzo... Je snapt totaal niet waar dit over gaat, dus kan je alsjeblieft gewoon je mond houden in plaats van hetzelfde onzinzinnetje keer op keer te herhalen?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat deed je prima, het was off topic en daar kan je je achter verschuilenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:22 schreef Drugshond het volgende:
Net ff 2 posts weggehaald...
En toch voel ik me nu opeens ook ongemakkelijk als moderator. Nu de grenzen van vrijheid van meningsuiting in absolute zin opgezocht worden. ?
Moet ik straks ook na de rechter voor een moderatie ?
Waarom zou je beweren dat de holocaust nooit heeft plaatsgevondenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Beweren dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden is ook een mening. Waarom zou die strafbaar moeten zijn ? We hebben toch vrijheid van meningsuiting en dat hebben we hoog in het vaandel. Tenminste, die indruk krijg ik.
Even vaag is een opmerking als deze van iemand die pretendeert pal te staan voor westerse waarden en normen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef 1ofthefew het volgende:
nog vager is dat zo\'n persoon hier mag posten waardoor je juist vooroordelen over moslims bvestigd ...
belachelijk Haha we zouden toch niet op de man spelen ?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:22 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
jij doet dat je hele leven al, jij maakt jezelf en je broeders belachelijk met je achterlijke uitspraken en je domme meki-shop filmpjes op speurders
zolang hier geen shar'ia geldt, kun je gewoon modereren hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 14:22 schreef Drugshond het volgende:
Net ff 2 posts weggehaald...
En toch voel ik me nu opeens ook ongemakkelijk als moderator. Nu de grenzen van vrijheid van meningsuiting in absolute zin opgezocht worden. ?
Moet ik straks ook na de rechter voor een moderatie ?
Is een beetje dubbel inderdaad; echter, de holocaust is een feit en geen mening.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Beweren dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden is ook een mening. Waarom zou die strafbaar moeten zijn ? We hebben toch vrijheid van meningsuiting en dat hebben we hoog in het vaandel. Tenminste, die indruk krijg ik.
klopt, en ik vind ook wel dat zo'n spotprent van de AEL zou mogen, aangezien we idd een vrijheid van meningsuiting hebben hier. Ik vroeg het me gewoon af...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:22 schreef gelly het volgende:
[..]
omdat het een spotprent isquote:Op zondag 5 februari 2006 14:23 schreef Gia het volgende:
Ik dacht dat holocaust ontkenning niet mocht op Fok. Waarom toch die prent van de AEL toestaan?
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:24 schreef 1ofthefew het volgende:
heeft meki alleenrecht op achterlijke domme posts aangezien die van mij worden weg gehaald?
je hebt wel gelijk dat dát de aanleiding is...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
beledigingen van Denemarken en andere landen
Kun je meki dan even laten weten te moeten stoppen met zijn achterlijke one-liners zonder de discussie aan te willen gaan? Hij lult namelijk ALTIJD OVERAL omheen. Beetje vreemd op een forum, toch?quote:
Meki waarom verdedig je wel de vrijheid die de AEL zou moeten genieten en niet de van de Denen? Eigen volk eerst ofzo?quote:
Omdat geen spotprent pretendeert de waarheid te verkondigen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:23 schreef Gia het volgende:
Ik dacht dat holocaust ontkenning niet mocht op Fok. Waarom toch die prent van de AEL toestaan?
en over feiten mag je mening uiten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:23 schreef Jalu het volgende:
[..]
Is een beetje dubbel inderdaad; echter, de holocaust is een feit en geen mening.
Hij doet geen flamebait naar andere users... jij wel. En daar komt de discussie niet verder mee.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:24 schreef 1ofthefew het volgende:
* deleted *
Waarom zou je Mohammed als een terrorist afbeelden of uberhaupt afbeelden wetende hoe gevoelig dat ligt? Het motief voor het gebruiken van de vrijheid van meningsuiting is onbelangrijk als het een universeel recht is lijkt me.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je beweren dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden
Maar goed, dat is een heel andere discussie.
Dat negeren wordt erg moelijk gemaakt als er steeds onnozel geblaad (ja, mijn mening) uit iemand zijn hoofdgat komt.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij doet geen flamebait naar andere users... jij wel. En daar komt de discussie niet verder mee.
Of je gaat verder over de inhoud discusseren of je negeert zijn post.
ik zou jouw spotprent wel eens willen zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:26 schreef Meki het volgende:
[..]
en over feiten mag je mening uiten.
ik vind het echt jammer dat het moest uitkomen bij een holocaust
echt jammer
Stel dan nog dat het onder "smaad" of "laster" valt, dan is er maar één oplossing Meki: en dat is dat Deense moslims een rechtszaak aanspannen tegen die Deense krant.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dus dan mag je iedereen beledigen maar dan moet je wel zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is
nee ik ga geen spotprenten maken omdat ik NIEMAND wil beledigen aan zijn waardequote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou jouw spotprent wel eens willen zien.
Het mag, omdat je de holocaust niet ZELF ontkent.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:23 schreef Gia het volgende:
Dat is een oordeel dat niet klopt. Het zijn namelijk hele nuttige publicaties gebleken; de reactie van de moslimgemeenschap toont feilloos aan dat de spotprenten een kern van waarheid weergavenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zou je Mohammed als een terrorist afbeelden of uberhaupt afbeelden wetende hoe gevoelig dat ligt? Het motief voor het gebruiken van de vrijheid van meningsuiting is onbelangrijk als het een universeel recht is lijkt me.
Ik mis alleen een beetje de eigen verantwoordelijkheid in dit verhaal, dat je een bepaald recht hebt wil toch niet zeggen dat je dit altijd moet gebruiken, zeker als het vrij nutteloze provocaties zijn.
denk je dat ik dacht, toen ik die plaatjes voor het eerst zag, er zo'n achterlijke reactie zou komen?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zou je Mohammed als een terrorist afbeelden of uberhaupt afbeelden wetende hoe gevoelig dat ligt?
Je mag alle historische feiten ontkennen behalve de holocaust. Dat is op z'n zachts gezegd vreemd. Je hoeft de holocaust niet eens te ontkennen om de wereldpolitiek over je heen te krijgen. Als de Telegraaf morgen op de voorpagina het aantal joodse slachtoffers bijstelt naar 2 miljoen heb je een aardige internationale politieke rel vergelijkbaar met nu. Toch is het gewoon een mening, hoe ononderbouwd ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:23 schreef Jalu het volgende:
[..]
Is een beetje dubbel inderdaad; echter, de holocaust is een feit en geen mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |