Ja, en de terreur van Hitler is een gevolg van de terugtrekking der Moren uit Andalusië.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef Meki het volgende:
zokan ik doorgaan
11 september is het gevolg van USA oorlog Irak 1998
ach ja, ik hoop voor die tijd weg te zijn hier.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Het moet niet heel veel gekker worden, eens komt de dag dat de emmer wel degelijk over loopt.
wie begon er met beledigen ?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef Flurry het volgende:
[..]
Flikker toch op.... alles wat jullie fout doen is onze schuld? Geloof je dat echt?
Moslims 'helpen' elkaar alleen als er wat te moorden of te vernielen is. Na rampen (Indonesie & pakistan) zijn de broeders in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef Meki het volgende:
[..]
zokan ik doorgaan
11 september is het gevolg van USA oorlog Irak 1998
Lekker generaliseren.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
dat wij vroeger zo achterlijk zijn geweest om halve apen te importeren naar nederland onder het motto lekker goedkoop.
achteraf hadden we misschien beter apen kunnen nemen, die leren wel een keer in 40 jaar de nederlandse taal :\')
Daarvoor hebben we de Navo toch?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef RuL0R het volgende:
[..]
20.000 mensen in Beiroet nu, en dat maal.. 10? landen, is 200.000 mensen, stel dat je daar 5.000 soldaten voor nodig hebt (per ambassade), en je moet 10 gebouwen per land bewaken.
Dan moet je daar dus zo\'n 50.000 soldaten + ondersteunend personeel neerzetten.
Dat is net zoveel als wat de VS nu in Irak hebben als ik me niet vergis.![]()
Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken hoor dan een zogenaamde belediging in een buitenlandse krant. Maar dat ziet het schapenvolk natuurlijk niet.quote:
HOU TOCH EENS OP OVER 'DENEMARKEN'. Dat zijn godverdomme 4 miljoen mensen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef Meki het volgende:
nou ik vind van niet . AEL heeft duidelijk bijgeschreven dat ze geen Joden willen beledigen.
Als Denemarken wordt aangepakt dan neem ik afstand van AEL
Dan is het nog steeds vrij veel..quote:Op zondag 5 februari 2006 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de Navo toch?![]()
Ja, en iedere Deen moet volgens Meki in drievoud verontschuldigingen aanbieden voor wat één Deen heeft gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
HOU TOCH EENS OP OVER \'DENEMARKEN\'. Dat zijn godverdomme 4 miljoen mensen.
Allemaal boos omdat ze de tekeningen niet gezien hebben..quote:Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de beelden uit Beiroet liegen er niet om zeg.
Pure discriminatie van de kranten daar.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Allemaal boos omdat ze de tekeningen niet gezien hebben..![]()
Gaat nog escaleren. Zodra er in Europa iets gedaan wordt tegen Europese moslims of een moskee in de fik wordt gestoken, is de verontwaardiging compleet. Want waarom nu onschuldige moslims aanvallen!!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de beelden uit Beiroet liegen er niet om zeg.
Ze laten hun geloofsgenoten ook liever verdrinken dan dat ze hulp van de gemene Joden accepteren:quote:Op zondag 5 februari 2006 14:08 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Moslims \'helpen\' elkaar alleen als er wat te moorden of te vernielen is. Na rampen (Indonesie & pakistan) zijn de broeders in geen velden of wegen te bekennen.
http://www.investors.com/editorial/IBDArticles.asp?artsec=20&artnum=1&issue=20060203quote:After Friday evening's sinking of the Salaam 98 on its way from the western Saudi Arabian port of Dubah to Safaga in Egypt, 120 miles across the Red Sea, Egypt refused offers of search and rescue assistance from the Israeli navy. Hundreds of passengers were still missing after four Egyptian frigates arrived.
jah en de premier moet het doen niet de burgers die hebben er niks mee te maken.wquote:Op zondag 5 februari 2006 14:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
HOU TOCH EENS OP OVER \'DENEMARKEN\'. Dat zijn godverdomme 4 miljoen mensen.
We zullen zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Gaat nog escaleren. Zodra er in Europa iets gedaan wordt tegen Europese moslims of een moskee in de fik wordt gestoken, is de verontwaardiging compleet. Want waarom nu onschuldige moslims aanvallen!!
De premier heeft er ook niks mee te maken, net zomin als de Europese leiders.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en de premier moet het doen niet de burgers die hebben er niks mee te maken.w
Nee hoor, de premier moet niets doen. Die heeft namelijk niets te maken met wat een krant doet. Dat is de Deense wet, niet de shar'ia die in het M-O van toepassing is.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en de premier moet het doen niet de burgers die hebben er niks mee te maken.w
En dat ze zelf onschuldige Christenlijke wijken vernielen vergeten ze.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Gaat nog escaleren. Zodra er in Europa iets gedaan wordt tegen Europese moslims of een moskee in de fik wordt gestoken, is de verontwaardiging compleet. Want waarom nu onschuldige moslims aanvallen!!
Wat maakt het uit? Stel dat wij begonnen zijn, betekend dat dat we jullie de unconditionele overgave van heel onze samenleving verontschuldigd zijn? Dat wil je toch? Heel de westerse wereld buigend voor de moslims? Snap je niet dat jullie hier de agressor zijn?quote:
En iedere Nederlander ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, en iedere Deen moet volgens Meki in drievoud verontschuldigingen aanbieden voor wat één Deen heeft gedaan.
De premier hoeft niet namens 4 MLn. Denen verontschuldigingen aanbieden aan de aanhangers van een intolerant geloof.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
het gaat maar even pijn doen. speren tegen nukes.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Ringo het volgende:
We kunnen hier tot in het oneindige doorlullen, maar er is wel een flinke kraak gezet in de verhoudingen. Ik maak me niet heel vrolijk om de toekomst op deze manier.![]()
3 weken? Nah.. wel erg lang.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond ze in frankrijk een flink uithoudingsvermogen tonen. ben benieuwd hoelang ze het nu volhouden eigen glazen in te gooien.
ik gok 3 weken, met wat hoogtepuntjes. dan wat murmelende baarden die na de damage zeggen \"dit is niet islamitisch, dit keuren we af!\"
Zover ik weet was er alleen oorlog tussen Ethiopie en Eritrea in 1998quote:Op zondag 5 februari 2006 14:08 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Dat weekendje vuurwerk afsteken boven Baghdad..![]()
Nee hoor. De premier is helemaal niet verantwoordelijk voor de daden van andere burgers.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Meki het volgende:
Nou ja dat ze er nog andere zieke denkbeelden op na houden wist ik ook wel.quote:
Sterker nog, hij hoeft zich niet te verontschuldigen dat wij hier vrijheid van expressie en vrijheid van meningsuiting kennen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
De premier hoeft niet namens 4 MLn. Denen verontschuldigingen aanbieden aan de aanhangers van een intolerant geloof.
die moeten wel afstand nemen van beledigingen zoals Engeland en USAquote:Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
De premier heeft er ook niks mee te maken, net zomin als de Europese leiders.
hij's ook niet eens grappig..quote:Op zondag 5 februari 2006 14:16 schreef Meki het volgende:
[..]
die moeten wel afstand nemen van beledigingen zoals Engeland en USA
Van wie? Van jou en wat achterlijke rellende stenengooiers?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, de premier heeft die spotprenten gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
nog maar een keer:quote:Op zondag 5 februari 2006 14:16 schreef Meki het volgende:
[..]
"bows and arrows against lightning" :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat maar even pijn doen. speren tegen nukes.
oehhhhh.quote:
Dát zou een goeie mop zijn zegquote:Op zondag 5 februari 2006 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, de premier heeft die spotprenten gemaakt.
Welkom to the clubquote:
ze hadden een nog iets grappiger jodenhaatfrutsel in elkaar geflanst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |