Nee, de premier heeft die spotprenten gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en de premier moet het doen niet de burgers die hebben er niks mee te maken.w
nog maar een keer:quote:Op zondag 5 februari 2006 14:16 schreef Meki het volgende:
[..]
die moeten wel afstand nemen van beledigingen zoals Engeland en USA
"bows and arrows against lightning" :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat maar even pijn doen. speren tegen nukes.
oehhhhh.quote:
Dát zou een goeie mop zijn zegquote:Op zondag 5 februari 2006 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, de premier heeft die spotprenten gemaakt.
Welkom to the clubquote:
ze hadden een nog iets grappiger jodenhaatfrutsel in elkaar geflanst.quote:
dat scheelt over 10 jaar weer wat uitzettingen tenminstequote:Op zondag 5 februari 2006 14:18 schreef 1ofthefew het volgende:
ik denk dat elk europees land nu wel hele strenge eissen heeft voor het toelaten van mensen uit \"probleem\"gebieden
Als je nou zo dacht over Denemarkenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nou ja dat ze er nog andere zieke denkbeelden op na houden wist ik ook wel.
ik hoop dat er iemand aangifte doet, kunnen ze mooi veroordeeld worden. Dat hoeft niet met stenen gooien.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ontkenning van de holocaust is toch strafbaar?
Nog een keer dan? Je lijkt wel een doofstommequote:
sinds deze week mag je iedereen beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Nog een keer dan? Je lijkt wel een doofstommequote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
sinds deze week mag je iedereen beledigen
Kom kom, het is een spotprent, geen historisch essay.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef HeyFreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |